烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   75


珍珠宮

積分: 44658


2021#
發表於 13-10-26 01:26 |只看該作者

回覆:(第五回) Panasonic 麵包機 - 為食包友分享樂園

之前iphone回唔到出唔到post,等左咁耐終於整好,仲有埋點評




珍珠宮

積分: 44658


2022#
發表於 13-10-26 01:30 |只看該作者

回覆:tp168 的帖子

細果個升小一,要睇兩個功課,温默都X2整包都少左,整左又up唔到




珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


2023#
發表於 13-10-26 01:33 |只看該作者

回覆:(第五回) Panasonic 麵包機 - 為食包友分享樂園

各位好耐無見,大家好



點評

fish9288  Hi^^
。。。出吾到字。。。  發表於 13-10-26 09:24
fish9288    發表於 13-10-26 09:22


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2024#
發表於 13-10-26 01:40 |只看該作者
bobosweet 發表於 13-10-26 01:30
細果個升小一,要睇兩個功課,温默都X2整包都少左,整左又up唔到



...
好忙


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2025#
發表於 13-10-26 01:41 |只看該作者
nainaitze 發表於 13-10-26 01:33
各位好耐無見,大家好
HI


伯爵府

積分: 15947

畀面勳章


2026#
發表於 13-10-26 02:06 |只看該作者
本帖最後由 MiuMiuChow 於 13-10-26 03:42 編輯

啱啱RTHK話 日本本州發生強烈地震, 錄得7級以上


大宅

積分: 1239


2027#
發表於 13-10-26 02:14 |只看該作者

回覆:(第五回) Panasonic 麵包機 - 為食包友分享樂園

想整朱古力咖啡包包 請問有没有食譜分享呀?謝謝


大宅

積分: 1633


2028#
發表於 13-10-26 02:16 |只看該作者

回覆:(第五回) Panasonic 麵包機 - 為食包友分享樂園

各位高手,請問以上矽膠模做唔做到kitty型包包?(定只適用放造型蛋糕?)
如果可以做包包,要唔要連模入焗爐?謝
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 45770

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2029#
發表於 13-10-26 07:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+波子+於+13-10-25+發表本帖最

原帖由 tensi819 於 13-10-25 發表
花膠,螺頭,蟲草花呢d去冰樹買好?我又唔識揀
花膠,蟲草花上環海味街
急凍嚮螺頭大昌



子爵府

積分: 10685


2030#
發表於 13-10-26 08:12 |只看該作者

引用:Quote:PrettyMother+發表於+13-10-25+23:55

原帖由 tp168 於 13-10-26 發表
1. 雪半日都可以成為老麵喇
2. 老麵係冰格拎出黎,一定要回溫變軟先好用。如果唔係,老麵硬板板,麵 ...
3Q




子爵府

積分: 14186


2031#
發表於 13-10-26 08:18 |只看該作者
tp168 發表於 13-10-26 00:21
可以用全蛋,但要留意水量
明白


子爵府

積分: 14186


2032#
發表於 13-10-26 09:07 |只看該作者
nainaitze 發表於 13-10-26 01:33
各位好耐無見,大家好
你好


子爵府

積分: 14184


2033#
發表於 13-10-26 09:16 |只看該作者

引用:Quote:fish9288+發表於+13-10-25+18:55+我

原帖由 pandaray 於 13-10-25 發表
水加蛋好提議wor!係唔係全蛋落?
係全蛋!





瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2034#
發表於 13-10-26 09:50 |只看該作者

引用:Quote:hallonatalie+發表於+13-10-26+00:29

原帖由 tp168 於 13-10-26 發表
你而家唔使返工,仲早瞓過要返工
因為我晏晝無去小睡囉


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2035#
發表於 13-10-26 09:51 |只看該作者

引用:交功課先:紫菜肉鬆包可能上得太多蛋漿所以

原帖由 waiwaiwan 於 13-10-26 發表
交功課先:紫菜肉鬆包
可能上得太多蛋漿所以個面有d 深色
係咪焗耐咗多 d ?


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2036#
發表於 13-10-26 10:07 |只看該作者
waiwaiwan 發表於 13-10-26 02:16
各位高手,請問以上矽膠模做唔做到kitty型包包?(定只適用放造型蛋糕?)
如果可以做包包,要唔要連模入焗 ...
呢隻模用來整 cake 多, 未試過整包喎


子爵府

積分: 11300


2037#
發表於 13-10-26 10:11 |只看該作者

引用:Quote:man7099+發表於+13-10-25+21:54+太熱

原帖由 tp168 於 13-10-26 發表
太熱切個包會變形
唔怪得我個包成日都變形


子爵府

積分: 11300


2038#
發表於 13-10-26 10:13 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-10-25+19:11+我

原帖由 tp168 於 13-10-26 發表
買直身先係漢堡模,行晒咁多檔,陳枝記最平
等我都去買返兩個先


子爵府

積分: 11300


2039#
發表於 13-10-26 10:16 |只看該作者

引用:今日絞好豬肉,用鹽麴醃咗++

原帖由 hallonatalie 於 13-10-26 發表
今日絞好豬肉,用鹽麴醃咗
你同首領响樹賣自家製無添加腸應該好有市場


子爵府

積分: 14186


2040#
發表於 13-10-26 10:26 |只看該作者
man7099 發表於 13-10-26 10:16
你同首領响樹賣自家製無添加腸應該好有市場
剩計呢度都有市場

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo