立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7999
瑪瑙宮
積分: 141689
原帖由 ikle 於 10-3-15 23:55 發表 你叫我唔好諗咁多 我咪答你我有思想囉
原帖由 ikle 於 10-3-15 23:56 發表 有思想,所以會諗野呀
原帖由 wayso 於 10-3-15 23:56 發表 我咪唔明你咩意思囉
原帖由 wayso 於 10-3-15 23:57 發表 你係咪應該話:佢有意思呀??
原帖由 ikle 於 10-3-15 23:57 發表 是但啦,我都成日唔明自已諗乜
原帖由 ikle 於 10-3-15 23:59 發表 佢有咩意思呀? 有意思分手?
原帖由 wayso 於 10-3-16 00:02 發表 嘩..大佬呀,如果你同自己講,我理你啦,唉...算啦,見你咁煩都唔話你啦 諗咁多做乜呀,你都話係你就係你架啦,而家諗乜都無答案架啦,咪儍啦,好嗎?要諗點解一早唔直接問佢啫,成日搞到估估吓,係咪好好玩啫 ...
原帖由 wayso 於 10-3-16 00:02 發表 我點知你啫,比你講到我都亂晒囉
積分: 145167
原帖由 ikle 於 10-3-16 00:04 發表 就算明知係我既唔會走,都會緊張架 我唔想問,我衰唔起 何況佢頭先要補鑊,我唔敢搵佢 聽日就知結果啦 你覺得會係點呀?
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 00:07 發表 聽日咪會完成你地甜蜜之旅囉,早D瞓啦!!
原帖由 ikle 於 10-3-16 00:08 發表 你咁樂觀既 我都打算 訓啦
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 00:09 發表 早抖...快D瞓啦,有黑眼圏唔靚女架喇!!
原帖由 wayso 於 10-3-16 00:09 發表 無人知架喎,我又唔係佢,亦唔知你地平時係點? 衰唔起,一早就唔好玩,要玩嘅就改吓自己d衰野 之前都同你講過,會比你一手破壞自己想要嘅野,我都希望我睇錯 ...
原帖由 ikle 於 10-3-16 00:10 發表 跟左我好多年啦
原帖由 ikle 於 10-3-16 00:12 發表 上次我係故意 但今次我真係冇心架 我有打算改架 我 book 房之前都唔知衰左架
原帖由 ikle 於 10-3-16 00:13 發表 好累,訓 啦 bye bye
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy