跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 48885


2041#
發表於 04-12-11 12:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部


好大打激
今日帶個大仔去interivew

屎囉
所有褲都拉唔埋拉練
上次生完都著得返d褲
今次好大犧生
想喊
好沮喪!!!!!

點減好
而家唔敢食得少
運動又唔知做得未



男爵府

積分: 7640


2042#
發表於 04-12-11 12:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Carol,
恭喜! 恭喜! 小寶寶冇白費媽咪既心機, 真抵錫!

rita,
係喎, 遲d約埋0411既BB去 HK Disney都好喎! Good Idea!
該用戶已被刪除

2043#
發表於 04-12-11 12:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5167


2044#
發表於 04-12-11 12:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

梓希爸爸
0040之後0430都唔錯啦, 起碼訓到四個鐘喎, 人奶BB好似冇咁易介夜奶架, 我囡囡都係咁上下架咋, 有時0500食囉.

我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10
該用戶已被刪除

2045#
發表於 04-12-11 13:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18746


2046#
發表於 04-12-11 13:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
我想豬女食多d呀....你都知佢奀啦,但係佢訓多過食架...成日摷都唔醒架

ck,雪人,
係呀,人奶b唔會介夜奶架...我隻大豬就係人版啦


侯爵府

積分: 24274


2047#
發表於 04-12-11 13:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

^___^

雪人:
我仲有四星期要返工喇!
所以都係想返工前戒左佢

莫生:
未戒到呀!係依家開始準備戒咋!
所以未可以慶祝住!


伯爵府

積分: 17684


2048#
發表於 04-12-11 14:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
收到您個sms喇!
我冇同隻佬炒大wok
不過Fish呢排玩嘢玩得好西利
個pattern已經由曳兩日到依家曳三日
9:00p.m. - 11:00p.m. 喊足兩個鐘
有一日由4:45a.m. 玩到5:45a.m., 都唔知佢想點
依家我個樣唔好得您幾多jar
乖0個兩日幾時至嚟呀?????????


伯爵府

積分: 17684


2049#
發表於 04-12-11 15:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Fish第三日喇, 重未有屎痾呀, 點算好呀?
唔通真係要煲開奶茶???????

Fish唔知叫戒咗夜奶未呢?
11:30p.m.食完, 5:30叫食
10:50p.m.食完, 4:30a.m.叫食

呢幾日冇上過嚟, 不過好似真係唔見哂d人喎, 成4日, 我都係溫咗28版書jar 喎?!

carol,
SBB去咗邊樹呀?

chun ma,
yes, Disney, yeah!!!!!


伯爵府

積分: 17684


2050#
發表於 04-12-11 15:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chun ma,
駿駿弟弟個Christmas 2004 勁 cute呀!!!!!


珍珠宮

積分: 48885


2051#
發表於 04-12-11 15:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

sandy

無屎屙
好似話用橄欖油按摩下肚仔都得

喂我食得薑多都好似無屎屙
咁我又食d乜
幫幫條腸呀


伯爵府

積分: 17684


2052#
發表於 04-12-11 15:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

tw,
您食薑定薑醋呀?
我食薑醋直情係結宮
最後都係冇食薑醋補身
您又唔可以飲涼茶
唯有食多d菜同生果囉


珍珠宮

積分: 48885


2053#
發表於 04-12-11 15:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

sandy

啊!!

幾時上黎磅重


伯爵府

積分: 17684


2054#
發表於 04-12-11 15:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公, 豬ma, angel, carol,
我0係嬰兒醫護度睇到
原來d bb戒夜奶係可以12:00食完
7:00-8:00至再食架!!!!!!
我地重路途遙遠呀?


伯爵府

積分: 17684


2055#
發表於 04-12-11 15:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

tw,
唔駛上嚟住
星期二去陳家寶樹打六合一
有得磅

我都想知您幾耐至幫峄仔戒夜奶架?
其實依家Fish食梗4.5oz水加4殼奶粉
+埋有成5oz嘢
咁佢叫食梗4.5oz定5oz呀?

tw, chun ma,
幾時至可以做sit up呀?
aiya, 依家日日咩住條運動褲jar


侯爵府

積分: 24274


2056#
發表於 04-12-11 15:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

TW:
你冇得all 即係有吸收到
好過我虛不受補
食幾多,all 幾多!
一日all 兩三次.....


珍珠宮

積分: 48885


2057#
發表於 04-12-11 15:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

sandy

u call me ar..
so boring


伯爵府

積分: 17684


2058#
發表於 04-12-11 15:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

tw,
您唔駛瞓咩?


侯爵府

積分: 24274


2059#
發表於 04-12-11 15:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Fish Ma:
SBB去瑞典呀!
佢咁大個仔第一次自己出門咋!
我以前都自己出過,冇問題

佢以前同我去旅行,行程呀,行李呀,所有野都有我幫佢安排
今次佢自己一個人,仲要去到咁遠
佢都不知幾緊張
Me too啦!第一次個老公離自己咁遠....


伯爵府

積分: 17684


2060#
發表於 04-12-11 15:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
一日兩三次
我daily or 隔日囉
我當自己正常架喇!

今晚食燒鴨, 成11個月未食過喇! yeah!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo