母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2061#
發表於 07-11-30 11:02 |只看該作者
丁丁讀得開心咪得﹐最緊要開心同健康﹗

原文章由 bbpooh 於 07-11-30 11:00 發表


C啦!丁丁現在的學校程度都係去到人地小學二年級!咁我係唔係選錯呢?


大宅

積分: 4784


2062#
發表於 07-11-30 11:02 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 07-11-29 23:38 發表
sisters,

bbpooh, wckmay, cyntoby : 灣仔lunch (12/04)?


我 OK!!!


大宅

積分: 2273


2063#
發表於 07-11-30 11:03 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 10:58 發表


明白了!可能因為我同丁丁都係報D草根學校,加上現在的學校又肯收,所以冇咁多問題啦!


我都有報小童群益會/思苖果d草根學校, 但係人地只係叫我等......


男爵府

積分: 8470


2064#
發表於 07-11-30 11:07 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 11:00 發表


C啦!丁丁現在的學校程度都係去到人地小學二年級!咁我係唔係選錯呢?


無話錯既, 我想表達既係間學校唔係最重要, 個小朋友同屋企點樣教導佢先最重要. 我姑9兩個仔細個時佢無乜點理, 一個扔比亞嫲一個扔比亞婆, 而家兩個都十幾歲, 細果個前幾年(當時13/14歲)已經帶女朋友出席家族聚會, 兩三年間已經換咗好幾個, 仲好似好威咁, 真頂佢唔順.


男爵府

積分: 8470


2065#
發表於 07-11-30 11:10 |只看該作者
仲有呀, 子進最大機會讀個間都幾深架 (除咗英文, 所以呢個係唯一要考慮既因素), 不過佢又無話去到小學咩程度, 因為佢有埋小學, 我諗住總之銜接得到就算啦.


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2066#
發表於 07-11-30 11:15 |只看該作者
晴晴個間係無測驗﹐無考試的。個校長都話明通常上到小學﹐第一次默書成績可能會好差﹐不過好快就會catch up。其實我揀呢間除左係有些少情義結之外﹐就係因為它測驗﹐無考試﹐因為晴晴始終都會係細B﹐如果幼稚園有測驗﹐成績都幾難好。

原文章由 fsy 於 07-11-30 11:10 發表
仲有呀, 子進最大機會讀個間都幾深架 (除咗英文, 所以呢個係唯一要考慮既因素), 不過佢又無話去到小學咩程度, 因為佢有埋小學, 我諗住總之銜接得到就算啦. ...


男爵府

積分: 9395


2067#
發表於 07-11-30 11:31 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 07-11-30 11:15 發表
晴晴個間係無測驗﹐無考試的。個校長都話明通常上到小學﹐第一次默書成績可能會好差﹐不過好快就會catch up。其實我揀呢間除左係有些少情義結之外﹐就係因為它測驗﹐無考試﹐因為晴晴始終都會係細B﹐如果幼稚園有測驗﹐成績都幾難好 ...


唔係喎!現在教處係唔比幼稚園有考試測驗架喎,丁丁間幼稚園以前好多架,現在都取消晒喇!


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2068#
發表於 07-11-30 11:36 |只看該作者
默書都無....丁丁間學校有無﹖

原文章由 bbpooh 於 07-11-30 11:31 發表


唔係喎!現在教處係唔比幼稚園有考試測驗架喎,丁丁間幼稚園以前好多架,現在都取消晒喇!


公爵府

積分: 28828

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


2069#
發表於 07-11-30 11:38 |只看該作者
昨晚同琦琦去大眾書局買聖誕裝飾, 撞到爸爸放工, 她就叫爸爸"買呀!買呀!", 要買一副"叮噹收銀機", 爸爸一叫就應承, 還立即抱她去收銀機前俾錢添!

阿女一霖就セ都肯制! :lol 死未!
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


男爵府

積分: 9395


2070#
發表於 07-11-30 11:49 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 07-11-30 11:36 發表
默書都無....丁丁間學校有無﹖


好似都無呀!教處規定唔比呀麻!我聽老師講架,佢地仲係度話因為教處發了這些指引,令D老師好煩,因為沒有了這些,都唔知點評估D學生.


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2071#
發表於 07-11-30 11:52 |只看該作者
我仲以為得晴晴個間(類似學校)無添﹗

原文章由 bbpooh 於 07-11-30 11:49 發表


好似都無呀!教處規定唔比呀麻!我聽老師講架,佢地仲係度話因為教處發了這些指引,令D老師好煩,因為沒有了這些,都唔知點評估D學生.


大宅

積分: 2273


2072#
發表於 07-11-30 12:24 |只看該作者
今朝少d EQ都c 呀!!!!

頭先跟樹爸傾過, 如果真是一間學校都唔收咁點算? 我地連果d有收弱能兒童的幼稚園都申請(咁都好草根掛). 我地唯有等人地放棄學位, 再寫信去叩門. 幼稚園入學都攪成咁....細仔/ 無宗教/無父母兄姊的舊生......真係多功夫要做. 希望其他家長唔好hold咁多個位, 可以體諒我地依地做家長的焦急.


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


2073#
發表於 07-11-30 12:30 |只看該作者

唔洗甘擔心﹐因為好多家長都hold2-3個位諗住慢慢揀。遲D就有好多位free出黎﹗



你最想入邊間﹖

原文章由 go4baby 於 07-11-30 12:24 發表
今朝少d EQ都c 呀!!!!

頭先跟樹爸傾過, 如果真是一間學校都唔收咁點算? 我地連果d有收弱能兒童的幼稚園都申請(咁都好草根掛). 我地唯有等人地放棄學位, 再寫信去叩門. 幼稚園入學都攪成咁....細仔/ 無宗教/無父 ...


男爵府

積分: 8470


2074#
發表於 07-11-30 12:35 |只看該作者
唔明點解啲人咁鬼祟, 無神神走黎話接子進放學, 但係佢連子進間學校係邊都唔知. 唔知點解佢哋又唔問, 於是係街度行黎行去, 睇下邊度有學生著校服. 咁啱婆婆去接完佢放學撞到佢哋, 可能有人唔抵得啦, 又同個細講啲有骨既說話: 唔識我啦, 你大細超呀? ($&#($)%^#)$%, 唉, 有無法子個孫唔鍾意你吖, 成日 up 三 up 四.

[ 本文章最後由 fsy 於 07-11-30 14:08 編輯 ]


男爵府

積分: 8470


2075#
發表於 07-11-30 12:37 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-11-30 12:24 發表
今朝少d EQ都c 呀!!!!

頭先跟樹爸傾過, 如果真是一間學校都唔收咁點算? 我地連果d有收弱能兒童的幼稚園都申請(咁都好草根掛). 我地唯有等人地放棄學位, 再寫信去叩門. 幼稚園入學都攪成咁....細仔/ 無宗教/無父 ...


如果真係搵唔到學校, 會唔會考慮遲一年做大仔?

不過仲有好多學校都未出結果, 唔駛咁擔心住.

[ 本文章最後由 fsy 於 07-11-30 12:39 編輯 ]


大宅

積分: 2273


2076#
發表於 07-11-30 12:46 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-11-30 12:37 發表


如果真係搵唔到學校, 會唔會考慮遲一年做大仔?

不過仲有好多學校都未出結果, 唔駛咁擔心住.



依家唯有等.......咁就要睇囡囡同邊間學校有緣份喇.....
問過喇....有d只會派表俾適齡果d小朋友, 即係出年只會派form俾06年1月至12月出生的小朋友. 唔係話做大就大到.


大宅

積分: 2273


2077#
發表於 07-11-30 12:48 |只看該作者
原文章由 ivyscyip 於 07-11-30 12:30 發表
唔洗甘擔心﹐因為好多家長都hold住2-3個位諗住慢慢揀。遲D就有好多位free出黎﹗

你最想入邊間﹖


我地無preference.


男爵府

積分: 8470


2078#
發表於 07-11-30 12:50 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-11-30 12:48 發表


我地無preference.


咁你總共同樹懶報咗幾多間?


大宅

積分: 2233


2079#
發表於 07-11-30 13:58 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-11-30 12:35 發表
唔明點解啲人咁鬼祟, 無神神走黎話接子進放學, 但係佢連子進間學校係邊都唔知. 唔知點解佢哋又問, 於是係街度行黎行去, 睇下邊度有學生著校服. 咁啱婆婆去接完佢放學撞到佢哋, 可能有人唔抵得啦, 又同個細講啲有骨既 ...

真イ系好難頂喎!


大宅

積分: 2233


2080#
發表於 07-11-30 14:01 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-11-30 12:48 發表


我地無preference.


吾好太擔心啦,我相信都有D家長hold住D位姐.再吾係mug遲一年先讀law!
多咀C9

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo