跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10241


2041#
發表於 05-2-16 16:02 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Alice,
好嗎? 十年冇見呢咩? 你D牙甩晒未?
I support autism acceptance!


子爵府

積分: 10241


2042#
發表於 05-2-16 16:06 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

joys,
你又係岩岩返來呀?
我都追緊咩C廚呀!! 追左十頁, 仲有四十頁!!! 梗係may姐啦, 佢多數年中冇休咁出post, 係又出唔係又出, 唔係點得泥做左金鑽級!! :exclaim:
I support autism acceptance!


子爵府

積分: 10241


2043#
發表於 05-2-16 16:07 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

kitty,
我聽人講話東面係特別潮濕架!! 你冇買抽濕機呀?
I support autism acceptance!


男爵府

積分: 5300


2044#
發表於 05-2-16 16:07 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Sherri, Joyce

Hi hi


子爵府

積分: 10241


2045#
發表於 05-2-16 16:11 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

eleanor,
我借了next megazine比你睇啦!!!
原來真係你! 我記得個時有比個BK綱址你叫你上來架, 你記唔記得?
點呀, 仲住係城市呀?
I support autism acceptance!


子爵府

積分: 10241


2046#
發表於 05-2-16 16:12 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

三屎,
hihihi!
I support autism acceptance!


伯爵府

積分: 18512


2047#
發表於 05-2-16 16:16 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sherri:

?-( 唔記得你有比我...

我依然住城市
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


男爵府

積分: 6495


2048#
發表於 05-2-16 16:16 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sherrie,

好水奈無見你喇


禁止訪問

積分: 4262


2049#
發表於 05-2-16 16:23 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1327


2050#
發表於 05-2-16 16:24 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sherri

long time no see la!!!
妳點呀, 去邊樹遊埠番黎呀, 闊太

係呀, 屋企好潮濕, 洗完衫要開暖爐烘乾, 不如買部抽濕機la, 有無好介紹
Jolly 寫道:
kitty,
我聽人講話東面係特別潮濕架!! 你冇買抽濕機呀?


禁止訪問

積分: 4262


2051#
發表於 05-2-16 16:25 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7361


2052#
發表於 05-2-16 16:25 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

I better put a mark here,


禁止訪問

積分: 4262


2053#
發表於 05-2-16 16:26 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10241


2054#
發表於 05-2-16 16:28 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

astor,
係呀係呀, 過年好忙嘛~ 話你知, 忙take care悠記呀, 因為佢爸爸成功左呀---成功地將佢自己唔知係咪由上海bring back既感冒virus傳左比悠記呀!!! 可憐悠記由年初一鼻涕流流到E+呀!!! 琴日請左E生飲tea, 食左葯好左DD咋!! ?-(
I support autism acceptance!


禁止訪問

積分: 4262


2055#
發表於 05-2-16 16:28 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4504


2056#
發表於 05-2-16 16:28 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

嘩! 唔上黎一陣! 咁多人向樹!


大宅

積分: 4504


2057#
發表於 05-2-16 16:30 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

sam, kitty, fanny

thank you so much! :mrgreen:


子爵府

積分: 10241


2058#
發表於 05-2-16 16:32 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

kitty,
:exclaim: 我唔係闊太 :exclaim:
冇去邊樹遊埠!! 買左樓之後, 我同老公生活係貧窮線之下呀~
我見幾多relatives用national, 好似口卑唔錯呀.
I support autism acceptance!


子爵府

積分: 10015


2059#
發表於 05-2-16 16:33 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

Sherri,
我同老公所定的貧窮線都好高喎!
Jolly 寫道:
kitty,
:exclaim: 我唔係闊太 :exclaim:
冇去邊樹遊埠!! 買左樓之後, 我同老公生活係貧窮線之下呀~


子爵府

積分: 10241


2060#
發表於 05-2-16 16:34 |只看該作者

Re: 0舍易靚媽俱樂部 PART3

joys,
我好想拿annual leave呀!! 但我兩個boss話冇我會C, 所以冇得放!!!
我兩個boss咪係我隻佬同我條囡囉~ :lol:
I support autism acceptance!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo