跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1508


2021#
發表於 08-6-16 17:03 |只看該作者
你地仲講緊練習

我淨係玩架咋

今個端午節 :

睇 ba 爸扒龍舟
http://hk.myblog.yahoo.com/edith430/article?mid=1888
做節
http://hk.myblog.yahoo.com/edith430/article?mid=2568
龍舟水
http://hk.myblog.yahoo.com/edith430/article?mid=2654
沙灘波
http://hk.myblog.yahoo.com/edith430/article?mid=2657
龍舟水續
http://hk.myblog.yahoo.com/edith430/article?mid=2718
去打氣
http://hk.myblog.yahoo.com/edith430/article?mid=2741


伯爵府

積分: 18128

好媽媽勳章


2022#
發表於 08-6-16 17:11 |只看該作者
cc, 呀仔又真係傻得幾可愛喎...

szewan, 你講真架, 你都好未雨綢繆喎....你遲下可以開間2手店



原文章由 cc0524 於 08-6-16 16:54 發表
講個笑話你地知:

我剛才咪話今日開始叫亞仔做本暑期作業既, 我叫佢每日做六版, 由得佢自己選來做, 佢剛剛打電話比我話 : 媽咪, d 練習好正呀!! 我一共做左十三版呀!!

你話佢係唔係傻架!! ...


別墅

積分: 916


2023#
發表於 08-6-16 17:12 |只看該作者
亞女唔會咁容易比我武架啦! 點會同你做丫 況且中學都冇乜得操,好多野都係著重思考多於操練啦。

原文章由 cc0524 於 08-6-16 15:59 發表
其實你都可以去睇下和, 佢都有中學既習作架!!


大宅

積分: 1508


2024#
發表於 08-6-16 17:13 |只看該作者
我都有個朋友個女, 未返學就好鍾意做功課, 己經識做加數, 佢讀公文數, 厭人地淺, 唔專心, 到學到自己唔識先留心, 鐘意上堂. 生日, 呀姨問呀媽佢鐘意 d 乜, 呀媽話買練習送比佢啦

原文章由 cc0524 於 08-6-16 16:54 發表
講個笑話你地知:

我剛才咪話今日開始叫亞仔做本暑期作業既, 我叫佢每日做六版, 由得佢自己選來做, 佢剛剛打電話比我話 : 媽咪, d 練習好正呀!! 我一共做左十三版呀!!

你話佢係唔係傻架!! ...


子爵府

積分: 12757


2025#
發表於 08-6-16 17:48 |只看該作者
甘講第2 D la
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1444273&extra=page%3D1&page=5


翡翠宮

積分: 75533


2026#
發表於 08-6-16 20:51 |只看該作者
阿仔都要努力埋聽日


別墅

積分: 814


2027#
發表於 08-6-16 21:18 |只看該作者
cc,

唔請攪唔掂啊, 我自從用咗工人後, 我都已經金盤洗手, 唔煮飯啦, 如果個工人放假, 我都係出街食.
聽你咁講, 我真係好想去買書, 你買咗2x本, 買咗幾多錢?




原文章由 cc0524 於 08-6-16 15:57 發表
你又話唔請工人既??? 做乜突然間又有新工人??

我唔算多啦, szewan 買左 5x 本呀!!
我主力都係買英文, 其中有 d 係暑期作業, 其實我都係好似 szewan 咁買埋其他年級, 因為諗住遲 d 都會岩洗!!
你去啦, 真係一定有野 ...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2028#
發表於 08-6-17 08:59 |只看該作者
pls check pm~


原文章由 lawrencewong 於 08-6-16 21:18 發表
cc,

唔請攪唔掂啊, 我自從用咗工人後, 我都已經金盤洗手, 唔煮飯啦, 如果個工人放假, 我都係出街食.
聽你咁講, 我真係好想去買書, 你買咗2x本, 買咗幾多錢?




...


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2029#
發表於 08-6-17 09:20 |只看該作者
你想講廁紙定係罐頭呀??


原文章由 szewan 於 08-6-16 17:48 發表
甘講第2 D la
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1444273&extra=page%3D1&page=5


男爵府

積分: 5485


2030#
發表於 08-6-17 10:06 |只看該作者
請問你們在那裡買補充呀, 有冇比3,4歲小朋友睇和寫ga書呀?


大宅

積分: 1508


2031#
發表於 08-6-17 10:23 |只看該作者
你攪呀, 訂咩呢 ?
訂練習呀, haha.

原文章由 szewan 於 08-6-16 17:48 發表
甘講第2 D la
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1444273&extra=page%3D1&page=5


別墅

積分: 814


2032#
發表於 08-6-17 11:08 |只看該作者
bk 網又short啦, 我上咗好耐先上到來.

cc, 我會今日去啦, 駛唔駛拖部"平治"去啊


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2033#
發表於 08-6-17 11:17 |只看該作者
你上去之前最好打個電話上去先, 怕會無人, 白行一趟呀!

你呢個提意都幾好!!



原文章由 lawrencewong 於 08-6-17 11:08 發表
bk 網又short啦, 我上咗好耐先上到來.

cc, 我會今日去啦, 駛唔駛拖部"平治"去啊


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2034#
發表於 08-6-17 11:20 |只看該作者
三, 四歲好似細左 D 啦, 練習係由小一開始架!!



原文章由 sweetman 於 08-6-17 10:06 發表
請問你們在那裡買補充呀, 有冇比3,4歲小朋友睇和寫ga書呀?


男爵府

積分: 5485


2035#
發表於 08-6-17 12:16 |只看該作者
cc

唔該哂, 即係著數無我份啦

原文章由 cc0524 於 2008/6/17 11:20 AM 發表
三, 四歲好似細左 D 啦, 練習係由小一開始架!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2036#
發表於 08-6-17 12:28 |只看該作者
唔洗客氣~~



原文章由 sweetman 於 08-6-17 12:16 發表
cc

唔該哂, 即係著數無我份啦


別墅

積分: 916


2037#
發表於 08-6-17 12:31 |只看該作者
咁細個唔好咁快操寫啦! 睇書你去library 借啦,果度好多書岩3,4歲架。 有套Oxford Reading Tree 叫Magic Key應該岩睇,d 圖畫大大幅,有幾句字一版,個故事又有趣,而且有好多集忝。

原文章由 sweetman 於 08-6-17 10:06 發表
請問你們在那裡買補充呀, 有冇比3,4歲小朋友睇和寫ga書呀?


子爵府

積分: 12757


2038#
發表於 08-6-17 12:33 |只看該作者
考完試la , 一陣去食韓國燒先.
等陣再引下你地 , 我指使緊老公去買批發凍肉, 又係平ga


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2039#
發表於 08-6-17 12:36 |只看該作者
邊度有平凍肉呀?? 報 d 料黎聽聽!!



原文章由 szewan 於 08-6-17 12:33 發表
考完試la , 一陣去食韓國燒先.
等陣再引下你地 , 我指使緊老公去買批發凍肉, 又係平ga


別墅

積分: 916


2040#
發表於 08-6-17 12:36 |只看該作者
repeated!!

[ 本文章最後由 Goody 於 08-6-17 12:42 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo