跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5403


2041#
發表於 06-10-12 14:14 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

係呀....無辦法la


珍珠宮

積分: 35220


2042#
發表於 06-10-12 15:52 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

hin_bb,

你可以用mouse指住我個公仔, 然後right click. 你會見到個url

carol,

今日阿仔終於都派左隨筆, 阿仔話老師叫佢地一定要寫中秋節
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

係呀,你D貓貓公仔係邊到搵呀,可唔可以整個網址睇睇呀?thanks!


珍珠宮

積分: 35220


2043#
發表於 06-10-12 15:52 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

thanks!
homacarol 寫道:
TszHin媽: 仲未讚你tim, 你d 貓貓好靚呀


男爵府

積分: 5403


2044#
發表於 06-10-12 15:55 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

老師咁都用既...要即時先至可以寫到當時既感受嗎...而家要諗返轉頭.....

但我囝果班呢個星期又無收到喎, 仲o係佢書包...
TszHin媽咪 寫道:
hin_bb,

你可以用mouse指住我個公仔, 然後right click. 你會見到個url

carol,

今日阿仔終於都派左隨筆, 阿仔話老師叫佢地一定要寫中秋節 [quote]
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

係呀,你D貓貓公仔係邊到搵呀,可唔可以整個網址睇睇呀?thanks!
[/quote]


珍珠宮

積分: 35220


2045#
發表於 06-10-12 16:10 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

唉~ 我而家個頭好痛!! 叫佢寫...即係叫我寫姐 [quote]
homacarol 寫道:
老師咁都用既...要即時先至可以寫到當時既感受嗎...而家要諗返轉頭.....

但我囝果班呢個星期又無收到喎, 仲o係佢書包...
[quote]


水晶宮

積分: 51182


2046#
發表於 06-10-12 16:14 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽咪

thanks!
TszHin媽咪 寫道:
hin_bb,

你可以用mouse指住我個公仔, 然後right click. 你會見到個url

carol,

今日阿仔終於都派左隨筆, 阿仔話老師叫佢地一定要寫中秋節 [quote]
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

係呀,你D貓貓公仔係邊到搵呀,可唔可以整個網址睇睇呀?thanks!
[/quote]


男爵府

積分: 5403


2047#
發表於 06-10-12 16:34 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你可以用你既記憶, 提返佢當時/當日既景象....你地好似有睇煙花?...咁咪寫煙花lor, 仲多野寫 ^^


男爵府

積分: 5403


2048#
發表於 06-10-12 17:51 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

再見


珍珠宮

積分: 35220


2049#
發表於 06-10-12 20:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

睇煙花?? 係國慶黎ga wor~~ 我仔要寫既題目係中秋節
homacarol 寫道:
你可以用你既記憶, 提返佢當時/當日既景象....你地好似有睇煙花?...咁咪寫煙花lor, 仲多野寫 ^^


男爵府

積分: 5403


2050#
發表於 06-10-12 22:26 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

係喎,我記錯左tim...中秋無放煙花....
carol <~ 無記性 hahaha
TszHin媽咪 寫道:
睇煙花?? 係國慶黎ga wor~~ 我仔要寫既題目係中秋節 [quote]
homacarol 寫道:
你可以用你既記憶, 提返佢當時/當日既景象....你地好似有睇煙花?...咁咪寫煙花lor, 仲多野寫 ^^
[/quote]


男爵府

積分: 5403


2051#
發表於 06-10-13 10:14 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

Hi morning Hin_bb & TszHin媽


水晶宮

積分: 51182


2052#
發表於 06-10-13 10:49 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol

早晨
homacarol 寫道:
Hi morning Hin_bb & TszHin媽


男爵府

積分: 5403


2053#
發表於 06-10-13 11:22 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

今日又好忙呀 :-(
HIN_bb 寫道:
homacarol

早晨
[quote]
homacarol 寫道:
Hi morning Hin_bb & TszHin媽
[/quote]


水晶宮

積分: 51182


2054#
發表於 06-10-13 15:26 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

唔緊要啦,明天又放假,可以休息下!
homacarol 寫道:
今日又好忙呀 :-(
HIN_bb 寫道:
homacarol

早晨
[quote]
homacarol 寫道:
Hi morning Hin_bb & TszHin媽
[/quote][/quote]


珍珠宮

積分: 35220


2055#
發表於 06-10-13 16:28 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,

下個月頭既測驗範圍 & 時間表出左啦, 測中(2/11), 英(3/11), 數常(6/11)


男爵府

積分: 5403


2056#
發表於 06-10-13 17:06 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽:
多謝你報料 ^^ 我今晚返到去會留意下 ^^
TszHin媽咪 寫道:
carol,

下個月頭既測驗範圍 & 時間表出左啦, 測中(2/11), 英(3/11), 數常(6/11)


男爵府

積分: 5403


2057#
發表於 06-10-13 17:52 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

但明天我約左同學溫書呢.....
一早要出街.... :-(
HIN_bb 寫道:
唔緊要啦,明天又放假,可以休息下!
homacarol 寫道:
今日又好忙呀 :-(
[quote]
HIN_bb 寫道:
homacarol

早晨
[quote]
homacarol 寫道:
Hi morning Hin_bb & TszHin媽
[/quote][/quote][/quote]


珍珠宮

積分: 35220


2058#
發表於 06-10-13 17:52 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

個中文每日一篇, 都唔知攪乜鬼....完全入唔到!! (click登入無反應)好鬼激氣 數學又無問題wor....打電話去現代, 連電話都唔接 叫人點做呀!! 真係好鬼忟呀 :-|


男爵府

積分: 5403


2059#
發表於 06-10-13 18:00 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我陣間抄左個電話, 聽朝打去先
TszHin媽咪 寫道:
個中文每日一篇, 都唔知攪乜鬼....完全入唔到!! (click登入無反應)好鬼激氣 數學又無問題wor....打電話去現代, 連電話都唔接 叫人點做呀!! 真係好鬼忟呀 :-|


男爵府

積分: 5403


2060#
發表於 06-10-13 18:03 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我走先勒, 今晚約左朋友拿書

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo