興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3704


2021#
發表於 07-3-27 12:12 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

sorry,........baby...hanged.............
8899


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2022#
發表於 07-3-27 13:55 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

898998 寫道:
sorry,........baby...hanged.............


HANG ? ?-( ?-( 咩啊??


大宅

積分: 2016


2023#
發表於 07-3-27 15:08 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

it okay now la....but no time play coz tomorrow need to go to Nanjing.... :-(

上海!正
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2024#
發表於 07-3-27 15:20 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

law兄,

你咪好囉!又上海/又南京... (禾都未去過 )
(d人話上海姑娘...好 喎!唔使用ps2解悶啦 下話?)

係呢?GOWII你玩到邊??




大宅

積分: 2016


2025#
發表於 07-3-27 23:36 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

ChunChun_Daddy 寫道:
law兄,

你咪好囉!又上海/又南京... (禾都未去過 )
(d人話上海姑娘...好 喎!唔使用ps2解悶啦 下話?)

係呢?GOWII你玩到邊??




Shanghai girls????<---no money no talks
and I prefer play with the TV game more.....
:tongue:

for the GowII, just pass the broken bridge where there are two big stone.....
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2026#
發表於 07-3-28 02:21 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

law兄,

2 big stone...
玩完呢排都唔係好記得係典款添

停左


大宅

積分: 3704


2027#
發表於 07-3-28 12:01 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

Starting GOW2 Dsic 1....la...........
8899


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2028#
發表於 07-3-28 17:43 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

8899,





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

new arrival, 對『不漏到奶』有興趣既,可以<咩>喇

>><<


男爵府

積分: 8421


2029#
發表於 07-3-29 04:16 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

C.C.D

>>嘿嘿,
果樹仲係開頭而已;有耐未到禾地所講既「斷橋」呢
等我仲以為追得番你地添...

dom兄

你就好啦, 又去日本道假, 你好似舊年(定前年)先去黎, 好羨慕耶
下次事先張揚一o下, 幫我買個相機袋好喎


898998

開始左GOW2拿 係咪好正呢? 一開始已經打巨人...D場景幾咁壯觀...加埋D配樂...正!

>>i also want to see the jpeg......if any..........
應該冇乜難度, dom兄實有F31或者DSLR跟身



lawbut

你真係型, 人家出TRIP帶PSP, 你帶PS2


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2030#
發表於 07-3-29 09:35 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

麼零...

嘿嘿,

若您"枕"住晚晚煲gow2,好快會追到禾地啦...
(呢個禮拜都玩唔倒...C務煩到)
乜d配樂好正架?? 禾只能


別墅

積分: 862


2031#
發表於 07-3-29 19:55 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

CCD,

我都試過一個鍾攪好隻人龍2, 不過D駁線時會RESET 果區既ROUTER....甘, 我未又DISCONNECT 啦....

今晚無甘忙, 可以去燒啦...


ChunChun_Daddy 寫道:
麼零...

E?貢就奇喇...禾個fd都係H記,佢仲遲過禾單撈;第二朝complete完仲做埋種添(禾放棄<咩>隨即搵佢dub果乍files俾禾之嘛 )
H記搞乜會有貢大差別架?? ?-( ?-(

典啊?patch完燒左未?玩到否??
good luck~
史上最強冗員 + 後天錢財缺乏症患者  My BLOG


大宅

積分: 2016


2032#
發表於 07-3-29 21:03 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

嘿嘿,

ha ha...actually, I will left my PS2 in SH. I am not that crazy la....
Lawbut


男爵府

積分: 8421


2033#
發表於 07-3-30 02:56 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

C.C.D

我都想枕住晚晚煲GOW2, 無夸地生活o係呢個塵世間實在有太多大大小小瑣碎事情, 結果只可以每晚打半至一粒鐘... :-(

我自己就覺得GOW d配樂真係好正, 1同2都係, 好有氣氛, d配樂結合劇情好成功咁營造出超強既氣勢, 話哂都係大作, 梗有番咁上下誠意既, 不過我都係開好細聲咋, 有時d大佬輩出場時d音樂都幾勁o下...夜媽媽嘈到人就唔好啦...


Riverwind

一個鐘攪掂隻人龍2, 好犀利呀


lawbut

>>ha ha...actually, I will left my PS2 in SH. I am not that crazy la....
咁...恭喜哂啦, 照咁睇你一番黎hk就要入手ps3啦


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2034#
發表於 07-3-30 10:02 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

麼零...


嘿嘿,
您都好,可以晚晚枕住玩半至一粒鐘
呢個禮拜禾掂都未掂過部雞... :-( 唉! :cry:
分分鐘等到你追返禾地添啊...


Riverwind兄,
強!一粒鐘<咩>完隻game,不如順便一粒鐘"搞掂"埋隻game啦


law兄,
E? 留低ps2


大宅

積分: 2016


2035#
發表於 07-3-30 12:12 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

CCD,

Not yet finish GOWII...but I think I can finish before I come back to HK..

If I left my ps2 in SH..I have a excuse to get ps3 in HK later ma...
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2036#
發表於 07-3-30 14:10 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

law兄,

你就好啦,set到個期for GOWII既打爆日子...
禾...愁緊

hm...真係大條道理「敗」PS3!!



侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2037#
發表於 07-3-30 18:11 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

law兄,

E?又話好貴既?


別墅

積分: 862


2038#
發表於 07-3-30 18:24 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆



有無去過??

史上最強冗員 + 後天錢財缺乏症患者  My BLOG


大宅

積分: 2016


2039#
發表於 07-3-30 22:23 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

wa!!

you naughty boy.....how can u....














left me know where is it??? ha ha ha
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2040#
發表於 07-3-31 00:30 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

law兄,Riverwind兄,

果度...其實係上海某地方舉行既game show黎

kakaka~ :tongue: :tongue: (禾都俾人"跣"左一野 鎖你。鎖你 )

不過咁...有『打機輔導姐姐』一路陪你玩 ...呵呵呵


law兄記住唔好毛手毛腳啊!



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo