跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7055


2021#
發表於 04-5-28 23:50 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

無錯, 唔生bb, 我係會集中火力 [size=large]對付廷姐 :evil: 必勝!

maumau,
人家是說[size=large]付,not 對付 有分別 唔好捉字'塞'
一個剛三歲的小妹妹因為有小小曳而令媽媽決定不再生bb
poor ting ting,人家3歲唔識反駁你o乍

------------------------------------------------
呵,我唔嬲,傻,又咁人齊,又心情好,又有大細mau bb, 又有花仔bb,又有jellly 同jellabee bb,又有其他頌怡相,又有呢個表情,又有10個 ,[size=medium]又母女好似樣,[size=large]又母女好可愛[size=large]幾咁好[size=x-large]今日個市足o左[size=x-large]7版呀,幾旺, 升到嘭嘭聲.可喜可賀

由於剛剛收到電話: 米太,你個女好靚,( 好少有人讚佢靚 )先生又好英偉( 係就好 ) ……
我決定又暫時封o米 出面好多人睇住,我們o既層次畢竟唔同,我夜層出沒,你們中層happy
既然happen o左, 我又交唔到自己個樣出來
咁,我封口

以上不是c9米閉門造車「虛構」出來 係事實


大宅

積分: 4334


2022#
發表於 04-5-28 23:57 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

米 :
]
吓 ! 你睇緊 news 呀! 咁似剛剛有條友講的說話


大宅

積分: 2106


2023#
發表於 04-5-29 00:00 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋


大宅

積分: 4334


2024#
發表於 04-5-29 00:01 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

今日有上山如何, 有冇 rain dogs and cats.

喂喂! 又話你地晚上來, 但...

唔好 :-x , 今日大家都好有 mood 嘛!


男爵府

積分: 7055


2025#
發表於 04-5-29 00:03 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

尋日精彩非常
豬肉成o既 政治智慧-----成日同人吹水o個陣,都會覺得佢一定係「忍辱負眾」 做緊間諜
佢真係故意挑起事端
無奶油做一黨之首 ( 之前,依家都係o既 ),做得佢咁stupid

當然濕身 去埋沙灘進行水上活動


大宅

積分: 2106


2026#
發表於 04-5-29 00:03 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

米,我post果張羅孖豆你都睇過ga,米嬲
嘆緊珍珍薯片...........


大宅

積分: 3399


2027#
發表於 04-5-29 00:05 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

早晨呀.

米太, 你個女好靚呀, 你老公又好靚呀, 你當然又好靚呀.
唔好休la, 我地今日中層人齊, 開住扒地等你, 以為出面沙大魚你在室內嘛. 今日行得健康嗎?? 出一身汗喇呵.


大宅

積分: 2106


2028#
發表於 04-5-29 00:07 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

請問各位知唔知邊個灘可以比狗狗游水+灘邊bbq?


男爵府

積分: 7055


2029#
發表於 04-5-29 00:09 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau 寫道:
米太, 你個女好靚呀, 你老公又好靚呀, 你當然又好靚呀.


你講呢句我先封相呀 幾驚~~


男爵府

積分: 7055


2030#
發表於 04-5-29 00:10 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

Dau 寫道:
請問各位知唔知邊個灘可以比狗狗游水+灘邊bbq?

非法o既bbq
西貢好多


大宅

積分: 4334


2031#
發表於 04-5-29 00:10 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

dau :

過2片珍珍過來, 我飲緊柚子茶. 屋企上網好slow, i-豬寶好老土. :-x


大宅

積分: 3399


2032#
發表於 04-5-29 00:10 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

我中文差, 唔明解內裡玄機??
小米米 寫道:
[quote]
mau 寫道:
米太, 你個女好靚呀, 你老公又好靚呀, 你當然又好靚呀.


你講呢句我先封相呀 幾驚~~ [/quote]


大宅

積分: 2106


2033#
發表於 04-5-29 00:11 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

米,really? which灘?要冇救生員先得喎
tks!


大宅

積分: 3399


2034#
發表於 04-5-29 00:11 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

豆花,
我又要chips & cha


男爵府

積分: 7055


2035#
發表於 04-5-29 00:12 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

mau呀,
你有無睇鮮搵包dau 呀
咁精彩,好過咩3d<-----呢套想c屎屎


大宅

積分: 2106


2036#
發表於 04-5-29 00:13 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

花貓,
珍珍飛緊過來啦!接住呀!
而家用一指神功打字,好鬼慢


大宅

積分: 4334


2037#
發表於 04-5-29 00:14 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

dau :

我地4月b 媽而家講緊呢2個白臘灣"& "浪茄灣, 啱唔啱?

mau :

shuuuuuuu 吓! 好味, 好潤, 感受到嗎? 係咪睇緊小寶
:-P


男爵府

積分: 7055


2038#
發表於 04-5-29 00:15 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

近天后廟o個個----->不過,你最好問清楚先
不過…想想下,好似有
我多數在附近一帶放飛機


大宅

積分: 3399


2039#
發表於 04-5-29 00:16 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

米,
味有呀, 今晚又要做陪瞓媽媽. 瞓完先上來.

為表愛意, 再重播我的'仔'比你睇: 時限 2分鍾. 快, 下面.

祝你生左個健康bb.


大宅

積分: 2106


2040#
發表於 04-5-29 00:16 |只看該作者

Re: 幸福女人部屋

咁精彩,好過咩3d<-----呢套想c屎屎


米,
郭sin妮勁why not?!
佘思曼眼神勁over
楊思kei把聲勁嘈
個個講野勁冇point

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo