立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 135797
man7099 發表於 13-10-26 10:16 你同首領响樹賣自家製無添加腸應該好有市場
男爵府
積分: 9433
原帖由 tp168 於 13-10-26 發表 食物唔好淘呀
複式洋房
積分: 311
子爵府
積分: 11300
原帖由 dpih 於 13-10-26 發表 昨晚用P仔做pizza麵圑,之後放入雪櫃低温發酵。今朝拎出嚟室温回暖,可能天氣涼返,十五分钟後都好似無乜進 ...
原帖由 dpih 於 13-10-26 發表 最後擺咗入40度既焗爐裡面,發酵30 min. 出嚟效果都ok. 熱辣辣好味道!
珍珠宮
積分: 40541
原帖由 man7099 於 13-10-26 發表 好想食呀!
翡翠宮
積分: 81530
dpih 發表於 13-10-26 13:22 最後擺咗入40度既焗爐裡面,發酵30 min. 出嚟效果都ok. 熱辣辣好味道!
MiuMiuChow 發表於 13-10-26 02:06 啱啱RTHK話 日本本州發生強烈地震, 錄得7級以上
waiwaiwan 發表於 13-10-26 02:16 各位高手,請問以上矽膠模做唔做到kitty型包包?(定只適用放造型蛋糕?) 如果可以做包包,要唔要連模入焗 ...
Sarah3014 發表於 13-10-26 02:14 想整朱古力咖啡包包 請問有没有食譜分享呀?謝謝
man7099 發表於 13-10-26 10:11 唔怪得我個包成日都變形
babyjean 發表於 13-10-26 11:42 我講笑咋! 乜真係有哩 d嘢淘ga?
積分: 12837
積分: 37201
原帖由 Lucky@128 於 13-10-26 發表 請問Panasonic麵包機,可否整半磅份量麵包嗎? 好想買但我一個人食得少....
大宅
積分: 4212
吉蒂小豬 發表於 13-10-26 15:12 Ok!不過只限水貨
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy