跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 56663


2021#
發表於 08-1-10 15:57 |只看該作者
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 15:55 發表
好...搵日佢舊地重溫. 果庶真係好有感情, 住青衣時, 日日放工都去巡視呀業務.

原來租金仲貴過新都會tim呀 ,人流都真係不下於mk & cwb


珍珠宮

積分: 43437


2022#
發表於 08-1-10 15:57 |只看該作者
但呢2間啲囡款, 都好麻麻地.


原文章由 Hin.com 於 08-1-10 15:55 發表
咁chickeeduck & kingkow 都好過wor........at least 平d la


琥珀宮

積分: 165356


2023#
發表於 08-1-10 15:58 |只看該作者
係喎....真係5見左佢bor
80萬

原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:55 發表

大把隱形富豪啦happy mother咪有80萬saving囉
lee兩日都唔見佢既


水晶宮

積分: 56663


2024#
發表於 08-1-10 16:00 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 15:58 發表
係喎....真係5見左佢bor
80萬

佢可能驚漏得太多料,真係比我地d窮鬼打劫呀:lol :lol :lol


琥珀宮

積分: 165356


2025#
發表於 08-1-10 16:00 |只看該作者
我5識呀都係睇雜誌講咋?-( ?-(

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 15:57 發表
呢d似洗黑錢wor :lol :lol :lol :lol :lol


伯爵府

積分: 18644


2026#
發表於 08-1-10 16:00 |只看該作者
係100萬呀:lol :lol :lol :lol :lol :lol
係wor........eu.....你鄰居呢???? 出trip呀?? 又係時侯去japan/taiwan wor


原文章由 lokwai 於 08-1-10 15:55 發表

大把隱形富豪啦happy mother咪有80萬saving囉
lee兩日都唔見佢既


伯爵府

積分: 18644


2027#
發表於 08-1-10 16:02 |只看該作者
soli......我睇囝款嘛:lol :lol :lol :lol :lol :lol


原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 15:57 發表
但呢2間啲囡款, 都好麻麻地.


水晶宮

積分: 74100


2028#
發表於 08-1-10 16:02 |只看該作者
我又返黎啦


伯爵府

積分: 18644


2029#
發表於 08-1-10 16:03 |只看該作者
你隻嘢鼠咗去邊:lol :lol :lol :lol


原文章由 fw5775 於 08-1-10 16:02 發表
我又返黎啦


水晶宮

積分: 56663


2030#
發表於 08-1-10 16:04 |只看該作者
頭先我話想食tea,根住佢地又話飽
我:但係我真係好想食噃
亞姐:你想食咪叫囉
我:好啦,你陪我我請你食哎
到比錢時,都係亞姐爭左比


水晶宮

積分: 74100


2031#
發表於 08-1-10 16:04 |只看該作者
今日office大執位呀...我都要忙埋一份

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:03 發表
你隻嘢鼠咗去邊:lol :lol :lol :lol


伯爵府

積分: 18644


2032#
發表於 08-1-10 16:05 |只看該作者
又同boss去tea

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:03 發表
你隻嘢鼠咗去邊:lol :lol :lol :lol


水晶宮

積分: 74100


2033#
發表於 08-1-10 16:05 |只看該作者
其實日日聽你地講食tea, 係咪食開有引.....

原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:04 發表
頭先我話想食tea,根住佢地又話飽
我:但係我真係好想食噃
亞姐:你想食咪叫囉
我:好啦,你陪我我請你食哎
到比錢時,都係亞姐爭左比


琥珀宮

積分: 165356


2034#
發表於 08-1-10 16:05 |只看該作者
窮鬼 :-( :-( :-( →5好成日叫我真名啦

原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:00 發表

佢可能驚漏得太多料,真係比我地d窮鬼打劫呀:lol :lol :lol


水晶宮

積分: 56663


2035#
發表於 08-1-10 16:05 |只看該作者
原文章由 fw5775 於 08-1-10 16:04 發表
今日office大執位呀...我都要忙埋一份

係咪執左你去坐大比呀 :lol :lol 我講下笑唔好嬲


水晶宮

積分: 74100


2036#
發表於 08-1-10 16:06 |只看該作者
我地唔興tea, 一係lunch, 一係dinner

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:05 發表
又同boss去tea


伯爵府

積分: 18644


2037#
發表於 08-1-10 16:06 |只看該作者
屎橋:lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol
原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:04 發表
頭先我話想食tea,根住佢地又話飽
我:但係我真係好想食噃
亞姐:你想食咪叫囉
我:好啦,你陪我我請你食哎
到比錢時,都係亞姐爭左比


水晶宮

積分: 56663


2038#
發表於 08-1-10 16:07 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:05 發表
窮鬼 :-( :-( :-( →5好成日叫我真名啦

比你笑水我 :lol :lol :lol 做mug同我同名同姓ge


水晶宮

積分: 74100


2039#
發表於 08-1-10 16:07 |只看該作者
我都冇分郁, 係d膠層執位之ma

原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:05 發表

係咪執左你去坐大比呀 :lol :lol 我講下笑唔好嬲


水晶宮

積分: 56663


2040#
發表於 08-1-10 16:08 |只看該作者
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:06 發表
屎橋:lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol

佢地真係唔好意思食我架,我都係唔想人地難做啫

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo