立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 22849
瑪瑙宮
積分: 141888
babybabywanted 發表於 17-11-17 10:28 我反而覺得今次沉睡佢無乜發揮,佢應該要再多一d戲份~ 而家出黎個結果,男三竟然更令人關注... ...
Pollyowen 發表於 17-11-17 10:43 我覺得碩個角色似做返佢自己咁樣 喊戲其實對佢唔似有難度咁
babybabywanted 發表於 17-11-17 10:49 佢應該已經收放自如架啦~ 佢演技公認左係好,起碼係二十代中,已係出眾一群~ 聽不少前輩都對碩有好高評 ...
翡翠宮
積分: 80261
Pollyowen 發表於 17-11-17 10:03 冇解到, 覺得全劇最好戲係佢
mcyw888 發表於 17-11-17 10:55 咁佢係做得好先得我憎既, 咁會唔會揾佢D舊劇睇
Pollyowen 發表於 17-11-17 10:55 佢一唔著西裝, 就係自己咁樣
Pollyowen 發表於 17-11-17 10:56 有時間都想搵返signal睇有佢果集
babybabywanted 發表於 17-11-17 10:58 佢唔只一集喎,一個單元喎
Pollyowen 發表於 17-11-17 11:02 有時間先搵黎睇, 沉睡你會由頭再睇多一次嗎?
babybabywanted 發表於 17-11-17 11:03 未必~ 可能要好得閒先~ 但想睇W多d
水晶宮
積分: 68335
Pollyowen 發表於 17-11-17 10:38 其實女角只得女一咁, 女二其實係邊個?
珍珠宮
積分: 38945
babybabywanted 發表於 17-11-17 10:57 本帖最後由 babybabywanted 於 17-11-17 10:58 編輯 一樣咁騎呢,抵俾人叫二碩....
琥珀宮
積分: 190258
stella816 發表於 17-11-17 12:17 我一路都唔明點解叫二碩?
竹兒 發表於 17-11-17 12:16 其實我覺得冇女二,其他都係女配角
Pollyowen 發表於 17-11-17 10:11 佢由好有自信到俾宰燦話佢之後, 眼神轉變成一個好似俾人講通左咁嘅感覺
babybabywanted 發表於 17-11-17 10:09 你做乜睇少佢呀?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy