跳至

首頁

尾頁
   0
該用戶已被刪除

2021#
發表於 04-12-11 01:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

2022#
發表於 04-12-11 02:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

2023#
發表於 04-12-11 02:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

2024#
發表於 04-12-11 02:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18746


2025#
發表於 04-12-11 02:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公,
以前我要上福田"3粒星"呀....近唔近你呀???
不過我一個月仲要上"冬莞厚街"幾次,辛苦到我CC下 所以一有左BB,就唔做LU.... :mrgreen: :mrgreen:
rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
[quote]由 奀豬mami~~ 於 2004-12-10 13:00:19

我諗rita老公真係好辛苦啦,因為我以前都試過一個星期有2日上福田做野,真係頂唔順呀


上去做野都唔算辛苦, office仲正過香港嗰個添. 最辛苦都只係過關, 想屎.......

咦? 妳上福田邊頭呀? 我office近住新會展, 喺福華一路. 妳呢?
[/quote]


伯爵府

積分: 18746


2026#
發表於 04-12-11 02:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

RITA,
你上黎多D啦,就可以學識打中文啦,因為我都係呢度學架 :lol: :lol:
rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
真係唔好意思咁多位. 原來哩度得rita一個唔識打中文.


大宅

積分: 3899


2027#
發表於 04-12-11 03:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

奀豬mami....

我想買番件喂人奶衫, 有咩好介紹? 唔LEUNG又唔貴嘅有冇呀?


洋房

積分: 476


2028#
發表於 04-12-11 09:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部


奀豬mami

How long can you learn chinese typing? I mean the time you are get use to it?
I need to return back to office on 27.1.2005 and i don't know if i can learn it in such short time. You know i have to take care the baby in day time.
RITA,
你上黎多D啦,就可以學識打中文啦,因為我都係呢度學架
莫梓希係041104出世的零舍曳曳馬騮仔! Moses' Album oct 2006 ->小王子遊樂園 梓希全接觸 oct 2006 ->小王子上學了


男爵府

積分: 5167


2029#
發表於 04-12-11 10:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Cindy,
你好有決心餵人奶咁喎.

hkcindy 寫道:
奀豬mami....
我想買番件喂人奶衫, 有咩好介紹? 唔LEUNG又唔貴嘅有冇呀?
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


男爵府

積分: 7640


2030#
發表於 04-12-11 10:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Good Morning

rita,
用住手寫板得唔得? 我老公都用, 不過我覺得慢少少.

明天同駿駿去Ocean Park 玩, 同埋佢d同學仔一齊去, 唔帶小B去囉... 老公係屋企湊佢, 都唔知小B肯唔肯用奶樽飲奶, 今日要訓練下佢先!


侯爵府

積分: 24274


2031#
發表於 04-12-11 10:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Dear all ,Hello!

今朝去健康院,小謙謙有4.58kg = 10lb1oz!
好開心呀!!

係時候可以戒夜奶喇!
姑娘話如果佢12am食完,之後到5點幾6am先再食,都算戒到架喇!
好!下星期我老公出trip,我可以開始幫亞仔戒夜奶喇!因為可以閂埋房門,由佢勁喊!
已經知會在我奶奶,咁佢唔駛以為我唔知咩事,由佢狂喊嘛!


伯爵府

積分: 18746


2032#
發表於 04-12-11 11:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita,
我之前買左本書,用2日時間慢慢研究略點拆字,之後慢慢自己開始打,不過頭頭打幾隻字要成2粒鐘.....(我太豬啦 )之後係咁係bk回應,之後又同朋友玩msn & icq....所以宜家好得快啦...哈哈 :lol: :lol:

chun ma,
手寫板好慢架....真係寫到訓著呀 :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 18746


2033#
發表於 04-12-11 11:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

cindy,
我宜家係"康嬰之城CITY BABY"...佢地係賣BFMOMS呢隻Singapore牌子呀..我比個網你研究下啦
[size=large]~呢度~ 呢度d款已經叫做ok架.....不過你上網訂會多款d...
我比埋CITY BABY個地址你....
油麻地彌敦道430-436號彌敦商業大廈5樓C室(ICAC樓上)
TEL:21539200


伯爵府

積分: 18746


2034#
發表於 04-12-11 11:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chun ma,
如果真係唔肯飲,一係攞匙,一係用針筒囉....
因為我隻豬仔以前都係super硬頸,唔肯食樽,我就唯有出此下策呀

你唔叫你老公帶chun chun去ocean park???


伯爵府

積分: 18746


2035#
發表於 04-12-11 12:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
恭喜哂你呀...小寶寶真係重得好好呀....所以一切辛苦都覺得值得呢 :mrgreen: :mrgreen:

講開仲夜奶,我豬女琴晚12點食完餐奶之後,一路就訓左,到今朝9點先起身呀,不過一起身就劏豬咁喊呀,相信一定好肚餓呀


侯爵府

積分: 24274


2036#
發表於 04-12-11 12:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

茵:
訓到今朝九點?
羨慕屎我囉!
佢尋晚11:25食,12:00am訓左,4:00am已經叫醒我要食 lu....


洋房

積分: 476


2037#
發表於 04-12-11 12:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

由 奀豬mami~~ 於 2004-12-11 11:56:51

你唔叫你老公帶chun chun去ocean park???


海洋公園邊度好玩架. 不如第時約埋0411去迪士尼仲好啦!
莫梓希係041104出世的零舍曳曳馬騮仔! Moses' Album oct 2006 ->小王子遊樂園 梓希全接觸 oct 2006 ->小王子上學了


男爵府

積分: 7640


2038#
發表於 04-12-11 12:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

奀豬mami,
用spoon餵人奶都好喎! 試下先!
你囡囡咁快介左夜奶? :-P
因為我老公唔想去Ocean Park囉, 佢鐘意留係屋企多對住部電腦d!

奀豬mami~~ 寫道:
chun ma,
如果真係唔肯飲,一係攞匙,一係用針筒囉....
因為我隻豬仔以前都係super硬頸,唔肯食樽,我就唯有出此下策呀

你唔叫你老公帶chun chun去ocean park???
該用戶已被刪除

2039#
發表於 04-12-11 12:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6998


2040#
發表於 04-12-11 12:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬ma, 草本...我阿b都唔知幾時先至可以戒到夜奶,我阿b好醒瞓,亦好準時,宜家食到5安但係4個鐘頭又要食,怎辦?我好想係我返工之前戒到! ?-( ?-( ?-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo