跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25532


2041#
發表於 08-9-1 12:56 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-9-1 12:04 發表


去呢個網址睇下吖!

http://www.lungwahhotel.com.hk/chinese/contact.htm

謝謝
但不用找了, 公公怕我又唔帶晴晴去, 所以他改地點, 又去飯堂


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


2042#
發表於 08-9-1 13:13 |只看該作者
原文章由 Cammy3007 於 08-9-1 12:56 發表

謝謝
但不用找了, 公公怕我又唔帶晴晴去, 所以他改地點, 又去飯堂


我噚日入西貢同62食飯, 為咗以最快&最短路程去到, 來回都打的
(去時搭咗旺角小巴, 响廣華附近轉的士, 回程怕2兄弟响車瞓著, 唯有一程車搞掂 )

(不過好彩逗咗唔少利是幫補返~)
            


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


2043#
發表於 08-9-1 13:22 |只看該作者
原文章由 小倩 於 08-9-1 13:13 發表


我噚日入西貢同62食飯, 為咗以最快&最短路程去到, 來回都打的
(去時搭咗旺角小巴, 响廣華附近轉的士, 回程怕2兄弟响車瞓著, 唯有一程車搞掂 )

(不過好彩逗咗唔少 ...


你call八拆的呀? 如果唔係咪好貴囉?


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


2044#
發表於 08-9-1 13:29 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-9-1 13:22 發表


你call八拆的呀? 如果唔係咪好貴囉?


乜你咁暴力㗎~
我唔識拆開人哋架車8碌喎

鬼唔知貴咩? 我以前都call過好幾次, 但係星期日晚飯時間, 加上係港島區, 99.99%係call唔到車㗎

[ 本文章最後由 小倩 於 08-9-1 13:30 編輯 ]

            


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


2045#
發表於 08-9-1 13:31 |只看該作者
原文章由 小倩 於 08-9-1 13:29 發表


乜你咁暴力㗎~
我唔識拆開人哋架車8碌喎

鬼唔知貴咩? 我以前都call過好幾次, 但係星期日晚飯時間, 加上係港島區, 99.99%係call唔到車㗎 ...


sorry!係折, 我pm個電話比你啦, 呢個電話我call10次有9都得架!


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


2046#
發表於 08-9-1 13:34 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-9-1 13:31 發表


sorry!係折, 我pm個電話比你啦, 呢個電話我call10次有9都得架!


係咪香港車先??
我call嗰啲成日話係九龍車嚟㗎
            


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


2047#
發表於 08-9-1 13:53 |只看該作者
原文章由 小倩 於 08-9-1 13:34 發表


係咪香港車先??
我call嗰啲成日話係九龍車嚟㗎


點為之香港車同九龍車?


大宅

積分: 1446


2048#
發表於 08-9-1 14:13 |只看該作者
我都係對政府醫院無信心,尤其是屯門醫院,當年我契媽個BB仔出左事,令我至今難忘!
原文章由 babycanny 於 08-9-1 10:24 AM 發表



我哋唔係唔信政府, 只係有得揀時我哋會揀私家醫生, 當最危急時當然係去政府醫院啦, 不過當你哋好似我同傻爸咁遇到啲恐怖經歷, 你哋就會明白點解我哋唔係太信政府啲醫生架喇!記得當年我眼見傻爸好地地, 突 ...


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


2049#
發表於 08-9-1 14:23 |只看該作者
原文章由 catvv88 於 08-9-1 14:13 發表
我都係對政府醫院無信心,尤其是屯門醫院,當年我契媽個BB仔出左事,令我至今難忘!


屯門醫院啲service及姑娘醫生啲態度真係勁差, 傻b5個月時婆婆嘗試比西蘭花蓉比佢食, 傻b唔小心吞時整親喉嚨吐咗兩小啖血出嚟, 嚇到我同傻爸第一時間送佢去屯門醫院, 點知要等之外仲要不停比姑娘同醫生鬧我哋, 話我哋唔識湊就唔好生啦!激到傻爸鬧咗個醫生兩句之後飛的去咗法國醫院搵兒科


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


2050#
發表於 08-9-1 14:24 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-9-1 13:53 發表


點為之香港車同九龍車?


打親去都話無車响HK
如果接慣港島客, 點會無車吖
            


公爵府

積分: 25532


2051#
發表於 08-9-1 14:30 |只看該作者
原文章由 catvv88 於 08-9-1 14:13 發表
我都係對政府醫院無信心,尤其是屯門醫院,當年我契媽個BB仔出左事,令我至今難忘!

所以我要用公公家的地址去瑪嘉烈生囉 .
仲要出公公家 , 妹妹她們仲一早安排了最快路線回公公家接我


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


2052#
發表於 08-9-1 14:31 |只看該作者
原文章由 小倩 於 08-9-1 14:24 發表


打親去都話無車响HK
如果接慣港島客, 點會無車吖



你試下我比你個電話吖, 呢個電話用咗3年架喇! 冇遇到呢啲問題喎!

[ 本文章最後由 babycanny 於 08-9-1 14:49 編輯 ]


公爵府

積分: 25532


2053#
發表於 08-9-1 14:34 |只看該作者
原文章由 babycanny 於 08-9-1 14:23 發表


屯門醫院啲service及姑娘醫生啲態度真係勁差, 傻b5個月時婆婆嘗試比西蘭花蓉比佢食, 傻b唔小心吞時整親喉嚨吐咗兩小啖血出嚟, 嚇到我同傻爸第一時間送佢去屯門醫院, 點知要等之外仲要不停比姑娘同醫生鬧我哋, 話我 ...

嗰次我去屯門醫院又ok喎, 可能我一入急症已經分流了我去婦產科, d姑娘同醫生都ok的, 晴晴滿月時都去屯門醫院抽血, 都唔錯喎, 另外我去物理嗰邊都好好, 可能急症差d啦, 而且人家以為你唔係local嘛


公爵府

積分: 25532


2054#
發表於 08-9-1 14:35 |只看該作者
原文章由 小倩 於 08-9-1 14:24 發表


打親去都話無車响HK
如果接慣港島客, 點會無車吖

其實係咪call van仲會好d呢?


大宅

積分: 1446


2055#
發表於 08-9-1 14:41 |只看該作者
知爸已經醒左,但未肯去睇醫生!
沙士果年,佢年三十晚發病,由年初一瞓到年初三,只係食左兩個麥包,年初三我去探佢先至同老爺車佢去睇醫生。佢根本就係沙士既源頭。
原文章由 Cammy3007 於 08-9-1 09:48 AM 發表

你第一次見知爸係咁, 有冇以為他c 咗 or 暈咗call白車, 講笑咋
但現在又大又細, 點都要睇吓醫生食吓藥, 唔好傳來傳去喎


大宅

積分: 1446


2056#
發表於 08-9-1 14:48 |只看該作者
豬弟感冒好返未? 仲未好返
諾諾同豬仔啲咳點呀?
晴晴退燒未? 已退燒, ,但有鼻水& 咳咳, 有痰, 拍咗又吞返落肚
晞晞隻手點呀?
yy啲便便仲有冇問題?
方中sir個囝囝腸胃炎情況點呀?
知知係唔係仲咳?已去攞藥,重有鼻水同咳咳 (要小心兩個重病人﹣工人姐姐同知爸)
悠悠食咗藥有冇好啲?好左少少,咳咳同有痰,有時嘔得幾勁!
知媽又點呀?我就有鼻水同咳咳,好似鐵耐力賽,兩晚無瞓都未覺累!


子爵府

積分: 13331

好媽媽勳章


2057#
發表於 08-9-1 14:50 |只看該作者
原文章由 catvv88 於 08-9-1 14:48 發表
豬弟感冒好返未? 仲未好返
諾諾同豬仔啲咳點呀?
晴晴退燒未? 已退燒, ,但有鼻水& 咳咳, 有痰, 拍咗又吞返落肚
晞晞隻手點呀?
yy啲便便仲有冇問題?
方中sir個囝囝腸胃炎情況點呀?
知知係唔係仲咳?已去攞藥 ...


你爭取時間休息下啦!


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


2058#
發表於 08-9-1 16:04 |只看該作者
懷疑中招了

同事今朝不停咳, 依家到我勁標眼水&頭痛
            


公爵府

積分: 25532


2059#
發表於 08-9-1 16:18 |只看該作者
原文章由 小倩 於 08-9-1 16:04 發表
懷疑中招了

同事今朝不停咳, 依家到我勁標眼水&頭痛

現在你只有飲多d暖水 & 食多2個橙補補先


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


2060#
發表於 08-9-1 16:36 |只看該作者
原文章由 Cammy3007 於 08-9-1 16:18 發表

現在你只有飲多d暖水 & 食多2個橙補補先


食咗一個了
            

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo