跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5485


2041#
發表於 08-6-17 12:37 |只看該作者
cc

唔該哂, 即係著數無我份啦

原文章由 cc0524 於 2008/6/17 11:20 AM 發表
三, 四歲好似細左 D 啦, 練習係由小一開始架!!


男爵府

積分: 5485


2042#
發表於 08-6-17 12:40 |只看該作者
cc

唔該哂, 即係著數無我份啦

原文章由 cc0524 於 2008/6/17 11:20 AM 發表
三, 四歲好似細左 D 啦, 練習係由小一開始架!!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2043#
發表於 08-6-17 12:41 |只看該作者
凍肉係邊架?? 報料黎聽下!!


原文章由 szewan 於 08-6-17 12:33 發表
考完試la , 一陣去食韓國燒先.
等陣再引下你地 , 我指使緊老公去買批發凍肉, 又係平ga


男爵府

積分: 5485


2044#
發表於 08-6-17 12:56 |只看該作者
Goody

我唔係要佢操寫, 只係想找d連線比佢畫吓, 不過唔該哂, 等我去找吓有冇 Oxford Reading Tree 叫Magic Key 先

原文章由 Goody 於 2008/6/17 12:31 PM 發表
咁細個唔好咁快操寫啦! 睇書你去library 借啦,果度好多書岩3,4歲架。 有套Oxford Reading Tree 叫Magic Key應該岩睇,d 圖畫大大幅,有幾句字一版,個故事又有趣,而且有好多集忝。

...


別墅

積分: 916


2045#
發表於 08-6-17 14:20 |只看該作者
連線果d你可上綱找找,應該好多,我以前都download 好多利d畫線填色野比亞女玩,你可以打maze 去search 就可以搵到好多架啦。
原文章由 sweetman 於 08-6-17 12:56 發表
Goody

我唔係要佢操寫, 只係想找d連線比佢畫吓, 不過唔該哂, 等我去找吓有冇 Oxford Reading Tree 叫Magic Key 先


男爵府

積分: 5485


2046#
發表於 08-6-17 14:42 |只看該作者
Goody

Thank you

[ 本文章最後由 sweetman 於 08-6-17 14:57 編輯 ]


男爵府

積分: 5485


2047#
發表於 08-6-17 14:46 |只看該作者
double, delete

[ 本文章最後由 sweetman 於 08-6-17 15:19 編輯 ]


別墅

積分: 814


2048#
發表於 08-6-17 21:16 |只看該作者
cc,

我今日去咗啦, 我買了十二本, 共$180, 我只是買了三年級, 因為我問佢地, 佢地話成日都會有貨.

szewan,

咩凍肉呀, 好好好心急想知又想食.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2049#
發表於 08-6-18 10:17 |只看該作者
佢話長期都有?? 如果佢係收人地執凹貨尾, 又無理由長期都有, 應該賣晒就無和!!



原文章由 lawrencewong 於 08-6-17 21:16 發表
cc,

我今日去咗啦, 我買了十二本, 共$180, 我只是買了三年級, 因為我問佢地, 佢地話成日都會有貨.

szewan,

咩凍肉呀, 好好好心急想知又想食.


子爵府

積分: 12757


2050#
發表於 08-6-18 12:55 |只看該作者

http://hk.myblog.yahoo.com/lazymanhehe/article?mid=5285

http://hk.myblog.yahoo.com/lazymanhehe/article?mid=5286


別墅

積分: 916


2051#
發表於 08-6-18 13:22 |只看該作者
你d英文書好正喎!

原文章由 szewan 於 08-6-18 12:55 發表

http://hk.myblog.yahoo.com/lazymanhehe/article?mid=5285

http://hk.myblog.yahoo.com/lazymanhehe/article?mid=5286


子爵府

積分: 12757


2052#
發表於 08-6-18 13:41 |只看該作者
hehe , 仲好抵 tim ar..........
原文章由 Goody 於 08-6-18 13:22 發表
你d英文書好正喎!


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2053#
發表於 08-6-18 14:18 |只看該作者
szewan, 你仲唔交待你 d 廁紙, 罐頭, 同埋凍肉??



原文章由 szewan 於 08-6-18 13:41 發表
hehe , 仲好抵 tim ar..........


子爵府

積分: 12757


2054#
發表於 08-6-18 14:30 |只看該作者
cc
d 廁紙罐頭我都係睇人地咋, 未訂過果間
而凍肉係入到元郎買ga
原文章由 cc0524 於 08-6-18 14:18 發表
szewan, 你仲唔交待你 d 廁紙, 罐頭, 同埋凍肉??


男爵府

積分: 5485


2055#
發表於 08-6-18 14:32 |只看該作者
szewan

你d書好正呀, 貴唔貴呀?

原文章由 szewan 於 2008/6/18 12:55 PM 發表

http://hk.myblog.yahoo.com/lazymanhehe/article?mid=5285

http://hk.myblog.yahoo.com/lazymanhehe/article?mid=5286


子爵府

積分: 12757


2056#
發表於 08-6-18 14:38 |只看該作者
考下你, 比你估3次........
原文章由 sweetman 於 08-6-18 14:32 發表
szewan

你d書好正呀, 貴唔貴呀?


別墅

積分: 916


2057#
發表於 08-6-18 14:44 |只看該作者
咦...我成日入元朗喎
原文章由 szewan 於 08-6-18 14:30 發表
cc
d 廁紙罐頭我都係睇人地咋, 未訂過果間
而凍肉係入到元郎買ga


子爵府

積分: 12757


2058#
發表於 08-6-18 14:49 |只看該作者
我係兒興泰買ga.......
原文章由 Goody 於 08-6-18 14:44 發表
咦...我成日入元朗喎


男爵府

積分: 5485


2059#
發表於 08-6-18 14:56 |只看該作者
$10 一本得唔得?

原文章由 szewan 於 2008/6/18 02:38 PM 發表
考下你, 比你估3次........


別墅

積分: 916


2060#
發表於 08-6-18 14:57 |只看該作者
唔知係邊忝! 我凈係識好到底果邊咋! 兒興泰係邊度呀? mouth:

原文章由 szewan 於 08-6-18 14:49 發表
我係兒興泰買ga.......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo