興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17147


2021#
發表於 12-6-12 20:01 |只看該作者
vivi0707 發表於 12-6-12 19:36
我講既醫生係之前其他私家婦科醫生,而家係政府醫院既醫生俾糖水期我!



...
咁快要飲糖水???係咪個個都要飲???


伯爵府

積分: 17147


2022#
發表於 12-6-12 20:02 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 19:56
聽晚試下食多少少野
每次多少少好喇, 慢慢黎


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


2023#
發表於 12-6-12 20:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vivi0707+於+12-06-12+發表太

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
我諗係人緣太差
次次都俾人抽水濕獲金!




男爵府

積分: 8745

畀面勳章


2024#
發表於 12-6-12 20:05 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 19:56
聽晚試下食多少少野
唔好食 d 太難消化既野住


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


2025#
發表於 12-6-12 20:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vivi0707+於+12-06-12+發表仲

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
其實。我花名係小邪。邪花悠悠。邪野。
小魔人生魔b!




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


2026#
發表於 12-6-12 20:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vivi0707+於+12-06-12+發表有

原帖由 carmenyan206 於 12-06-12 發表
用我package lor $500
之後生完真係要問你share 下!




珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2027#
發表於 12-6-12 20:06 |只看該作者

引用:Quote:carmenyan206+發表於+12-6-12+19:56+

原帖由 siuminyeung 於 12-06-12 發表
唔好食 d 太難消化既野住
I will I will




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


2028#
發表於 12-6-12 20:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vivi0707+於+12-06-12+發表影

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
關於咩。有講孖胎
都好wor!
你果本同綿羊果本都想買!幾銀?




珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2029#
發表於 12-6-12 20:07 |只看該作者

回覆:準媽齊齊生旺b Part2

我炆果煲南乳豬手好正




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


2030#
發表於 12-6-12 20:08 |只看該作者

引用:Quote:vivi0707+發表於+12-6-12+19:36+我講

原帖由 siuminyeung 於 12-06-12 發表
政府今日先第一次見?我諗佢都係例行check 下, 唔駛驚既.
我覺得有心理準備!
應該會中!


因為多囊果度都同血糖有關!




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


2031#
發表於 12-6-12 20:08 |只看該作者

引用:妖+我只不過煮完同食完個飯啫。。使唔使去

原帖由 carmenyan206 於 12-06-12 發表
妖 我只不過煮完同食完個飯啫。。使唔使去左甘多頁阿?唔追了 睬你地有味



...
下,全部都講你,你好乖乖地追番去!




珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2032#
發表於 12-6-12 20:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuminyeung+於+12-06-12+發

原帖由 vivi0707 於 12-06-12 發表
我覺得有心理準備!
應該會中!
你多long ga meh??




珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2033#
發表於 12-6-12 20:09 |只看該作者

引用:Quote:vivi0707+發表於+12-6-12+19:36+我講

原帖由 kimchimom 於 12-06-12 發表
咁快要飲糖水???係咪個個都要飲???
我一定要 我老豆有家族遺傳糖尿




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


2034#
發表於 12-6-12 20:10 |只看該作者

引用:我想講我剛食左半碗飯+有d牛同菜啦+飯後試

原帖由 carmenyan206 於 12-06-12 發表
我想講我剛食左半碗飯 有d牛同菜啦 飯後試醫生一粒消除藥(佢開前後3粒消化藥同1粒化胃氣藥 原來仲有一粒腸 ...
呢個醫生抵睇!我都想係禁!!




男爵府

積分: 8745

畀面勳章


2035#
發表於 12-6-12 20:11 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 20:07
我炆果煲南乳豬手好正
等我抄底個食譜先咁.我老豆竟然堅持父親節自己炆豬手
咁我唔駛整其他野食, 因為過往經驗佢o固晚淨食豬手.


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


2036#
發表於 12-6-12 20:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KAYIBABY1987+於+12-06-12+發

原帖由 carmenyan206 於 12-06-12 發表
我有救了 check左d藥 係可用既
俾粒嚟食下!丸仔我要丸仔,我要食嚟high一下!




男爵府

積分: 8745

畀面勳章


2037#
發表於 12-6-12 20:12 |只看該作者
vivi0707 發表於 12-6-12 20:08
我覺得有心理準備!
應該會中!
唔係都有 d 遺傳既咩?


伯爵府

積分: 17147


2038#
發表於 12-6-12 20:13 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 20:11
等我抄底個食譜先咁.我老豆竟然堅持父親節自己炆豬手
咁我唔駛整其他野食, 因為過往經驗佢o固晚 ...
咁著數??? 做少樣..重好


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


2039#
發表於 12-6-12 20:14 |只看該作者
kimchimom 發表於 12-6-12 20:13
咁著數??? 做少樣..重好
要諗禮物


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2040#
發表於 12-6-12 20:15 |只看該作者

回覆:準媽齊齊生旺b Part2


myphoto.jpg




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo