立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1508
伯爵府
積分: 18128
原文章由 cc0524 於 08-6-16 16:54 發表 講個笑話你地知: 我剛才咪話今日開始叫亞仔做本暑期作業既, 我叫佢每日做六版, 由得佢自己選來做, 佢剛剛打電話比我話 : 媽咪, d 練習好正呀!! 我一共做左十三版呀!! 你話佢係唔係傻架!! ...
別墅
積分: 916
原文章由 cc0524 於 08-6-16 15:59 發表 其實你都可以去睇下和, 佢都有中學既習作架!!
子爵府
積分: 12757
翡翠宮
積分: 75533
積分: 814
原文章由 cc0524 於 08-6-16 15:57 發表 你又話唔請工人既??? 做乜突然間又有新工人?? 我唔算多啦, szewan 買左 5x 本呀!! 我主力都係買英文, 其中有 d 係暑期作業, 其實我都係好似 szewan 咁買埋其他年級, 因為諗住遲 d 都會岩洗!! 你去啦, 真係一定有野 ...
水晶宮
積分: 74390
原文章由 lawrencewong 於 08-6-16 21:18 發表 cc, 唔請攪唔掂啊, 我自從用咗工人後, 我都已經金盤洗手, 唔煮飯啦, 如果個工人放假, 我都係出街食. 聽你咁講, 我真係好想去買書, 你買咗2x本, 買咗幾多錢? ...
原文章由 szewan 於 08-6-16 17:48 發表 甘講第2 D la http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1444273&extra=page%3D1&page=5
男爵府
積分: 5485
原文章由 lawrencewong 於 08-6-17 11:08 發表 bk 網又short啦, 我上咗好耐先上到來. cc, 我會今日去啦, 駛唔駛拖部"平治"去啊
原文章由 sweetman 於 08-6-17 10:06 發表 請問你們在那裡買補充呀, 有冇比3,4歲小朋友睇和寫ga書呀?
原文章由 cc0524 於 2008/6/17 11:20 AM 發表 三, 四歲好似細左 D 啦, 練習係由小一開始架!!
原文章由 sweetman 於 08-6-17 12:16 發表 cc 唔該哂, 即係著數無我份啦
原文章由 szewan 於 08-6-17 12:33 發表 考完試la , 一陣去食韓國燒先. 等陣再引下你地 , 我指使緊老公去買批發凍肉, 又係平ga
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy