立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 19265
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 11:00 發表 C啦!丁丁現在的學校程度都係去到人地小學二年級!咁我係唔係選錯呢?
大宅
積分: 4784
原文章由 Hellocandy 於 07-11-29 23:38 發表 sisters, bbpooh, wckmay, cyntoby : 灣仔lunch (12/04)?
積分: 2273
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 10:58 發表 明白了!可能因為我同丁丁都係報D草根學校,加上現在的學校又肯收,所以冇咁多問題啦!
男爵府
積分: 8470
原文章由 fsy 於 07-11-30 11:10 發表 仲有呀, 子進最大機會讀個間都幾深架 (除咗英文, 所以呢個係唯一要考慮既因素), 不過佢又無話去到小學咩程度, 因為佢有埋小學, 我諗住總之銜接得到就算啦. ...
積分: 9395
原文章由 ivyscyip 於 07-11-30 11:15 發表 晴晴個間係無測驗﹐無考試的。個校長都話明通常上到小學﹐第一次默書成績可能會好差﹐不過好快就會catch up。其實我揀呢間除左係有些少情義結之外﹐就係因為它測驗﹐無考試﹐因為晴晴始終都會係細B﹐如果幼稚園有測驗﹐成績都幾難好 ...
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 11:31 發表 唔係喎!現在教處係唔比幼稚園有考試測驗架喎,丁丁間幼稚園以前好多架,現在都取消晒喇!
公爵府
積分: 28828
原文章由 ivyscyip 於 07-11-30 11:36 發表 默書都無....丁丁間學校有無﹖
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 11:49 發表 好似都無呀!教處規定唔比呀麻!我聽老師講架,佢地仲係度話因為教處發了這些指引,令D老師好煩,因為沒有了這些,都唔知點評估D學生.
唔洗甘擔心﹐因為好多家長都
原文章由 go4baby 於 07-11-30 12:24 發表 今朝少d EQ都c 呀!!!! 頭先跟樹爸傾過, 如果真是一間學校都唔收咁點算? 我地連果d有收弱能兒童的幼稚園都申請(咁都好草根掛). 我地唯有等人地放棄學位, 再寫信去叩門. 幼稚園入學都攪成咁....細仔/ 無宗教/無父 ...
原文章由 fsy 於 07-11-30 12:37 發表 如果真係搵唔到學校, 會唔會考慮遲一年做大仔? 不過仲有好多學校都未出結果, 唔駛咁擔心住.
原文章由 ivyscyip 於 07-11-30 12:30 發表 唔洗甘擔心﹐因為好多家長都hold住2-3個位諗住慢慢揀。遲D就有好多位free出黎﹗ 你最想入邊間﹖
原文章由 go4baby 於 07-11-30 12:48 發表 我地無preference.
積分: 2233
原文章由 fsy 於 07-11-30 12:35 發表 唔明點解啲人咁鬼祟, 無神神走黎話接子進放學, 但係佢連子進間學校係邊都唔知. 唔知點解佢哋又問, 於是係街度行黎行去, 睇下邊度有學生著校服. 咁啱婆婆去接完佢放學撞到佢哋, 可能有人唔抵得啦, 又同個細講啲有骨既 ...
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy