在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17810


2041#
發表於 09-1-3 16:21 |只看該作者
BK 冇得救....完全睇吾到人地留言..又去吾到最後個頁...


禁止訪問

積分: 33575


2042#
發表於 09-1-5 09:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


2043#
發表於 09-1-5 10:12 |只看該作者
有d放棄左上黎...
大家早晨...今日好sleepy...其實everyday都係

原帖由 Snoopywy 於 09-1-3 16:21 發表
BK 冇得救....完全睇吾到人地留言..又去吾到最後個頁...


禁止訪問

積分: 33575


2044#
發表於 09-1-5 10:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


2045#
發表於 09-1-5 11:03 |只看該作者
係喇...日日上開黎家嘛...
都吾知佢地有冇整過野...

你地開始辨年貨未? 昨天整左紅豆糕,好彩我仲未失手,諗著整去辨年,哈哈...


伯爵府

積分: 17810


2046#
發表於 09-1-5 11:04 |只看該作者
原帖由 ookiinome 於 09-1-5 10:12 發表
有d放棄左上黎...
大家早晨...今日好sleepy...其實everyday都係

你有左更加會喇...我個時9點幾就好眼瞓.


別墅

積分: 732


2047#
發表於 09-1-5 11:30 |只看該作者
早晨啊,甘快開始辦年貨,我諗都未諗,你咁勁識整紅豆糕。
唉,我乜都唔識整架真失禮。







原帖由 Snoopywy 於 09-1-5 11:03 發表
係喇...日日上開黎家嘛...
都吾知佢地有冇整過野...

你地開始辨年貨未? 昨天整左紅豆糕,好彩我仲未失手,諗著整去辨年,哈哈...


禁止訪問

積分: 33575


2048#
發表於 09-1-5 11:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


2049#
發表於 09-1-5 11:53 |只看該作者
整啦整啦,自己整果d好味好多,我年年都幫媽咪手整嫁!
我自己都試整過但係失敗左...d份量唔arm...人地又係媽咪我又係媽咪,我最叻就係等食lor

原帖由 貓姐 於 09-1-5 11:33 發表
我未開始整呀, 尋日整左粟米椰汁糕, 尋晚有d朋友嚟飯食掃晒lu.
我買左材料下星期6開工整鯉魚椰汁年糕, 蘿白糕同角仔就仲諗緊整唔整好, 因為整晒會好辛苦 ...


大宅

積分: 1972


2050#
發表於 09-1-5 11:55 |只看該作者
佢話upgrade左ma
我話係"up 龜"就真

原帖由 Snoopywy 於 09-1-5 11:03 發表
係喇...日日上開黎家嘛...
都吾知佢地有冇整過野...

你地開始辨年貨未? 昨天整左紅豆糕,好彩我仲未失手,諗著整去辨年,哈哈...


男爵府

積分: 7268


2051#
發表於 09-1-5 12:00 |只看該作者
Good morning!!
我放完假返黎啦, 好耐冇上黎, 真係有d掛住大家!希望大家新一年都事事如意, 開開心心!


子爵府

積分: 14086

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2052#
發表於 09-1-5 13:15 |只看該作者
hi all

我份工又係得閑到發瘟.....


禁止訪問

積分: 33575


2053#
發表於 09-1-5 14:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 732


2054#
發表於 09-1-5 15:21 |只看該作者
無啊,不過次次都去唔到最後果頁.


大宅

積分: 2387


2055#
發表於 09-1-5 15:47 |只看該作者
上星期 load 得咁鬼慢, 攪到我無晒心機上來.


大宅

積分: 2387


2056#
發表於 09-1-5 15:51 |只看該作者
原帖由 Ivy-Cheung 於 09-1-5 15:21 發表
無啊,不過次次都去唔到最後果頁.


me too. 每次寫完嘢之後, 唔知去佐邊. 好煩.


禁止訪問

積分: 33575


2057#
發表於 09-1-5 16:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


2058#
發表於 09-1-5 16:42 |只看該作者
BK好煩呀....

貓姐 :
我私人訊息冇問題.
你整3樣野,貓仔可以幫你整邊樣 ?!

ookii :
吾識整冇所謂,最緊要識食...哈哈 !

KIM :
玩得開心嗎 ? 通常都開心喇....食玩瞓之嘛,我既強項 !


禁止訪問

積分: 33575


2059#
發表於 09-1-5 16:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2387


2060#
發表於 09-1-5 17:00 |只看該作者
原帖由 貓姐 於 09-1-5 16:44 發表
貓仔樣樣都會幫下手既, 攪下粉, 磅下材料果d囉, 但多數越幫越忙既

小朋友最享受攪亂擋呢個過程.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo