懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6876


2041#
發表於 08-12-6 23:44 |只看該作者
Ee~~今日真係超靜bor~~
上黎幾次都冇咩人係樹~~??

[ 本文章最後由 lovefreecarman 於 08-12-6 23:51 編輯 ]


男爵府

積分: 6004


2042#
發表於 08-12-6 23:47 |只看該作者
原文章由 鼠媽 於 08-12-6 23:27 發表
你轉左 icon 相 wow~~
it"s nice!!


哈哈 偷左我老公用開果張相


男爵府

積分: 6004


2043#
發表於 08-12-6 23:49 |只看該作者
原文章由 sorsor1129 於 08-12-6 23:43 發表



o向度o向度!!!!!!!
今日冇返到粉嶺睇仔......因為要去99度~~~~~~都唔知成日去佢度做乜!!!!!
o岩o岩先返到屋企咋~~~~~

又要洗衫又要拖地又要餵狗.............

你呢?~~~亞囡呢輪仲有冇咁扭計呀? ...


返99度。。。做下樣都要啦 無計架喇 睇開d啦~~
哈哈 又要洗衫又要拖地又要餵狗 我日日都要做架喎~~
呢兩日好似好番d 因為今日我地一齊出左街 前日我擺左過阿媽度一陣 感覺上好似乖左d


大宅

積分: 1920


2044#
發表於 08-12-7 00:16 |只看該作者
你o地個bb而家食幾多安奶呢?
我呢兩日開始加奶俾bb,而家佢食緊6安.....唔知夠唔夠呢?

Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


男爵府

積分: 7685

畀面勳章 BK Milk勳章


2045#
發表於 08-12-7 13:38 |只看該作者
原文章由 豬豬bb 於 08-12-7 00:16 發表
你o地個bb而家食幾多安奶呢?
我呢兩日開始加奶俾bb,而家佢食緊6安.....唔知夠唔夠呢?



我個仔仲有3日就4個月, 而家飲緊160ml 至 180ml 咋~~~~~
不過我就餐餐都用米水黎開奶比佢~~~~~~

你個bb食完枝奶有冇仲想食呀?

有咪加dd比佢~~~~~~


大宅

積分: 1920


2046#
發表於 08-12-7 14:48 |只看該作者
冇呀,就係呢幾日成日食剩少少.....激死!


原文章由 sorsor1129 於 08-12-7 13:38 發表



我個仔仲有3日就4個月, 而家飲緊160ml 至 180ml 咋~~~~~
不過我就餐餐都用米水黎開奶比佢~~~~~~

你個bb食完枝奶有冇仲想食呀?

有咪加dd比佢~~~~~~
Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


伯爵府

積分: 17810


2047#
發表於 08-12-7 16:44 |只看該作者
昨晚追晒留言,幾乖,起碼乖過準媽咪


昨天同欣欣去左太古城啊,佢都算乖,冇扭過,可能佢鐘意望野,同埋好多人同我老公傾計,因為佢揹呀女 本來想同佢影下相,可惜到影時,佢搵左周公子....

仲有,由3點幾我去廁所擠少少奶之後,我去到7點幾返屋企先泵,個胸好似石頭咁:;pppp:

明天我放假,因為下午要去醫院照胃鏡,好辛苦,希望姑娘好似以前咁幫我打麻醉就好...



ccleung :
你覺得吾使出黎做野,就係代表老公對你好架喇, 咁呢度咁多媽咪出黎做野,即係個個老公都吾好囉 ????

豆豆 :
我地0808媽咪自已有個blog,係用黎通報一d消息或者活動架,你有興趣可以去睇下架


tok :
下次你同埋呀女出黎呀...好想見下個真身,我諗靚過媽咪囉


carmen :
哈,你地一去街就失手,真係弱喇,下次叫埋我,你一郁手,我幫你...因為我有


伯爵府

積分: 17810


2048#
發表於 08-12-7 17:40 |只看該作者
carmen :
re snoopy


http://auction1.taobao.com/aucti ... d5b2240e1ea28.jhtml


男爵府

積分: 6004


2049#
發表於 08-12-7 17:52 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-7 16:44 發表
昨晚追晒留言,幾乖,起碼乖過準媽咪


昨天同欣欣去左太古城啊,佢都算乖,冇扭過,可能佢鐘意望野,同埋好多人同我老公傾計,因為佢揹呀女 本來想同佢影下相,可惜到影時,佢搵左周公子....

仲有,由3點幾我去廁 ...


呵呵 我個女靚過我就梗架啦。。。佢阿媽我咁醜樣

史小姐 想問你一d野。。。你女女而家有幾重呀?


伯爵府

積分: 17810


2050#
發表於 08-12-7 18:04 |只看該作者
tok :
車,你係前空姐...都係靚女黎,不過你個女就靚好過咁囉

呀女有10磅左右,今個星期五去健康院先知最正確磅數


男爵府

積分: 6004


2051#
發表於 08-12-7 21:49 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-7 18:04 發表
tok :
車,你係前空姐...都係靚女黎,不過你個女就靚好過咁囉

呀女有10磅左右,今個星期五去健康院先知最正確磅數


都話我係醜空姐咯。。。即係比咸濕伯父見到都唔會有興趣果隻呀!!
你個女有無唔多肯食奶呀? 我個女成日都唔多肯食奶 同埋我覺得佢好細粒呀。。。怕唔怕呢


伯爵府

積分: 19747


2052#
發表於 08-12-7 21:51 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-7 16:44 發表
昨晚追晒留言,幾乖,起碼乖過準媽咪
昨天同欣欣去左太古城啊,佢都算乖,冇扭過,可能佢鐘意望野,同埋好多人同我老公傾計,因為佢揹呀女 本來想同佢影下相,可惜到影時,佢搵左周公子....仲有,由3點幾我去廁 ...

好羅喎
右侯我無 online 講是非


伯爵府

積分: 19747


2053#
發表於 08-12-7 21:54 |只看該作者
原文章由 tok604 於 08-12-7 21:49 發表
都話我係醜空姐咯。。。即係比咸濕伯父見到都唔會有興趣果隻呀!!
你個女有無唔多肯食奶呀? 我個女成日都唔多肯食奶 同埋我覺得佢好細粒呀。。。怕唔怕呢 ...


點解你囡囡張張相
都影到個樣, 好似好興奮咁既?
係咪玩緊既時候影ga?


峻峻都係食緊 5 ~ 5.5oz 咋
有時有淨 tim!
想加都無謂啦

今日我去左................剪頭髮
依家......................好樣衰


伯爵府

積分: 19747


2054#
發表於 08-12-7 22:24 |只看該作者
無人!!
訓喇!!


男爵府

積分: 6004


2055#
發表於 08-12-7 23:02 |只看該作者
原文章由 準媽咪 於 08-12-7 21:54 發表


點解你囡囡張張相
都影到個樣, 好似好興奮咁既?
係咪玩緊既時候影ga?


峻峻都係食緊 5 ~ 5.5oz 咋
有時有淨 tim!
想加都無謂啦

今日我去左................剪頭髮
依家......................好樣衰 ...


哈哈 梗係揀d靚相先放出黎見人架麻
剪完頭髮點解會樣衰呀? 你未睇慣咋下麻


男爵府

積分: 7685

畀面勳章 BK Milk勳章


2056#
發表於 08-12-7 23:52 |只看該作者
o岩o岩返到屋企~~~~~
今日下晝返左粉嶺睇仔~~~~好開心~~~~見到亞仔好似又大粒左~~~~

今日買左包大碼片片比亞仔~~~~你地d bb轉左大碼未呀?
唉~~~好貴~~~~得60條就要106蚊~~~~


伯爵府

積分: 17810


2057#
發表於 08-12-7 23:54 |只看該作者
tok :
呀女平時食170左右,有時會食少d既,冇話迫佢食晒佢,有時我諗佢食吾晒可能d奶太高能量,上餐未消化,所以今餐食少左.


男爵府

積分: 7685

畀面勳章 BK Milk勳章


2058#
發表於 08-12-7 23:54 |只看該作者
原文章由 準媽咪 於 08-12-7 21:54 發表


點解你囡囡張張相
都影到個樣, 好似好興奮咁既?
係咪玩緊既時候影ga?


峻峻都係食緊 5 ~ 5.5oz 咋
有時有淨 tim!
想加都無謂啦

今日我去左................剪頭髮
依家......................好樣衰 ...



我好耐冇剪頭髮喇~~~早幾日我亞妹先問我 : "你係咪掉好多頭髮呀?好似少左好多頭髮咁o既?"

搞都我都唔夠膽整我個死人頭~~~~~


伯爵府

積分: 17810


2059#
發表於 08-12-7 23:55 |只看該作者
原文章由 sorsor1129 於 08-12-7 23:52 發表
o岩o岩返到屋企~~~~~
今日下晝返左粉嶺睇仔~~~~好開心~~~~見到亞仔好似又大粒左~~~~

今日買左包大碼片片比亞仔~~~~你地d bb轉左大碼未呀?
唉~~~好貴~~~~得60條就要106蚊~~~~ ...


你呀b一定好大隻,我呀女今個星期轉中碼喇
今日都買左大碼,因為我尚欠2個印花換片片


男爵府

積分: 6004


2060#
發表於 08-12-8 00:17 |只看該作者
原文章由 sorsor1129 於 08-12-7 23:52 發表
o岩o岩返到屋企~~~~~
今日下晝返左粉嶺睇仔~~~~好開心~~~~見到亞仔好似又大粒左~~~~

今日買左包大碼片片比亞仔~~~~你地d bb轉左大碼未呀?
唉~~~好貴~~~~得60條就要106蚊~~~~ ...


嘩。。。大碼片片? 咁快呀? 我都係用左中碼一個月度咋

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo