烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   75


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2041#
發表於 13-10-26 10:54 |只看該作者
man7099 發表於 13-10-26 10:16
你同首領响樹賣自家製無添加腸應該好有市場
限量版, 只限整畀屋企人食架咋


男爵府

積分: 9433


2042#
發表於 13-10-26 11:42 |只看該作者

引用:Quote:babyjean+發表於+13-10-26+00:04+淘

原帖由 tp168 於 13-10-26 發表
食物唔好淘呀
我講笑咋! 乜真係有哩 d嘢淘ga?




複式洋房

積分: 311


2043#
發表於 13-10-26 11:42 |只看該作者

回覆:(第五回) Panasonic 麵包機 - 為食包友分享樂園

昨晚用P仔做pizza麵圑,之後放入雪櫃低温發酵。今朝拎出嚟室温回暖,可能天氣涼返,十五分钟後都好似無乜進展。各位有冇辨法呀?


複式洋房

積分: 311


2044#
發表於 13-10-26 13:22 |只看該作者

回覆:(第五回) Panasonic 麵包機 - 為食包友分享樂園

最後擺咗入40度既焗爐裡面,發酵30 min. 出嚟效果都ok. 熱辣辣好味道!
1382764936505.jpg



子爵府

積分: 11300


2045#
發表於 13-10-26 13:30 |只看該作者

引用:昨晚用P仔做pizza麵圑,之後放入雪櫃低温發

原帖由 dpih 於 13-10-26 發表
昨晚用P仔做pizza麵圑,之後放入雪櫃低温發酵。今朝拎出嚟室温回暖,可能天氣涼返,十五分钟後都好似無乜進 ...
請問你放入雪櫃邊層? 我明天要整pizza, 頭痛緊唔夠時間,如果可以今晚做定又幾好bor


子爵府

積分: 11300


2046#
發表於 13-10-26 13:31 |只看該作者

引用:最後擺咗入40度既焗爐裡面,發酵30+min.+出

原帖由 dpih 於 13-10-26 發表
最後擺咗入40度既焗爐裡面,發酵30 min. 出嚟效果都ok. 熱辣辣好味道!
好想食呀!


珍珠宮

積分: 40541

畀面勳章


2047#
發表於 13-10-26 14:13 |只看該作者

回覆:(第五回) Panasonic 麵包機 - 為食包友分享樂園

想問下材料收藏野
我開左好多材料,有冇咩盒介紹可以收藏得好D




複式洋房

積分: 311


2048#
發表於 13-10-26 14:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dpih+於+13-10-26+發表最後擺

原帖由 man7099 於 13-10-26 發表
好想食呀!
pizza dough 完成後,放入保鲜袋封好放雪櫃下層ok 啦


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2049#
發表於 13-10-26 14:32 |只看該作者
dpih 發表於 13-10-26 13:22
最後擺咗入40度既焗爐裡面,發酵30 min. 出嚟效果都ok. 熱辣辣好味道!


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2050#
發表於 13-10-26 14:35 |只看該作者
MiuMiuChow 發表於 13-10-26 02:06
啱啱RTHK話 日本本州發生強烈地震, 錄得7級以上
好彩無海潚


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2051#
發表於 13-10-26 14:36 |只看該作者
waiwaiwan 發表於 13-10-26 02:16
各位高手,請問以上矽膠模做唔做到kitty型包包?(定只適用放造型蛋糕?)
如果可以做包包,要唔要連模入焗 ...
用黎整包,會唔會發大後變晒樣


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2052#
發表於 13-10-26 14:40 |只看該作者
Sarah3014 發表於 13-10-26 02:14
想整朱古力咖啡包包 請問有没有食譜分享呀?謝謝
呢個我以前整過


高粉 250 G
油 30 G
salt 2G
糖 30 G
牛奶 170 G (唔一定用全奶,可以水+奶 配合,份量自己執生)
咖啡粉 1湯匙
可可粉 8 G
可隨意加朱古力釘


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2053#
發表於 13-10-26 14:41 |只看該作者
man7099 發表於 13-10-26 10:11
唔怪得我個包成日都變形
以後凍D先切


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2054#
發表於 13-10-26 14:43 |只看該作者
man7099 發表於 13-10-26 10:16
你同首領响樹賣自家製無添加腸應該好有市場
毒你地買機自己整


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2055#
發表於 13-10-26 14:43 |只看該作者
babyjean 發表於 13-10-26 11:42
我講笑咋! 乜真係有哩 d嘢淘ga?
淘寶唔係乜都有得淘架咩


子爵府

積分: 12837


2056#
發表於 13-10-26 14:52 |只看該作者
請問Panasonic麵包機,可否整半磅份量麵包嗎?
好想買但我一個人食得少....


珍珠宮

積分: 37201


2057#
發表於 13-10-26 15:12 |只看該作者

引用:請問Panasonic麵包機,可否整半磅份量麵包嗎

原帖由 Lucky@128 於 13-10-26 發表
請問Panasonic麵包機,可否整半磅份量麵包嗎?
好想買但我一個人食得少....
Ok!不過只限水貨




大宅

積分: 4212


2058#
發表於 13-10-26 15:22 |只看該作者

回覆:(第五回) Panasonic 麵包機 - 為食包友分享樂園

昨晚的功課,跟機軟mode食譜,改了部分水做豆漿,用麵包mode, 果然唔使種都好軟熟。
1382772167773.jpg


大宅

積分: 4212


2059#
發表於 13-10-26 15:26 |只看該作者

回覆:(第五回) Panasonic 麵包機 - 為食包友分享樂園

請問我係咪用機個白麵包食譜,可自己加咩配料都得,好似南瓜,粟米果d,只要調節返個水量就得?


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2060#
發表於 13-10-26 15:31 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 13-10-26 15:12
Ok!不過只限水貨
仲要係 BMS 系列先有半磅PAN

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo