想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 3571


2041#
發表於 12-8-31 16:02 |只看該作者
血竭, 我SEARCH過, 我都唔明, 佢係一種草藥WOR, 不過我今日都冇食了, 小心為上


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2042#
發表於 12-8-31 16:06 |只看該作者
moledy 發表於 12-8-31 15:56
咁好服務架咩?

我上次買公仔點心...其中一款豬骨湯底拉麵...發現無咗個湯包...咪打去熱線囉...點知佢話搵SALE攞番包過嚟我屋企同我換...我話要返工...佢仲就我响返工前一個鐘嚟到我屋企俾我...仲好細心用個保溫袋入住攞嚟架...咁我就俾番包無湯包既麵佢...佢話番去會調查成個批次...結果兩星期後收到佢哋個電話回覆發生咩嘢問題導致我個包麵無咗個湯包...真係估唔到...有咁好既客戶服務支授...包麵都係十幾蚊咋...妳用萬幾蚊買個LV都未必有咁好呀


男爵府

積分: 7065


2043#
發表於 12-8-31 16:09 |只看該作者
doristws 發表於 12-8-31 16:06
我上次買公仔點心...其中一款豬骨湯底拉麵...發現無咗個湯包...咪打去熱線囉...點知佢話搵SALE攞番包過嚟 ...

係LAW..無諗過咁好服務WO....


男爵府

積分: 9646


2044#
發表於 12-8-31 16:15 |只看該作者
misstree 發表於 12-8-31 15:58
$5.7買返黎, 我諗緊, 定係自己查返D花生醬算數, 真係攪笑, 令我突然間好開心TIM ...

嘩..而家d野真係貴..讀書時我記得都係$2.7一個mouth:


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2045#
發表於 12-8-31 16:21 |只看該作者
moledy 發表於 12-8-31 16:09
係LAW..無諗過咁好服務WO....

係呀....其實佢仲問要唔要換第二種味俾我...佢講唔一定要換番本身有問題個味道架...真係無諗過好成咁呀


大宅

積分: 3571


2046#
發表於 12-8-31 16:21 |只看該作者
walinglingwa 發表於 12-8-31 16:15
嘩..而家d野真係貴..讀書時我記得都係$2.7一個

美心面包, 6蚊個, 發到好脹, 空心面, 呢個忌廉檳賓D, 佢買2個平D, 不過我只係想食一個, 8佳貨


大宅

積分: 3571


2047#
發表於 12-8-31 16:23 |只看該作者
doristws 發表於 12-8-31 16:21
係呀....其實佢仲問要唔要換第二種味俾我...佢講唔一定要換番本身有問題個味道架...真係無諗過好成咁呀:go ...

好得有點誇張


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2048#
發表於 12-8-31 16:28 |只看該作者
misstree 發表於 12-8-31 16:23
好得有點誇張

因為我一打電話去...就話我買咗個豬骨湯麵...但係無咗D豬骨湯咁點算呀...佢就即刻話幫我轉去SALES部門...即日都唔使30分鐘就有SALES打嚟約我第二日攞番俾我...其實佢話可以攞單返去超市換架...不過我同佢講我無留單據...所以佢都親自攞嚟...非常滿音整個客戶服務既流程...因為之後個調查報告...佢真係好認真咁打嚟話番晒俾妳知...仲勁多對唔住...唔好意思添呀永南食品..果然OK


大宅

積分: 2776


2049#
發表於 12-8-31 16:31 |只看該作者

版主 的帖子

我今日,子宮位,左右兩邊係咁俾針吉,又脹,間唔中又谷m feel...




大宅

積分: 3571


2050#
發表於 12-8-31 16:33 |只看該作者
haha, 我又試左了, garden 係點呢, 佢話, 搵人黎收返, 買過個比我喎, 咁星期一至星期六都可以上黎收, 留左電話, 佢call back我, 最後就講左句唔好意思, 都ok丫

點評

Purybaby  又幾好玩喎   發表於 12-8-31 16:50


大宅

積分: 2776


2051#
發表於 12-8-31 16:33 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-8-31+09:43+嘜原來抗

原帖由 doristws 於 12-08-31 發表
成個孕期都會架...因為亞B間屋係要越來越大架....
果種痛係咪似m痛? 同埋我今日兩邊小腿都好似抽抽地筋咁,不過唔係嚴重果隻。。。




大宅

積分: 2776


2052#
發表於 12-8-31 16:34 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-8-31+00:47+你三角位

原帖由 misstree 於 12-08-31 發表
我就黎15WEEK了, 我真係攪肚痛嫁, 不過本身就好敏感, 正時好人好姐都會肚柯, 肚柯果D 痛就痛上D的, 不過怨 ...
睇離最細係我




大宅

積分: 2776


2053#
發表於 12-8-31 16:36 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-8-31+09:41+但會唔會

原帖由 doristws 於 12-08-31 發表
第一次去醫院時已有講過...B鏈淨係會係出生時有機會受感染...不過我現在記憶力下降...怕記錯咗...妳都係睇 ...
我就係明明好似好大件事咁同仁安個醫生講我有b鏈,但佢反應不大,宜家安心左d好彩有你地咋




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2054#
發表於 12-8-31 16:38 |只看該作者
misstree 發表於 12-8-31 16:33
haha, 我又試左了, garden 係點呢, 佢話, 搵人黎收返, 買過個比我喎, 咁星期一至星期六都可以上黎收, 留左 ...

嘻嘻...真係無諗過佢哋有咁好服務架...咁妳今日有冇得食呀


大宅

積分: 3571


2055#
發表於 12-8-31 16:39 |只看該作者
Fi. 發表於 12-8-31 16:36
我就係明明好似好大件事咁同仁安個醫生講我有b鏈,但佢反應不大,宜家安心左d好彩有你地咋



...

我睇產前產後, 10個有4個都有, 好common嫁咋, 你唔好擔心


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2056#
發表於 12-8-31 16:40 |只看該作者
Fi. 發表於 12-8-31 16:33
果種痛係咪似m痛? 同埋我今日兩邊小腿都好似抽抽地筋咁,不過唔係嚴重果隻。。。



...
其實有時覺得有小小似谷M咁架...有時又好似抽住咁痛架


大宅

積分: 3571


2057#
發表於 12-8-31 16:40 |只看該作者
doristws 發表於 12-8-31 16:38
嘻嘻...真係無諗過佢哋有咁好服務架...咁妳今日有冇得食呀

冇得食, hahahaa, 其實我又唔係肚餓, 買左就想食多d野咋

點評

doristws    發表於 12-8-31 16:43


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2058#
發表於 12-8-31 16:41 |只看該作者
Fi. 發表於 12-8-31 16:36
我就係明明好似好大件事咁同仁安個醫生講我有b鏈,但佢反應不大,宜家安心左d好彩有你地咋



...

但係到三十幾週時...記得同姑娘講妳早期驗到有B鏈...等佢哋記得生時同妳打針先得架


男爵府

積分: 7065


2059#
發表於 12-8-31 16:42 |只看該作者
misstree 發表於 12-8-31 16:33
haha, 我又試左了, garden 係點呢, 佢話, 搵人黎收返, 買過個比我喎, 咁星期一至星期六都可以上黎收, 留左 ...

原來買幾蚊野都咁好服務WO....


大宅

積分: 2776


2060#
發表於 12-8-31 16:43 |只看該作者

再續+ +

原帖由 Purybaby 於 12-08-31 發表
再續
我要放鬆,再放鬆



點評

doristws  努力..加油...放鬆晒...  發表於 12-8-31 16:46

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo