立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 59007
伯爵府
積分: 16520
原帖由 tattat 於 09-1-2 14:28 發表 食飽飽, 唔知下晝有無人呢
侯爵府
積分: 24868
原帖由 雲兒白 於 09-1-2 14:31 發表 我係度呀 有呀有呀, 有個 人呀
原帖由 tattat 於 08-12-1 18:04 發表 今日可以早DD走, 明天再努力過啦.
珍珠宮
積分: 40434
原帖由 雲兒白 於 09-1-2 14:31 發表 有呀有呀, 有個 人呀
原帖由 phibow 於 09-1-2 15:16 發表 HIHI, 今朝好忙, 執左成朝sample丫 tattat next開始減價啦, 不過我31號睇時好多架都係吉, 我唔知佢係買晒定係未執出o黎, 所以冇收獲
積分: 21093
原帖由 tattat 於 09-1-2 16:34 發表 TKS PHIBOW, 我31號都有行過呀, 佢好似25號開始減啦, 之前睇中既都無哂, 係買左2條褲比為為少咋, 有DD失望咁啦.
原帖由 叉燒媽咪 於 09-1-2 16:35 發表 HEHE, 我閃啦~ 肥老今朝叫我下午走, 但我個良心實在過意唔去...
原帖由 phibow 於 09-1-2 16:40 發表 why今日都有得早走ga 我明天可能冇得準時收到丫
原帖由 phibow 於 09-1-2 16:37 發表 唔係咁衰丫, 我24號去望過下都未減, 原來25號已經開始啦
原帖由 abbytang 於 09-1-2 17:15 發表 bk 係咪有少少吾同咗呢
原帖由 tattat 於 09-1-5 09:59 發表 早呀 終於開學啦 放哂假, 呢3,4個禮拜真係要乖乖返工先得. 你地知幾時開始放假未呀???
原帖由 phibow 於 09-1-5 10:02 發表 未丫, 不過我估返到23號, 初8開工lor 豆豆就23號放到5號, 6號先返學
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy