懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0
lokyee129 該用戶已被刪除

2021#
發表於 08-12-6 12:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 972


2022#
發表於 08-12-6 12:21 |只看該作者
我準備收工啦
lokyee129 該用戶已被刪除

2023#
發表於 08-12-6 12:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 972


2024#
發表於 08-12-6 12:26 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-6 12:21 發表




係咪香港有門市部個種呀?
如果係咁,可能未必有免費衫衫俾妳地

我之前做既,佢係賣外國架(咦唔係bor,香港都有好多間人地公司既shop)

我地過年每個人可以拎3-5件,但係我次次都拎到20件=.=
因為要同廠既人或者merc ...



係就係香港有門市, 不過都唔關事啦,公司都賣俾街外人, 所以我覺得公司好cheap架...

lokyee129 該用戶已被刪除

2025#
發表於 08-12-6 12:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3833


2026#
發表於 08-12-6 12:40 |只看該作者
收工啦,


公爵府

積分: 25694


2027#
發表於 08-12-6 12:43 |只看該作者
我好懶呀, 好少幫佢換相,不過將相有d問題, 我整唔走個出面個黑邊
我公司個冷氣既度數只供參考用, 即係你永遠都唔知佢其實開緊幾多度, 可以係個數字係28度, 但係凍死你, 不過個冷氣好神奇, 一校高度數就會自己close左咁........即係一係凍死, 一係焗死....

原文章由 lokyee129 於 08-12-6 12:09 發表




妳都幫b仔換左相.....

呀=.= 點解我咁懶既呢.....
聽日要帶b女出街街啦,我成兩個星期都冇帶佢出街街啦...
真係衰媽咪~!!!


係呀, 我右手邊就係一部冷氣....16度!!! 朝朝返來都係咁
係我頂唔順, 會偷偷關細,或 ...


公爵府

積分: 25694


2028#
發表於 08-12-6 12:45 |只看該作者
我都放工啦, bb


大宅

積分: 1920


2029#
發表於 08-12-6 12:58 |只看該作者
我想呀,o的o野幾靚,不過付款方面真係唔知點攪,點樣先可以俾信用咭支付?


原文章由 lokyee129 於 08-12-6 10:16 發表




妳去淘寶網買野呀?=.=
我覺得睇到眼花~
Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


男爵府

積分: 8804


2030#
發表於 08-12-6 13:13 |只看該作者
報告板 ~

1/ 各位order左年曆咭既mama,check email 呀 !!!!!!!!

2/ JOIN左烚下烚下既mama,check 0808mama blog啦 ! 訂左位喇 !! total 16位mama參加 !!

[ 本文章最後由 CherryB 於 08-12-6 13:15 編輯 ]


男爵府

積分: 8804


2031#
發表於 08-12-6 13:16 |只看該作者
今早未得閒追post,攪完d野以家又要出去探朋友既bb,今晚返嚟先追lu.....


大宅

積分: 4706

畀面勳章


2032#
發表於 08-12-6 15:13 |只看該作者
Hi,尋晚都只係得飯鐵三角懈度,今日又無乜媽咪online,但都傾左幾板,真勢利

我4點幾都出去人地屋企燒野食,要去到錦田,諗起都凍
媽媽: Irene    囡囡: 穎穎, 悠悠


子爵府

積分: 13819


2033#
發表於 08-12-6 15:36 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-12-6 13:13 發表
報告板 ~

1/ 各位order左年曆咭既mama,check email 呀 !!!!!!!!

2/ JOIN左烚下烚下既mama,check 0808mama blog啦 ! 訂左位喇 !! total 16位mama參加 !!


Hi Cherry
已經轉咗$$, 你check 吓吖, Thanks~


別墅

積分: 972


2034#
發表於 08-12-6 18:48 |只看該作者
原文章由 lokyee129 於 08-12-6 12:27 發表




咁衰衰,咁話我知咩牌子先
等我唔好幫襯佢,幫妳無聲抗議呀!!!

哈哈.....講笑~!!



童裝 - CHICKDXXX, KINGXXX
大人 - ESPXXX, SALXX, FRED PEXXX
仲有D係出口


男爵府

積分: 6876


2035#
發表於 08-12-6 22:39 |只看該作者
Eee~~今日好鬼靜bor~~


男爵府

積分: 7685

畀面勳章 BK Milk勳章


2036#
發表於 08-12-6 23:22 |只看該作者
咦~~~~水靜鵝飛~~~~


男爵府

積分: 6004


2037#
發表於 08-12-6 23:24 |只看該作者
原文章由 sorsor1129 於 08-12-6 23:22 發表
咦~~~~水靜鵝飛~~~~


阿襯家 你仲響唔響暑呀?


別墅

積分: 877


2038#
發表於 08-12-6 23:26 |只看該作者
有無媽咪會用 chuchu / atopico 嘅 products? 因為我 join 左佢地 member, 宜家有 discount, 不過要 over $600 先有 free delivery, 但我只係 work 到 $3xx, 所以想睇下邊位有興趣一齊 order... details 可以去 facebook 睇睇, if 真係有 mami 想訂, 請 pm 我 or 係 facebook 留言 (因為我追唔到呢度 d post 呀)


[url=http://www.facebook.com/photo.ph ... 65&id=830157519]http://www.facebook.com/photo.ph ... 65&id=830157519[/url]

facebook 幅相好似好細, 可以去返佢地個 website 度睇~~
click 2008 冬季會員優惠

http://www.mamibabyland.com/mamibaby/news/index.php

[ 本文章最後由 鼠媽 於 08-12-6 23:32 編輯 ]


鼠媽 Juliet // 9 月 3 號出世嘅鼠 b 溢言


別墅

積分: 877


2039#
發表於 08-12-6 23:27 |只看該作者
你轉左 icon 相 wow~~
it"s nice!!

原文章由 tok604 於 08-12-6 23:24 發表


阿襯家 你仲響唔響暑呀?


鼠媽 Juliet // 9 月 3 號出世嘅鼠 b 溢言


男爵府

積分: 7685

畀面勳章 BK Milk勳章


2040#
發表於 08-12-6 23:43 |只看該作者
原文章由 tok604 於 08-12-6 23:24 發表


阿襯家 你仲響唔響暑呀?



o向度o向度!!!!!!!
今日冇返到粉嶺睇仔......因為要去99度~~~~~~都唔知成日去佢度做乜!!!!!
o岩o岩先返到屋企咋~~~~~

又要洗衫又要拖地又要餵狗.............

你呢?~~~亞囡呢輪仲有冇咁扭計呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo