hinhinmummy 寫道:
WA你們打左好多版, 我吾得閒追
heihei
我個女大大話話, 前前後後聞左f 差吾多一年(個衰醫生), 但一d都無好轉(真心講), 真係你都聽我講左成年, 成日哼哼聲, 真的, 上年貼左一年三伏天, 真係好左(touch wood), 係近呢幾個月我們放鬆左, 開始比返d凍野佢食就high野...........,
我停晒藥(青蛙仔), +聞氣都有1年, touch wood...............
minnie
比心機, 努力, 吾好比小朋友見到你吾開心的樣, 吾係佢會以為係佢的問題, 而吾開心
吾好比壓力個細的
