嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2708


2021#
發表於 05-5-27 12:44 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

TP,
WHAT a tough lady u are! That's why Ching Ching is also very "Dragon Smart Tiger Strong"! :mrgreen:


大宅

積分: 2268


2022#
發表於 05-5-27 12:50 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

let me modify the photo


大宅

積分: 2708


2023#
發表於 05-5-27 12:50 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Careful woman,
Thanks for your sharing! I read this before as I nearly cry while I read! I saw the photo of their kid, he is exactly look alike Mr. Cheung (the husband) and his face is calm & sweet! :cry:


大宅

積分: 2898


2024#
發表於 05-5-27 12:51 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn,
唔該晒 ,但其實我想揾可以卷埋,好似小心女人帶去生曰會個種。你自己都要多D休息小心身體。你今晚會唔會早放,如果係今晚我地可以見面
tulipgdn 寫道:
bigtabo,
1)Jusco 有售!
2)仲有家家居店叫百利優惠都有售. 佢有幾間分店!
3)click 以下, 之前我d 大playmate 係度買, color 最靚,
現在仲出了再大的100cm, 映相做backgroud, 不知幾好.

大的playmate


大宅

積分: 2268


2025#
發表於 05-5-27 13:00 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

bigtabo,
Sorry, 我今晚有事, 可以下星期見嗎?


大宅

積分: 2268


2026#
發表於 05-5-27 13:06 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

bigtabo,
1)Jusco 有售!(卷庄)
2)仲有家家居店叫百利優惠都有售. 佢有幾間分店!(卷庄)
3)click 以下, 之前我d 大playmate 係度買, color 最靚,
現在仲出了再大的100cm, 映相做backgroud, 不知幾好.


子爵府

積分: 13158


2027#
發表於 05-5-27 13:23 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

各位:
原來你地已經諗住同bb打水豆針架喇, 我重諗住2歲左右先打, 咁我係咪遲咗d呀?

tulipgdn:
請問協康會$680係包幾多堂架?

小心女人:
篇文章睇到我眼濕濕呀 :-(


大宅

積分: 2898


2028#
發表於 05-5-27 14:43 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn,
no problem, call me if you are available.
tulipgdn 寫道:
bigtabo,
Sorry, 我今晚有事, 可以下星期見嗎?


大宅

積分: 2898


2029#
發表於 05-5-27 14:50 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn,
小晴係協康會是上一歲班or below一歲班?charlotte之前都上過below一歲班,可能當時佢太細乜野都唔知所以好似無上過一樣,之後佢地都有call 我再報,但我諗住或者遲D先報一歲班。[quote]
yiubb 寫道:
tulipgdn:
請問協康會$680係包幾多堂架?


大宅

積分: 2268


2030#
發表於 05-5-27 16:14 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

樹熊媽,
6堂 $680.00 (每堂50)分鐘

Bigtabo,
小晴參加1-2歲的playgroup, 佢太多精力, 去協康會, 好多活動的題目, 我想可能適合佢!


大宅

積分: 2898


2031#
發表於 05-5-27 16:34 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn,
我諗1-2歲班應該會好D,如果好記住通知我等我又去參加,我上次係返長沙灣center.


男爵府

積分: 7525


2032#
發表於 05-5-27 16:45 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tp,

唔該哂您email d 相比我呀!我稍後都e番比您呀!
您講個間協康會係咪係長沙灣番個間呀?


男爵府

積分: 7525


2033#
發表於 05-5-27 16:49 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Bigtabo,

仲mug 您唔出來食飯呀?不過11/6 我可以一次過見哂您哋兩母女喇!


男爵府

積分: 7525


2034#
發表於 05-5-27 16:53 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

yiubb, (樹熊媽)

您今次都唔出得來食飯呀?我平時都唔方便經常留message 架!所以我通常一次過留message, 都好少有機會同您傾, 希望遲d 有機會見啦!


大宅

積分: 3342


2035#
發表於 05-5-27 16:59 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

報告

今晚明珠台 (8:30) 有個節目叫 " bb保你大", 好似係講有d bb係屋企好naughty, even 會打屋企人, 有時間可以睇下, 可能我地bb第時都有咁問題
No worry be happy


男爵府

積分: 7525


2036#
發表於 05-5-27 17:00 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

milka,

我依家追緊d mesaage, 您份工點呀?您諗成點呀?
btw, 我哋帶bb返playgroup 又可以見面喇!

yiubb,

點解您諗住bb兩歲先帶佢去打水痘針呀?我就因為個囝之前打咗特效藥, 所以要遲多3個月先打得, 我都驚遲打喇! 因為我開始帶bb返playgroup, 有d 担心!


大宅

積分: 2898


2037#
發表於 05-5-27 17:32 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

katiebbmama,
因為放工後我要湊阿囡,通常我都會做“特別嘉賓”,同你地聚一陣跟住就返歸。
katiebbmama 寫道:
Bigtabo,

仲mug 您唔出來食飯呀?不過11/6 我可以一次過見哂您哋兩母女喇!


子爵府

積分: 13158


2038#
發表於 05-5-27 18:47 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn 寫道:
樹熊媽,
6堂 $680.00 (每堂50)分鐘


tulipgdn:

thanks!
另外想問你, 知唔知大確會同小朋友玩咩架? 同保護兒童會d playgroup同唔同架!


子爵府

積分: 13158


2039#
發表於 05-5-27 18:54 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

katiebbmama:

無人可以幫我睇住隻生蕃呀, 其實我真係好想可以出黎你地傾計架! :-( :-( :-(

之前我都係諗住上playgroud前打針, 但我有個friend話(佢已經有個4歲嘅女), 唔駛咁快打住, 直到上幼稚院之前先打都未遲, 因為上playgroup好少會受感染; 不過我而家見你地打, 我又心大心細喇!


子爵府

積分: 13158


2040#
發表於 05-5-27 18:55 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

kyy 寫道:
報告

今晚明珠台 (8:30) 有個節目叫 " bb保你大", 好似係講有d bb係屋企好naughty, even 會打屋企人, 有時間可以睇下, 可能我地bb第時都有咁問題


kyy,
係咩, 咁真係要睇睇, 事關呀囡已經有呢d舉動喇

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo