無錯, 唔生bb, 我係會集中火力 [size=large]對付廷姐:evil: 必勝!
![]()
有分別
唔好捉字'塞'
決定不再生bb
,人家3歲唔識反駁你o乍
,[size=medium]又母女好似樣,[size=large]又母女好可愛[size=large]幾咁好[size=x-large]今日個市足o左[size=x-large]7版呀,幾旺, 升到嘭嘭聲
.

可喜可賀
出面好多人睇住,我們o既層次畢竟唔同,我夜層出沒,你們中層happy
係事實