懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14172


2021#
發表於 09-5-5 16:49 |只看該作者
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 16:41 發表


所以我都好擔心,大家互相支持同鼓勵。

係咪過咗3個月就會安全啲?

你今次同上次隔咗幾耐?有無好好休息?


基本上過左3個月就好少少, 不過要過埋 oscar & 結構兩關先叫做 pass ! 張衛健果個都可以去到 8月無左喇 !
世事難料 !

上次11月小 x, 到4月再開工, lor ! 梗係做左好多準備功夫喇 !


大宅

積分: 3935

好媽媽勳章


2022#
發表於 09-5-5 16:50 |只看該作者
原帖由 qk330 於 09-5-5 16:48 發表


其實我都覺得依家感覺都唔實在架....成日擔心佢係入面唔知會點....要一個月先見到一次....真係心掛掛.....究竟係咪過左3個月就會安全d? 我仲諗住照到心跳已經好安心...我最近都同左某d朋友公佈左我既喜訊..... ...


我都覺得好唔實在...阿B唔知大咗幾多呢~有無心跳呢? 咁又唔可以成日照架嘛...所以真係唔担心就假既~


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2023#
發表於 09-5-5 16:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 599


2024#
發表於 09-5-5 16:55 |只看該作者
原帖由 qk330 於 09-5-5 16:48 發表


其實我都覺得依家感覺都唔實在架....成日擔心佢係入面唔知會點....要一個月先見到一次....真係心掛掛.....究竟係咪過左3個月就會安全d? 我仲諗住照到心跳已經好安心...我最近都同左某d朋友公佈左我既喜訊..... ...


我都唔敢同人講但又好想分享呢個好消息。明天係我生日都唔想點慶祝,最緊要係小b。
依家淨係我老公,大家姐同老細知。
我都未同雙方父母講,可能過咗3個月先。


大宅

積分: 2692


2025#
發表於 09-5-5 16:58 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 16:25 發表


你排政府, 點解可以咁早有得睇 ?


我系之前23號扮肚痛入左急症 點知醫生發現有粒水囊以為系宮外孕要我入院 住院既時候照完話系粒4.9CM普通水囊 但系子宮內又有粒胚胎 所以安排到我定時去照 直至粒野無乜嘢掛 今日照完 點至今日話粒水囊又大到咪安排19號再複診 宜家兩星期照一次 頭尾已經安排至少照3次啦 咁就洗少千幾蚊 呵呵


子爵府

積分: 14172


2026#
發表於 09-5-5 16:58 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 16:53 發表


請問結構那關是什麼?


check 下亞 b, d 器官, 手腳等等, 會唔會唔完整 or 有問題, lor !


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2027#
發表於 09-5-5 16:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14172


2028#
發表於 09-5-5 17:02 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 16:58 發表
我地忍唔住口同99講左la~
我想問第一次私家產檢會做 d mud ga??

其實都好驚呀, 未照過bb,唔想99失望呀.


你可以到左 7-8w, 睇下亞 b 有無心跳, 到左 12w 度頸皮 check oscar, 18w 可以check 鼻骨 check oscar, 大約 20w 照結構 & 性別 !

我上網睇架咋, 有錯請更正 !


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


2029#
發表於 09-5-5 17:04 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 5-5-2009 16:49 發表


基本上過左3個月就好少少, 不過要過埋 oscar & 結構兩關先叫做 pass ! 張衛健果個都可以去到 8月無左喇 !
世事難料 !

上次11月小 x, 到4月再開工, lor ! 梗係做左好多準備功夫喇 ! ...



阿媽話呀,七成,八敗,九成功呀,
七成,即係成人形,可以生得,八就失敗,九就正常囉~
請不要點評我,謝謝!


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2030#
發表於 09-5-5 17:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2031#
發表於 09-5-5 17:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25600

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 爸B勳章


2032#
發表於 09-5-5 17:10 |只看該作者
原帖由 cincin_ko 於 5-5-2009 17:08 發表


????咁得意ge?


係呀,所以阿媽都叫我唔駛咁在意,唔駛話怕哩樣怕果樣,乜都唔敢食唔敢做,反而對自己唔好.哩d野,注定係你就係你,唔係你,你點保都係保唔住..
請不要點評我,謝謝!


禁止訪問

積分: 5373

好媽媽勳章


2033#
發表於 09-5-5 17:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4736

BK福利官勳章 2021可愛聖誕B勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


2034#
發表於 09-5-5 17:19 |只看該作者
hihi
各位0912mami好
我大囝係0808 bb,今胎係12月30號,我都係住元朗ga,5月13會去容鳳書做產前檢查,好想快d去ar


男爵府

積分: 9596

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


2035#
發表於 09-5-5 17:21 |只看該作者
嘩, 又一位第二胎的媽媽, 歡迎呀

原帖由 cherry小石川 於 09-5-5 17:19 發表
hihi
各位0912mami好
我大囝係0808 bb,今胎係12月30號,我都係住元朗ga,5月13會去容鳳書做產前檢查,好想快d去ar


大宅

積分: 2831

好媽媽勳章


2036#
發表於 09-5-5 17:23 |只看該作者
原帖由 QQ70 於 09-5-5 16:47 發表


唔知係咩原因, 總之好common ! 最後要做手術吸走個死胎 ! Dr. 講可能個胎細胞分列過程中出現問題, 個胎生長唔到, 就會自然淘汰 !


QQ70,
咁你11 week之前有無照過bb架, 當時佢有無心跳架??


大宅

積分: 2227


2037#
發表於 09-5-5 17:24 |只看該作者
原帖由 candyyuk 於 2009-5-5 16:55 發表


我都唔敢同人講但又好想分享呢個好消息。明天係我生日都唔想點慶祝,最緊要係小b。
依家淨係我老公,大家姐同老細知。
我都未同雙方父母講,可能過咗3個月先。 ...


預祝你生日快樂先~!!!!!


禁止訪問

積分: 2117


2038#
發表於 09-5-5 17:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 599


2039#
發表於 09-5-5 17:29 |只看該作者
原帖由 qk330 於 09-5-5 17:24 發表


預祝你生日快樂先~!!!!!


Thank you


大宅

積分: 2831

好媽媽勳章


2040#
發表於 09-5-5 17:31 |只看該作者
原帖由 celiasy 於 09-5-5 17:26 發表


唉....真係好擔心呀~~


唉...我都係呀!!
唉...我個幾兩個星期無食過住家飯喇, 日日食啲味精野, 唔知點解真係一見/聞啲到餸飯就好想嘔, 任何食慾都無, 希望呢啲時間快啲過啦!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo