親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   231


珊瑚宮

積分: 119933


2021#
發表於 13-3-30 06:00 |只看該作者

引用:我住雲頂呀,你呢?

原帖由 kosekwok 於 13-03-30 發表
我住雲頂呀,你呢?
住黄慶兩天


珊瑚宮

積分: 119933


2022#
發表於 13-3-30 06:02 |只看該作者

引用:Quote:12312+發表於+13-3-29+23:32+建議各

原帖由 IP_Baby 於 13-03-29 發表
我落左下邊都唔見有蛇睇係得馬,天鵝,剷泥車仔,英冇,代鼠仔(可以抱)
...
賣飼料阿姐系咁叫我去看"蛇",但我趕返台中食饗食。(我在天馬玩吾夠喉呀)


珊瑚宮

積分: 119933


2023#
發表於 13-3-30 06:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+12312+於+13-03-29+發表建議

原帖由 kosekwok 於 13-03-30 發表
我包車的,但第一晩司機話天馬搬左未開,但我覺得佢呃我,好似唔想帶我地去咁

...
原來新天馬好多司機都未黎過


珊瑚宮

積分: 119933


2024#
發表於 13-3-30 06:16 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

昨日買了好多水果呀,紅芯芭樂100元/6個(未食,好硬,準備放幾天變軟)。玻蘿。西瓜一個。蜜桃四粒。番茄一斤。芒果仔一斤。蜜瓜一個。提子二大寸。



珊瑚宮

積分: 119933


2025#
發表於 13-3-30 06:17 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

勝興路軌
1364595473918.jpg


珊瑚宮

積分: 119933


2026#
發表於 13-3-30 06:19 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

曲粟火車博物館
1364595530973.jpg


珊瑚宮

積分: 119933


2027#
發表於 13-3-30 06:19 |只看該作者

回覆:台中自由行請進


1364595598145.jpg


珊瑚宮

積分: 119933


2028#
發表於 13-3-30 06:20 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

檳榔西施
1364595616247.jpg


珊瑚宮

積分: 119933


2029#
發表於 13-3-30 07:06 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

擂茶
1364598415005.jpg


禁止訪問

積分: 1434


2030#
發表於 13-3-30 09:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4022

BK Milk勳章 畀面勳章


2031#
發表於 13-3-30 10:10 |只看該作者
12312 發表於 13-3-29 23:32
建議各位,如要見"草泥馬--天馬牧場",,不要坐公車到, 因公車站距離山上牧場非常遠。如果是行上去,起碼 ...

我打算打的由台中去天馬, 之後再由天馬打的去育眉水上樂園, 以你們所見, 天馬門外方便打的嗎?


珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


2032#
發表於 13-3-30 10:29 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

我後日去台中啦,訂左澄園兩睌,飛牛又兩晚,但行程我未諗呀,集集、紙箱王、九族(仲有咩呀?)因唔知d 景點點行先順路,你地可以比d意見我嗎?




大宅

積分: 1219


2033#
發表於 13-3-30 15:12 |只看該作者
想請教由澄園去雲品來回包車NT1000,價錢可接受嗎?總共8人


珊瑚宮

積分: 119933


2034#
發表於 13-3-30 16:03 |只看該作者
ngsh 發表於 13-3-30 10:10
我打算打的由台中去天馬, 之後再由天馬打的去育眉水上樂園, 以你們所見, 天馬門外方便打的嗎? ...
天馬幾鄉土味,,天馬既的士部是客人包的。除非台中己聯絡定的士。


男爵府

積分: 8291


2035#
發表於 13-3-30 18:50 |只看該作者
請問有新天馬地址嗎?thx


大宅

積分: 1408


2036#
發表於 13-3-30 21:05 |只看該作者
ho_mama 發表於 13-3-30 10:29
我後日去台中啦,訂左澄園兩睌,飛牛又兩晚,但行程我未諗呀,集集、紙箱王、九族(仲有咩呀?)因唔知d 景 ...
冇可能,天馬好似沙田嘅道風山一樣,你坐的士上左去唔Call /包車一定走唔到


大宅

積分: 1408


2037#
發表於 13-3-30 21:16 |只看該作者
今日原本plan左去埔里廣興紙寮,不過司機話去另一個,原來係pp龍手創館,都幾好玩...呀女仲做左張紙畫...


大宅

積分: 1408


2038#
發表於 13-3-30 21:27 |只看該作者
oken 發表於 13-3-30 18:50
請問有新天馬地址嗎?thx
機場去天馬只要4個字(by google).......

https://maps.google.com.hk/maps?saddr=%E8%87%BA%E7%81%A3%E7%9C%81%E8%BE%B2%E6%9C%83%E4%BC%91%E9%96%92%E7%B6%9C%E5%90%88%E8%BE%B2%E7%89%A7%E5%A0%B4,+438%E5%8F%B0%E7%81%A3%E5%8F%B0%E4%B8%AD%E5%B8%82%E5%A4%96%E5%9F%94%E5%8D%80%E5%B1%B1%E8%85%B3%E5%B7%B756%E8%99%9F&daddr=%E8%87%BA%E4%B8%AD%E8%88%AA%E7%A9%BA%E7%AB%99,+433%E5%8F%B0%E7%81%A3%E5%8F%B0%E4%B8%AD%E5%B8%82%E6%B2%99%E9%B9%BF%E5%8D%80%E4%B8%AD%E6%B8%85%E8%B7%AF42%E8%99%9F&hl=zh-TW&ie=UTF8&ll=24.292034,120.60379&spn=0.158653,0.235519&sll=24.272944,120.651855&sspn=0.158677,0.235519&geocode=FSdCcwEd0X8wBylHGJI-HhJpNDH2eSjCotgedg%3BFbAacgEdhDYwBylxA4RfUxFpNDEkUIpeMxBkWA&brcurrent=3,0x0:0x0,0&mra=ls&t=m&z=12



珊瑚宮

積分: 119933


2039#
發表於 13-3-30 22:35 |只看該作者

引用:我後日去台中啦,訂左澄園兩睌,飛牛又兩晚

原帖由 ho_mama 於 13-03-30 發表
我後日去台中啦,訂左澄園兩睌,飛牛又兩晚,但行程我未諗呀,集集、紙箱王、九族(仲有咩呀?)因唔知d 景 ...
什麼機場?

幾點到台中?


大宅

積分: 4956


2040#
發表於 13-3-30 22:37 |只看該作者

回覆:台中自由行請進

老英格蘭……格離,春大地
1364654498615.jpg


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo