跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


2041#
發表於 08-1-10 16:08 |只看該作者
好位5洗do正經野....

原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:05 發表

係咪執左你去坐大比呀 :lol :lol 我講下笑唔好嬲


伯爵府

積分: 18644


2042#
發表於 08-1-10 16:09 |只看該作者
我覺得係a大食啫

原文章由 fw5775 於 08-1-10 16:05 發表
其實日日聽你地講食tea, 係咪食開有引.....


水晶宮

積分: 56663


2043#
發表於 08-1-10 16:09 |只看該作者
原文章由 fw5775 於 08-1-10 16:07 發表
我都冇分郁, 係d膠層執位之ma

係咪本身你已經坐係果個位,所以老細唔郁你呀


伯爵府

積分: 18644


2044#
發表於 08-1-10 16:10 |只看該作者
dinner ...................

原文章由 fw5775 於 08-1-10 16:06 發表
我地唔興tea, 一係lunch, 一係dinner



珍珠宮

積分: 43437


2045#
發表於 08-1-10 16:10 |只看該作者
:-( :-( :-( :-(

sze, 你個真名, 成日轉o既. :-( :-(

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:05 發表
窮鬼 :-( :-( :-( →5好成日叫我真名啦


水晶宮

積分: 56663


2046#
發表於 08-1-10 16:10 |只看該作者
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:09 發表
我覺得係a大食啫

你又知,又令我諗埋d衰野 :lol :lol :lol


伯爵府

積分: 18644


2047#
發表於 08-1-10 16:11 |只看該作者
係老細搬位坐係f 隔離
原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:09 發表

係咪本身你已經坐係果個位,所以老細唔郁你呀


珍珠宮

積分: 43437


2048#
發表於 08-1-10 16:11 |只看該作者
candle light???

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:10 發表
dinner ...................


水晶宮

積分: 74100


2049#
發表於 08-1-10 16:12 |只看該作者
係咪真係好大食呀

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:09 發表
我覺得係a大食啫


水晶宮

積分: 56663


2050#
發表於 08-1-10 16:13 |只看該作者
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:11 發表
係老細搬位坐係f 隔離

:lol :lol :lol 你就好啦flora,我老細眼尾都唔shau下我


琥珀宮

積分: 165356


2051#
發表於 08-1-10 16:13 |只看該作者
100萬
真5真..妳識5識架咪亂up bor

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:00 發表
係100萬呀:lol :lol :lol :lol :lol :lol
係wor........eu.....你鄰居呢???? 出trip呀?? 又係時侯去japan/taiwan wor


伯爵府

積分: 18644


2052#
發表於 08-1-10 16:13 |只看該作者
人仔細細食極都話5夠......仲5係大食係咩呀


原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:10 發表

你又知,又令我諗埋d衰野 :lol :lol :lol


水晶宮

積分: 74100


2053#
發表於 08-1-10 16:15 |只看該作者
係呀, 好出奇咩

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:10 發表
dinner ...................


水晶宮

積分: 56663


2054#
發表於 08-1-10 16:15 |只看該作者
原文章由 fw5775 於 08-1-10 16:12 發表
係咪真係好大食呀

我早餐食一個包(小形)
lunch:兩啖飯,5min食完
dinner:半嘜米,ww食大部份,我又係食兩啖
所以會添加大量tea+零食:loveliness: :loveliness: :loveliness:


水晶宮

積分: 74100


2055#
發表於 08-1-10 16:16 |只看該作者
你地講錯晒啦, 我boss巳經搬離左office好耐啦

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:11 發表
係老細搬位坐係f 隔離


水晶宮

積分: 56663


2056#
發表於 08-1-10 16:16 |只看該作者
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:13 發表
人仔細細食極都話5夠......仲5係大食係咩呀

通常細細粒都好嗒得架


伯爵府

積分: 18644


2057#
發表於 08-1-10 16:17 |只看該作者
係呀.....saving + investment ge total balance嘛....今年+咗
不過, if係hsbc payroll就5同.......當然要高薪la........


原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:13 發表
100萬
真5真..妳識5識架咪亂up bor


琥珀宮

積分: 165356


2058#
發表於 08-1-10 16:18 |只看該作者
窮鬼中女啊嬸 :-( :-(

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 16:10 發表
:-( :-( :-( :-(

sze, 你個真名, 成日轉o既. :-( :-(


水晶宮

積分: 56663


2059#
發表於 08-1-10 16:18 |只看該作者
原文章由 fw5775 於 08-1-10 16:16 發表
你地講錯晒啦, 我boss巳經搬離左office好耐啦

係咪廢事咁張揚呀 :lol :lol :lol :lol


水晶宮

積分: 74100


2060#
發表於 08-1-10 16:18 |只看該作者
哎, 人夾人姐, 佢之前個幫手一d都夾唔埋, 我係聽返之前d同事講咋, e個boss係我出黎做野禁耐, 最好既boss, 又唔擺款

原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:13 發表

:lol :lol :lol 你就好啦flora,我老細眼尾都唔shau下我

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo