想生BB

跳至

首頁

尾頁
   33


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2021#
發表於 12-7-8 12:45 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-8+12:18+好期待

原帖由 nrsemi 於 12-07-08 發表
搞到我一陣好想去飲茶tim~~~
c6仲有1個鐘就放工喇~~
我c6頭先係樓下酒樓買咗點心我做早餐~~~




伯爵府

積分: 16074


2022#
發表於 12-7-8 13:04 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-8 12:45
我c6頭先係樓下酒樓買咗點心我做早餐~~~

.....真係心郁郁想飲茶!!!
之後同c6去買送,今晚佢話煮俾我食


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2023#
發表於 12-7-8 13:09 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-8+12:45+我c6頭

原帖由 nrsemi 於 12-07-08 發表
.....真係心郁郁想飲茶!!!
之後同c6去買送,今晚佢話煮俾我食
快快快




伯爵府

積分: 16074


2024#
發表於 12-7-8 13:16 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-8 13:09
快快快

依家一條人去行下街shopping先~想買鞋,
之後就一於去飲下午茶食點心


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2025#
發表於 12-7-8 13:17 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki+發表於+12-7-8+13:09+快快快

原帖由 nrsemi 於 12-07-08 發表
依家一條人去行下街shopping先~想買鞋,
之後就一於去飲下午茶食點心
...
落雨拎遮吖~~




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2026#
發表於 12-7-8 13:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 豬龍b 於 12-07-08 發表本帖

原帖由 nrsemi 於 12-07-08 發表
其實...阿sa唱歌不嬲都係咁,冇期望冇失望!阿sa落台同個紫衫肥哥哥握手,個肥哥哥開心到好似執金咁: ...
我都見到! 佢開心到中左六合彩咁!




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2027#
發表於 12-7-8 13:40 |只看該作者

引用:Quote:aubmaki 發表於 12-7-8 12:18 好期待

原帖由 nrsemi 於 12-07-08 發表
搞到我一陣好想去飲茶tim~~~
c6仲有1個鐘就放工喇~~
去飲個下午茶囉!
生日快樂! 心想事成!




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2028#
發表於 12-7-8 13:42 |只看該作者

不想再被紅綠D玩到就癲的jm請集合

雞掰, 6d, 我一陣去食士x 同去搵阿信呀!




伯爵府

積分: 15420


2029#
發表於 12-7-8 15:28 |只看該作者
puilam714 發表於 12-7-8 13:42
雞掰, 6d, 我一陣去食士x 同去搵阿信呀!

我食完返黎啦~
又去完759了~


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2030#
發表於 12-7-8 17:02 |只看該作者

引用:Quote:puilam714+發表於+12-7-8+13:42+雞掰

原帖由 豬龍b 於 12-07-08 發表
我食完返黎啦~
又去完759了~
頭先先知星期六日無左下午茶!

我買唔到芝士麵,又買唔到雞扒講果個啫喱!不過都買左百幾蚊野入左會,用埋八達通比錢折完平左成40蚊!好抵咁




伯爵府

積分: 15420


2031#
發表於 12-7-8 18:28 |只看該作者
puilam714 發表於 12-7-8 17:02
頭先先知星期六日無左下午茶!

我買唔到芝士麵,又買唔到雞扒講果個啫喱!不過都買左百幾蚊野入左會 ...

唔怪之得,而家星期六,日1點都咁多人啦~


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2032#
發表於 12-7-8 18:55 |只看該作者

引用:Quote:puilam714+發表於+12-7-8+17:02+頭先

原帖由 豬龍b 於 12-07-08 發表
唔怪之得,而家星期六,日1點都咁多人啦~
你又話食完?咁你唔知既咩?
佢話暫停真至另行通知為止!




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2033#
發表於 12-7-8 18:56 |只看該作者

回覆:不想再被紅綠D玩到就癲的jm請集合

有啲鹹!但真係好大塊
myphoto.jpg




男爵府

積分: 9315

畀面勳章


2034#
發表於 12-7-8 19:03 |只看該作者
前兩日明明都有兩條深粗線,今日變返淺粗,是否已經排完了?


伯爵府

積分: 15420


2035#
發表於 12-7-8 19:06 |只看該作者
puilam714 發表於 12-7-8 18:55
你又話食完?咁你唔知既咩?
佢話暫停真至另行通知為止!

我一點去食,點會知呢~


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2036#
發表於 12-7-8 19:08 |只看該作者

引用:前兩日明明都有兩條深粗線,今日變返淺粗,是

原帖由 Agnesmojo 於 12-07-08 發表
前兩日明明都有兩條深粗線,今日變返淺粗,是否已經排完了?
排左就會淺色返架喇~




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2037#
發表於 12-7-8 19:09 |只看該作者

引用:Quote:puilam714+發表於+12-7-8+18:55+你又

原帖由 豬龍b 於 12-07-08 發表
我一點去食,點會知呢~
你又話下午茶時間先會去食既mouth:




男爵府

積分: 9315

畀面勳章


2038#
發表於 12-7-8 19:11 |只看該作者
puilam714 發表於 12-7-8 19:08
排左就會淺色返架喇~
下。。。咁快?今日先係day 14,我只是開左一次工量體溫又無變化啊


伯爵府

積分: 15420


2039#
發表於 12-7-8 19:12 |只看該作者
puilam714 發表於 12-7-8 19:09
你又話下午茶時間先會去食既

因為唔想次次等到3點幾先有位
所以早d去食~


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2040#
發表於 12-7-8 19:14 |只看該作者

引用:Quote:puilam714+發表於+12-7-8+19:08+排左

原帖由 Agnesmojo 於 12-07-08 發表
下。。。咁快?今日先係day 14,我只是開左一次工量體溫又無變化啊 ...
我無量體溫,所以唔識答你!

深粗代表24小時內就會排卵,排左兩至三日都算係黃金時間,把握機會啦~ relax!~




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo