母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2891


2021#
發表於 07-11-29 18:24 |只看該作者
明天搬office, 執埋d嘢收工, bye!


大宅

積分: 4784


2022#
發表於 07-11-29 18:29 |只看該作者
宜家去婆婆屋企食飯, 食完飯接埋兩個番屋企, 有排忙, 好彩婆婆會過黎留宿............忙完唔知仲有冇時間上黎啦??? 呢輪日頭實在太忙上唔到黎呀!!!!!!!!!!


男爵府

積分: 6628


2023#
發表於 07-11-29 20:31 |只看該作者
hellocandy 又有野益各位姊妹, 收email 啦!

我放工喇!


大宅

積分: 2751


2024#
發表於 07-11-29 23:28 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 07-11-29 20:31 發表
hellocandy 又有野益各位姊妹, 收email 啦!

我放工喇!


I could rec'd any wor
Did you send to me ?-(



男爵府

積分: 6628


2025#
發表於 07-11-29 23:33 |只看該作者
Send O左啦! 一陣再send 多次!

原文章由 tvoincy 於 07-11-29 23:28 發表


I could rec'd any wor
Did you send to me ?-(


男爵府

積分: 6628


2026#
發表於 07-11-29 23:38 |只看該作者
sisters,

第一批貨到o左, 嘩! 好大箱, > 14 kgs

你點想點交收?

onyeema : 金鐘MTR?
bbpooh, wckmay, cyntoby : 灣仔lunch (12/04)?
aggie_to : 豆爸星期六攞比你, 有人在家嗎?
go4baby : tko? sunday?
hayesmama, tingfai, strawberrys : 12/13 dinner?

12/03 我放假一天


大宅

積分: 2751


2027#
發表於 07-11-29 23:44 |只看該作者
o岩o岩先睇完你o地今日o既post
你o地d大懶好似唔洗做wor

onyeema,

你真係好柔情, 我都要圍返條冷巾呀!

nan_nan,

聽到nam nam個operation ok 就放心好多囉! 小妹妹記得要加油呀!

go4baby,

乜樹懶仲未溫到學校? 咁佢o係屋企咪好悶? 你有冇試下迦南呀? 好似佢o地有收插班生o架!


大宅

積分: 2751


2028#
發表於 07-11-29 23:45 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 07-11-29 23:33 發表
Send O左啦! 一陣再send 多次!


剛o岩收到!


大宅

積分: 2751


2029#
發表於 07-11-29 23:48 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 07-11-29 23:38 發表
sisters,

第一批貨到o左, 嘩! 好大箱, > 14 kgs

你點想點交收?

onyeema : 金鐘MTR?
bbpooh, wckmay, cyntoby : 灣仔lunch (12/04)?
aggie_to : 豆爸星期六攞比你, 有人在家嗎?
go4baby : tko? sunday?
hayesm ...


14KGS = BLACK SOCEITY


男爵府

積分: 6628


2030#
發表於 07-11-30 00:04 |只看該作者
嘩! 你班友仔真係唔駛做個喎!!?-( 啱啱追晒post!

去刷牙洗面先!


大宅

積分: 1815


2031#
發表於 07-11-30 00:10 |只看該作者
有人在家, but does 豆爸 know how to get to my place?? Actually I can go to Yuen Long to pick it up bor.


原文章由 Hellocandy 於 07-11-29 23:38 發表
sisters,

第一批貨到o左, 嘩! 好大箱, > 14 kgs

你點想點交收?

onyeema : 金鐘MTR?
bbpooh, wckmay, cyntoby : 灣仔lunch (12/04)?
aggie_to : 豆爸星期六攞比你, 有人在家嗎?
go4baby : tko? sunday?
hayesm ...


男爵府

積分: 6628


2032#
發表於 07-11-30 00:12 |只看該作者
哈哈! 佢買了GPS

原文章由 aggie_to 於 07-11-30 00:10 發表
有人在家, but does 豆爸 know how to get to my place?? Actually I can go to Yuen Long to pick it up bor.


大宅

積分: 1815


2033#
發表於 07-11-30 00:16 |只看該作者
Then let him try his GPS la...

原文章由 Hellocandy 於 07-11-30 00:12 發表
哈哈! 佢買了GPS


男爵府

積分: 6628


2034#
發表於 07-11-30 00:18 |只看該作者
我都覺得過份o左o的 total 43 件野!

原文章由 tvoincy 於 07-11-29 23:48 發表


14KGS = BLACK SOCEITY

[ 本文章最後由 Hellocandy 於 07-11-30 00:22 編輯 ]


男爵府

積分: 6628


2035#
發表於 07-11-30 00:19 |只看該作者
咁佢放工黎啦! around 1:30-2:00pm, 到時call 你/你c6?

原文章由 aggie_to 於 07-11-30 00:16 發表
Then let him try his GPS la...


大宅

積分: 2751


2036#
發表於 07-11-30 00:22 |只看該作者
hellocandy & aggie_to,

Go to bed la.
Work on morning shift tomorrow.
Good night!


大宅

積分: 1815


2037#
發表於 07-11-30 00:23 |只看該作者
I should be home around 1345, you may call at my home number, my maid will be home. Check pm...

原文章由 Hellocandy 於 07-11-30 00:19 發表
咁佢放工黎啦! around 1:30-2:00pm, 到時call 你/你c6?


男爵府

積分: 6628


2038#
發表於 07-11-30 00:26 |只看該作者
就咁話啦! 我都訓喇! 未收到pm 喎! 我明天check, 早抖!

原文章由 aggie_to 於 07-11-30 00:23 發表
I should be home around 1345, you may call at my home number, my maid will be home. Check pm...


公爵府

積分: 28828

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


2039#
發表於 07-11-30 09:12 |只看該作者
Candy,

Received the email. Thanks !

You can give to me on 13 Dec dinner gathering. How much should I need to pay you ?

原文章由 Hellocandy 於 07-11-29 23:38 發表
sisters,

第一批貨到o左, 嘩! 好大箱, > 14 kgs

你點想點交收?

onyeema : 金鐘MTR?
bbpooh, wckmay, cyntoby : 灣仔lunch (12/04)?
aggie_to : 豆爸星期六攞比你, 有人在家嗎?
go4baby : tko? sunday?
hayesm ...
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 6628


2040#
發表於 07-11-30 09:14 |只看該作者
遲o的先話你知, 仲計緊...

原文章由 Strawberrys 於 07-11-30 09:12 發表
Candy,

Received the email. Thanks !

You can give to me on 13 Dec dinner gathering. How much should I need to pay you ?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo