母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9395


2041#
發表於 07-11-30 09:31 |只看該作者
Aggie_to

你有沒有一兩盒BOOTS奶袋可以讓過比我呀?我怕我生完唔知點問你交收,如果方便的話可否比埋豆爸,我再向豆媽要,同比過$$佢!


男爵府

積分: 8470


2042#
發表於 07-11-30 09:46 |只看該作者
尋日收到一間學校既取錄信, 係下午班, 要寫信同佢轉上午班先得!


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2043#
發表於 07-11-30 09:47 |只看該作者

我都想買GPS比老公做聖誕禮物﹐豆媽可唔可以問豆爸﹕

(1) work work?

(2) 幾錢﹖

(3) 邊度買﹖

原文章由 Hellocandy 於 07-11-30 00:12 發表
哈哈! 佢買了GPS


男爵府

積分: 9395


2044#
發表於 07-11-30 09:52 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-11-30 09:46 發表
尋日收到一間學校既取錄信, 係下午班, 要寫信同佢轉上午班先得!


邊間呀?


大宅

積分: 2273


2045#
發表於 07-11-30 10:02 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-11-30 09:46 發表
尋日收到一間學校既取錄信, 係下午班, 要寫信同佢轉上午班先得!


我都收到..................................................................
..............................................................................
..............................................................................
..........係reject信 (不過我果間係唔同你果間)................

[ 本文章最後由 go4baby 於 07-11-30 10:03 編輯 ]


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2046#
發表於 07-11-30 10:02 |只看該作者
講緊st. cat?

原文章由 go4baby 於 07-11-30 10:02 發表


我都收到..................................................................
..............................................................................
............................................ ...


大宅

積分: 2273


2047#
發表於 07-11-30 10:04 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 07-11-30 10:02 發表
講緊st. cat?



係籃田啟思..........依次响第二次收reject信.


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2048#
發表於 07-11-30 10:09 |只看該作者
唔緊要啦﹗可能有間更好既等緊阿樹﹗
原文章由 go4baby 於 07-11-30 10:04 發表



係籃田啟思..........依次响第二次收reject信.


男爵府

積分: 8470


2049#
發表於 07-11-30 10:17 |只看該作者
st.cat 未有咁快出信, 係沙田一間普通幼稚園啫, 不過以佢果日既表現 (原全無坐定答過問題), 收佢已經好好.

話時話, 我哋有幾個都報 st. cat, 但係好似無人報 kv 咁既?


大宅

積分: 2273


2050#
發表於 07-11-30 10:20 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 07-11-30 10:09 發表
唔緊要啦﹗可能有間更好既等緊阿樹﹗


嗯........係呀.....成日都會諗塞翁失馬, 焉知非褔........
不過對父母來講係有失望......但我地可以做的是 explore more opportunity........


男爵府

積分: 9395


2051#
發表於 07-11-30 10:25 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-11-30 10:20 發表


嗯........係呀.....成日都會諗塞翁失馬, 焉知非褔........
不過對父母來講係有失望......但我地可以做的是 explore more opportunity........


你地一個二個為小朋友報咁多學校唔會覺得辛苦咩?


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2052#
發表於 07-11-30 10:32 |只看該作者
KV唔係好似我地個style﹐太深啦﹗

原文章由 fsy 於 07-11-30 10:17 發表
st.cat 未有咁快出信, 係沙田一間普通幼稚園啫, 不過以佢果日既表現 (原全無坐定答過問題), 收佢已經好好.

話時話, 我哋有幾個都報 st. cat, 但係好似無人報 kv 咁既? ...


公爵府

積分: 28828

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


2053#
發表於 07-11-30 10:41 |只看該作者
有少許, 尤其之前自己有病唔舒服.

只是唔嘗試報咁多學校, 就唔會知道自己或小朋友所須要的學校是怎樣, 現在就讀的又是否適合繼續, 有比較之後會更清晰, 知道所須.

原文章由 bbpooh 於 07-11-30 10:25 發表

你地一個二個為小朋友報咁多學校唔會覺得辛苦咩?
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


大宅

積分: 2273


2054#
發表於 07-11-30 10:50 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 10:25 發表


你地一個二個為小朋友報咁多學校唔會覺得辛苦咩?


唉.....當小朋友一個offer都無既時候, 我就覺得填form, 交表, 做下interview一d都唔辛苦. 但係如果有offer, 而係"選自己的心水"就可能會覺得做咁多野好辛苦喇.


男爵府

積分: 8470


2055#
發表於 07-11-30 10:52 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 10:25 發表


你地一個二個為小朋友報咁多學校唔會覺得辛苦咩?


其實都係想多啲機會啫, 除非好肯定會收, 如果唔係只報一間但係唔收咪大穫!
不過我自已就係無鬼聊, 前後報咗三間, 其實諗住讀其中一間, 不過又想去睇下人哋學校係點, 又去試下囉.
我成日同我老公講, 我同佢都比較草根, 個仔讀啲名校唔係好襯我哋


男爵府

積分: 8470


2056#
發表於 07-11-30 10:57 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 07-11-30 10:32 發表
KV唔係好似我地個style﹐太深啦﹗


但係有啲人就偏偏鍾意佢夠深, 佢標榜自己既程度去到人哋小學二三年級. 不過我同老公睇到我姑9兩個仔後就唔 bye 呢套, 佢兩個小朋友讀既幼稚園又係話程度好深, 去到小學二三年級, 比佢入到間好既小學, 不過就真係淨係去到二三年級囉, 之後就未好過


大宅

積分: 4784


2057#
發表於 07-11-30 10:58 |只看該作者
早晨)))))))))))))))))

今日放假, 下午琛彥要番健康院做2.5歲發展監察...........希望語言合格啦!!!!

明日好早琛彥去跑馬地 St. Margaret Mary 到 interview, 一陣會去探下路先.

追番 post 先........


男爵府

積分: 9395


2058#
發表於 07-11-30 10:58 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-11-30 10:50 發表


唉.....當小朋友一個offer都無既時候, 我就覺得填form, 交表, 做下interview一d都唔辛苦. 但係如果有offer, 而係"選自己的心水"就可能會覺得做咁多野好辛苦喇. ...


明白了!可能因為我同丁丁都係報D草根學校,加上現在的學校又肯收,所以冇咁多問題啦!


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2059#
發表於 07-11-30 10:59 |只看該作者
咪係﹗我話我地班奶媽係比較care小朋友開唔開心﹗

晴晴個間係無測驗﹐無考試的。

原文章由 fsy 於 07-11-30 10:57 發表


但係有啲人就偏偏鍾意佢夠深, 佢標榜自己既程度去到人哋小學二三年級. 不過我同老公睇到我姑9兩個仔後就唔 bye 呢套, 佢兩個小朋友讀既幼稚園又係話程度好深, 去到小學二三年級, 比佢入到間好既小學, 不過就真係淨 ...


男爵府

積分: 9395


2060#
發表於 07-11-30 11:00 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-11-30 10:57 發表


但係有啲人就偏偏鍾意佢夠深, 佢標榜自己既程度去到人哋小學二三年級. 不過我同老公睇到我姑9兩個仔後就唔 bye 呢套, 佢兩個小朋友讀既幼稚園又係話程度好深, 去到小學二三年級, 比佢入到間好既小學, 不過就真係淨 ...


C啦!丁丁現在的學校程度都係去到人地小學二年級!咁我係唔係選錯呢?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo