立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 14172
原帖由 candyyuk 於 09-5-5 16:41 發表 所以我都好擔心,大家互相支持同鼓勵。 係咪過咗3個月就會安全啲? 你今次同上次隔咗幾耐?有無好好休息?
大宅
積分: 3935
原帖由 qk330 於 09-5-5 16:48 發表 其實我都覺得依家感覺都唔實在架....成日擔心佢係入面唔知會點....要一個月先見到一次....真係心掛掛.....究竟係咪過左3個月就會安全d? 我仲諗住照到心跳已經好安心...我最近都同左某d朋友公佈左我既喜訊..... ...
禁止訪問
積分: 5373
別墅
積分: 599
積分: 2692
原帖由 QQ70 於 09-5-5 16:25 發表 你排政府, 點解可以咁早有得睇 ?
原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 16:53 發表 請問結構那關是什麼?
原帖由 cincin_ko 於 09-5-5 16:58 發表 我地忍唔住口同99講左la~ 我想問第一次私家產檢會做 d mud ga?? 其實都好驚呀, 未照過bb,唔想99失望呀.
公爵府
積分: 25600
原帖由 QQ70 於 5-5-2009 16:49 發表 基本上過左3個月就好少少, 不過要過埋 oscar & 結構兩關先叫做 pass ! 張衛健果個都可以去到 8月無左喇 ! 世事難料 ! 上次11月小 x, 到4月再開工, lor ! 梗係做左好多準備功夫喇 ! ...
原帖由 cincin_ko 於 5-5-2009 17:08 發表 ????咁得意ge?
積分: 4736
男爵府
積分: 9596
原帖由 cherry小石川 於 09-5-5 17:19 發表 hihi 各位0912mami好 我大囝係0808 bb,今胎係12月30號,我都係住元朗ga,5月13會去容鳳書做產前檢查,好想快d去ar
積分: 2831
原帖由 QQ70 於 09-5-5 16:47 發表 唔知係咩原因, 總之好common ! 最後要做手術吸走個死胎 ! Dr. 講可能個胎細胞分列過程中出現問題, 個胎生長唔到, 就會自然淘汰 !
積分: 2227
原帖由 candyyuk 於 2009-5-5 16:55 發表 我都唔敢同人講但又好想分享呢個好消息。明天係我生日都唔想點慶祝,最緊要係小b。 依家淨係我老公,大家姐同老細知。 我都未同雙方父母講,可能過咗3個月先。 ...
積分: 2117
原帖由 qk330 於 09-5-5 17:24 發表 預祝你生日快樂先~!!!!!
原帖由 celiasy 於 09-5-5 17:26 發表 唉....真係好擔心呀~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy