心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 14241


2021#
發表於 06-6-4 22:56 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

jj

係咪去a&e 話佢燒左好耐呀?

其實呢, 佢就好精神既. 仲好有活力tim, 如果唔叫佢温習. 不過都唔明點解咁耐都99點幾囉.

係呢, 頭先佢吸完氣, 跟住飲左一杯水, 唔知會唔會唔work 呢...

你啲frd 睇dr. ma. 係咪個個都要入院呀? 入幾耐呀? 定係一睇就即刻好番呀?
唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 3447


2022#
發表於 06-6-4 23:03 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

heihei媽,
唔係次次都入院. 有需要先入姐... 一兩日通常都出架拿. 咁又唔係一睇就好番... 神咩!!
你有冇用過第個探熱針呢其實? 你sure 無壞? 個日睇醫生有冇燒架?
曼秀雷敦好野黎架o咼, 買定放屋企都無壞啦. 我女成日話肚痛, 比佢搽下, 又話唔痛架拿. 呵呵.
--- 2J 作品


子爵府

積分: 14241


2023#
發表於 06-6-4 23:07 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

jj

喂, 你估個啲耳探, lo battery 會唔會有問題呢呵... 我有一支曼xxx 呀, 好好而家同佢搽下呀. 我一到夜晚就好驚啦.

另外呢, 我發覺呢, 你啲藥同我啲藥係一樣架, 除左你有nose 膏, 我無, 我多你一種pills 同個聞氣囉. 其餘啲藥 exactly the same!!!!

係呢, 通常幾耐先好呢呵... 你上次話佢救番個小朋友, 點救呀?
唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 3447


2024#
發表於 06-6-4 23:14 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

heihei媽,
o個個都唔係哮喘.
咁唔通我女係初級哮喘?!!!
換電啦仲問... 你有冇水銀針? 一係用水銀針探下啦, 最準架啦嘛.

--- 2J 作品


子爵府

積分: 14241


2025#
發表於 06-6-4 23:15 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

水銀佢唔識用呀!!! 唔通肛探咩
唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 1847


2026#
發表於 06-6-4 23:23 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

heihei媽
你話鼻寒聲....我都吾知有無問題嫁 :cry: . 我都覺得好奇怪點解咁細個就有law. 不過minnieluo同我講過, 因為佢鼻室or鼻涕倒流, 所以會有. 咁又好似係wor, 佢鼻無室果晚真係好d的.
你女仲有燒...不如煲d陳皮粥水佢飲下啦. 又或且試下轉多個e生睇啦.
jj都講得arm 喎....會吾會個耳探機有問題呢 ? 你有無同佢探兩邊耳呀 ? 開少少冷氣同佢降下溫試下啦.
:wave:  :wave:  :wave:


大宅

積分: 3447


2027#
發表於 06-6-4 23:25 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

heihei媽,
學啦!! 肛探仲準... 哈哈哈..
--- 2J 作品


子爵府

積分: 14241


2028#
發表於 06-6-4 23:27 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

califord

陳皮粥水點整架? 係咪當水飲呀?
唔知亞女幾時先會叮一聲


子爵府

積分: 14241


2029#
發表於 06-6-4 23:31 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

開番冷氣, 佢又無燒啦喎......... 頭先無開, 佢係99.3 而家係97.5 喎.
唔知亞女幾時先會叮一聲


子爵府

積分: 14241


2030#
發表於 06-6-4 23:33 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

我好心急呀, 佢來緊都有dictation exam, oral exam....... 要快啲好呀

今次真係, 有壓力, 未解決啦.

JJ1122 寫道:
heihei媽,
學啦!! 肛探仲準... 哈哈哈..
唔知亞女幾時先會叮一聲


子爵府

積分: 14241


2031#
發表於 06-6-4 23:37 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

肺炎鏈球菌 <---- 有無人知係咩冬冬??
唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 1847


2032#
發表於 06-6-4 23:45 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

heihei媽
你去藥材鋪買d陳皮 (越深色越好), 1個有4片, 你用1片浸水一陣, 括去d嚢, 好似煲粥水咁不過加塊陳皮, 煲好當水飲, d粥都可以食的. 我囝囝就算食緊藥都有煲比佢飲的.
肺炎錬球菌..係比肺炎嚴重d的, 我都會同囝囝打預防針.
係啦...有時天氣熱, 小朋友d體溫都會高d的. 你開冷氣比阿女嘆下啦.
good night喇.
:wave:  :wave:  :wave:


子爵府

積分: 14241


2033#
發表於 06-6-4 23:51 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

califord

早抖啦.
唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 3447


2034#
發表於 06-6-4 23:52 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

肺炎鏈球菌 唔係低燒架下嘛?! 所以話if 仲燒, 入院check 下驗下血穩陣d.


趙永醫生表示,早前一名九歲男童,因發燒及持續咳嗽達一星期,且有明顯的浮腫,便到醫院求診。經醫生驗尿檢查,發現尿液對肺炎鏈球菌抗原呈陽性反應。「從肺部X光片中,可見右邊有不尋常的陰影,橫隔膜上亦有水。」

 男童經服用抗生素及降血壓藥後,已經康復。「若沒有及時治療,患者可因肺葉發炎,造成胸腔積膿,需進行手術。」趙永醫生強調,家長若發現小童有患病的情況,應盡快求醫,以免延緩病情。

--- 2J 作品


子爵府

積分: 14241


2035#
發表於 06-6-5 09:51 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

JJ

亞女照左lung, 無事呀.
唔知亞女幾時先會叮一聲


大宅

積分: 4014


2036#
發表於 06-6-5 11:35 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

heihei媽
你囡好反未呀?


侯爵府

積分: 21395


2037#
發表於 06-6-5 12:45 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)


侯爵府

積分: 21395


2038#
發表於 06-6-5 12:46 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

WA你們打左好多版, 我吾得閒追

heihei

我個女大大話話, 前前後後聞左f 差吾多一年(個衰醫生), 但一d都無好轉(真心講), 真係你都聽我講左成年, 成日哼哼聲, 真的, 上年貼左一年三伏天, 真係好左(touch wood), 係近呢幾個月我們放鬆左, 開始比返d凍野佢食就high野...........

我停晒藥(青蛙仔), +聞氣都有1年, touch wood...............

minnie

比心機, 努力, 吾好比小朋友見到你吾開心的樣, 吾係佢會以為係佢的問題, 而吾開心

吾好比壓力個細的


子爵府

積分: 14241


2039#
發表於 06-6-5 13:35 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

未好返晒呀

sally1 寫道:
heihei媽
你囡好反未呀?
:-(
唔知亞女幾時先會叮一聲


子爵府

積分: 14241


2040#
發表於 06-6-5 13:37 |只看該作者

Re: 小朋友有哮喘病和鼻敏感!!(part two)

hinmum

只聞 f, 同食sing 呀, 咁無食其它藥呀, 咁個時點解佢要你聞呢隻野既. 死啦, 我都唔知要唔要同doctor 講要轉呀?? 再講多次, 隻野既唔好野俾我知呀.


hinhinmummy 寫道:
WA你們打左好多版, 我吾得閒追

heihei

我個女大大話話, 前前後後聞左f 差吾多一年(個衰醫生), 但一d都無好轉(真心講), 真係你都聽我講左成年, 成日哼哼聲, 真的, 上年貼左一年三伏天, 真係好左(touch wood), 係近呢幾個月我們放鬆左, 開始比返d凍野佢食就high野...........,


我停晒藥(青蛙仔), +聞氣都有1年, touch wood...............

minnie

比心機, 努力, 吾好比小朋友見到你吾開心的樣, 吾係佢會以為係佢的問題, 而吾開心

吾好比壓力個細的
唔知亞女幾時先會叮一聲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo