跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


2021#
發表於 10-6-17 15:12 |只看該作者
原帖由 YuHangMum 於 10-6-17 15:06 發表
我見到您, 但都是離線, why?

I am online..... you can try to message me?

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 4204


2022#
發表於 10-6-17 15:12 |只看該作者
佢地好得意。我買半肥瘦,叫佢切咗D肥糕,佢問我佢可唔可以留比佢。佢炸咗加 醋+ 糖+soya sauce 當甜品...睇到我眼"特"
原帖由 mamabeanie 於 10-6-17 15:01 發表
my bunbun too...she thinks we eat too healthy - not each grease and taste...i keep telling her that everyday she works for us she will live another day longer :)

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


別墅

積分: 944


2023#
發表於 10-6-17 15:14 |只看該作者
anynow know how to use 支付宝 to shop on taobao?


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


2024#
發表於 10-6-17 15:14 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 15:10 發表


我老公成日都唔俾我買鞋仔俾阿女著, 話佢都未識行, 唔好side錢喎~~

呀..我同事話h&m又大減價...我諗住果日我地gathering完之後, 返屋企泵完奶之後再出過去博殺~~ ...


不過呢....有媽媽話過﹐宜家bb雖然未識得行﹐但要佢習慣著鞋。
如果到真係識得行先教佢著鞋﹐佢未必肯!!!

我自己買左對Mexx既紅色皮鞋﹐仲未有機會著過。
差少少唔arm la...


que sera sera! 認識你讓我更富有。


子爵府

積分: 11777


2025#
發表於 10-6-17 15:15 |只看該作者
吓? 除晒d衫, 好無安全感喎!

原帖由 butterflytree 於 10-6-17 15:05 發表

冇穿哺乳衣呀, 但就會除晒d衫, 有時真係會超凍囉


別墅

積分: 944


2026#
發表於 10-6-17 15:15 |只看該作者
huh??!!

原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 15:12 發表
佢地好得意。我買半肥瘦,叫佢切咗D肥糕,佢問我佢可唔可以留比佢。佢炸咗加 醋+ 糖+soya sauce 當甜品...睇到我眼"特"


別墅

積分: 513


2027#
發表於 10-6-17 15:16 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 15:10 發表


我老公成日都唔俾我買鞋仔俾阿女著, 話佢都未識行, 唔好side錢喎~~

呀..我同事話h&m又大減價...我諗住果日我地gathering完之後, 返屋企泵完奶之後再出過去博殺~~ ...


oh.. 剛剛在h&m買了件衫添, 又蝕咗...


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


2028#
發表於 10-6-17 15:16 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-17 15:12 發表
佢地好得意。我買半肥瘦,叫佢切咗D肥糕,佢問我佢可唔可以留比佢。佢炸咗加 醋+ 糖+soya sauce 當甜品...睇到我眼"特"

O__O
好高熱量。
會唔會熱氣???

que sera sera! 認識你讓我更富有。


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


2029#
發表於 10-6-17 15:17 |只看該作者
未知, 不過都幾大成數....我會儘量爭取唔去既.....

原帖由 babytoe 於 10-6-16 00:19 發表
Thank you Angel EE! Anytime you like. 你知道咗使唔使出 trip 未?

         


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


2030#
發表於 10-6-17 15:20 |只看該作者
原帖由 deerdeer 於 10-6-17 15:17 發表
未知, 不過都幾大成數....我會儘量爭取唔去既.....


hello~
just in time to say hi


我去zzzz lu...

que sera sera! 認識你讓我更富有。


別墅

積分: 513


2031#
發表於 10-6-17 15:24 |只看該作者
原帖由 Almaz 於 10-6-17 15:15 發表
吓? 除晒d衫, 好無安全感喎!

我問了我老板借了佢個 executive toliet (橫豎佢都唔用)來泵奶, 所以都ok有安全感嘅..

係呢你地有冇話比你個direct report 知你是人奶mama, 每天都要失踪一陣去泵奶...


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


2032#
發表於 10-6-17 15:26 |只看該作者
燊燊同++2個星期二開始流鼻水(應該係家姐野比個妹)....++昨日重有d燒....不過食左1次退燒水(打防疫針拿定果d)...之後就無再燒....

今日原本想帶++看醫生....但又見++今日d鼻水收番好多....又無再燒.....都想再看看觀察下先啦.....
         


男爵府

積分: 9185


2033#
發表於 10-6-17 15:27 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-17 15:14 發表


不過呢....有媽媽話過﹐宜家bb雖然未識得行﹐但要佢習慣著鞋。
如果到真係識得行先教佢著鞋﹐佢未必肯!!!

我自己買左對Mexx既紅色皮鞋﹐仲未有機會著過。
差少少唔arm la... ...


所以我想偷雞呢個星期六睇下有係鞋仔買..嘻~


子爵府

積分: 11777


2034#
發表於 10-6-17 15:28 |只看該作者
我食lunch時間去泵架,無在office hour泵.不過我第一日放完產假返工,已經同老闆講咗.佢好support我餵人奶.

原帖由 butterflytree 於 10-6-17 15:24 發表

我問了我老板借了佢個 executive toliet (橫豎佢都唔用)來泵奶, 所以都ok有安全感嘅..

係呢你地有冇話比你個direct report 知你是人奶mama, 每天都要失踪一陣去泵奶... ...


男爵府

積分: 9185


2035#
發表於 10-6-17 15:28 |只看該作者
原帖由 butterflytree 於 10-6-17 15:16 發表


oh.. 剛剛在h&m買了件衫添, 又蝕咗...


唔怕啦..再買...拉番暈..嘻~


別墅

積分: 513


2036#
發表於 10-6-17 15:29 |只看該作者
今早發現阿b個枕頭濕了一大"撻", 以為佢嘔奶, 原來是出汗, 但明明巳開了冷氣, 真誇張,你地個 b 大汗嗎?


子爵府

積分: 11777


2037#
發表於 10-6-17 15:29 |只看該作者
好快會好返,叻叻~~

原帖由 deerdeer 於 10-6-17 15:26 發表
燊燊同++2個星期二開始流鼻水(應該係家姐野比個妹)....++昨日重有d燒....不過食左1次退燒水(打防疫針拿定果d)...之後就無再燒....

今日原本想帶++看醫生....但又見++今日d鼻水收番好多....又無再燒.....都想再看看 ...


大宅

積分: 4204


2038#
發表於 10-6-17 15:29 |只看該作者
好高熱量 + 熱氣<<佢地最like~
原帖由 AsWife 於 10-6-17 15:16 發表
O__O
好高熱量。
會唔會熱氣???

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


子爵府

積分: 11777


2039#
發表於 10-6-17 15:30 |只看該作者
無喎.係床單有一"撻",不過係尿.

原帖由 butterflytree 於 10-6-17 15:29 發表
今早發現阿b個枕頭濕了一大"撻", 以為佢嘔奶, 原來是出汗, 但明明巳開了冷氣, 真誇張,你地個 b 大汗嗎?


別墅

積分: 513


2040#
發表於 10-6-17 15:32 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 15:27 發表


所以我想偷雞呢個星期六睇下有係鞋仔買..嘻~


keke, 我買咗2對比我個仔著啦, 好平咋, 幾拾蚊, 星期六著比你地睇吖...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo