ChunChun_Daddy 寫道:
law兄,
你咪好囉!又上海/又南京...(禾都未去過
)
(d人話上海姑娘...好![]()
![]()
喎!唔使用ps2解悶啦
下話?)
係呢?GOWII你玩到邊??![]()
係咪好正呢? 一開始已經打巨人...D場景幾咁壯觀...加埋D配樂...正!
ChunChun_Daddy 寫道:
麼零...
E?貢就奇喇...禾個fd都係H記,佢仲遲過禾單撈;第二朝complete完仲做埋種添(禾放棄<咩>隨即搵佢dub果乍files俾禾之嘛)
H記搞乜會有貢大差別架?? ?-( ?-(
典啊?patch完燒左未?玩到否??![]()
good luck~![]()