立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 41866
原帖由 nrsemi 於 12-07-08 發表 搞到我一陣好想去飲茶tim~~~ c6仲有1個鐘就放工喇~~
伯爵府
積分: 16074
aubmaki 發表於 12-7-8 12:45 我c6頭先係樓下酒樓買咗點心我做早餐~~~
原帖由 nrsemi 於 12-07-08 發表 .....真係心郁郁想飲茶!!! 之後同c6去買送,今晚佢話煮俾我食
aubmaki 發表於 12-7-8 13:09 快快快
原帖由 nrsemi 於 12-07-08 發表 依家一條人去行下街shopping先~想買鞋, 之後就一於去飲下午茶食點心 ...
公爵府
積分: 29294
原帖由 nrsemi 於 12-07-08 發表 其實...阿sa唱歌不嬲都係咁,冇期望冇失望!阿sa落台同個紫衫肥哥哥握手,個肥哥哥開心到好似執金咁: ...
積分: 15420
puilam714 發表於 12-7-8 13:42 雞掰, 6d, 我一陣去食士x 同去搵阿信呀!
原帖由 豬龍b 於 12-07-08 發表 我食完返黎啦~ 又去完759了~
puilam714 發表於 12-7-8 17:02 頭先先知星期六日無左下午茶! 我買唔到芝士麵,又買唔到雞扒講果個啫喱!不過都買左百幾蚊野入左會 ...
原帖由 豬龍b 於 12-07-08 發表 唔怪之得,而家星期六,日1點都咁多人啦~
男爵府
積分: 9315
puilam714 發表於 12-7-8 18:55 你又話食完?咁你唔知既咩? 佢話暫停真至另行通知為止!
原帖由 Agnesmojo 於 12-07-08 發表 前兩日明明都有兩條深粗線,今日變返淺粗,是否已經排完了?
原帖由 豬龍b 於 12-07-08 發表 我一點去食,點會知呢~
puilam714 發表於 12-7-8 19:08 排左就會淺色返架喇~
puilam714 發表於 12-7-8 19:09 你又話下午茶時間先會去食既
原帖由 Agnesmojo 於 12-07-08 發表 下。。。咁快?今日先係day 14,我只是開左一次工量體溫又無變化啊 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy