跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 56663


2061#
發表於 08-1-10 16:19 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:18 發表
窮鬼中女啊嬸 :-( :-(

唔差在+埋亞毛啦 :lol :lol


伯爵府

積分: 18644


2062#
發表於 08-1-10 16:20 |只看該作者
dd la.........我未試過dinner lor
都話係仲有market 嘛
cc文文

原文章由 fw5775 於 08-1-10 16:15 發表
係呀, 好出奇咩


水晶宮

積分: 74100


2063#
發表於 08-1-10 16:20 |只看該作者
好心你唔夠食就煮多d啦, 食得太多tea都唔好....

原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:15 發表

我早餐食一個包(小形)
lunch:兩啖飯,5min食完
dinner:半嘜米,ww食大部份,我又係食兩啖
所以會添加大量tea+零食:loveliness: :loveliness: :loveliness:


琥珀宮

積分: 165356


2064#
發表於 08-1-10 16:21 |只看該作者
妳咁清楚嘰
妳一定係佢嘰客啦

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:17 發表
係呀.....saving + investment ge total balance嘛....今年+咗
不過, if係hsbc payroll就5同.......當然要高薪la........


水晶宮

積分: 74100


2065#
發表於 08-1-10 16:22 |只看該作者
你睇得劇集多呀? 唔好估錯先得ka:lol :lol

原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:18 發表

係咪廢事咁張揚呀 :lol :lol :lol :lol


水晶宮

積分: 74100


2066#
發表於 08-1-10 16:23 |只看該作者
我都想講呀!:lol

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:21 發表
妳咁清楚嘰
妳一定係佢嘰客啦


伯爵府

積分: 18644


2067#
發表於 08-1-10 16:23 |只看該作者
flora....你就好la.....泊到過好碼頭
原文章由 fw5775 於 08-1-10 16:18 發表
哎, 人夾人姐, 佢之前個幫手一d都夾唔埋, 我係聽返之前d同事講咋, e個boss係我出黎做野禁耐, 最好既boss, 又唔擺款


水晶宮

積分: 56663


2068#
發表於 08-1-10 16:24 |只看該作者
原文章由 fw5775 於 08-1-10 16:20 發表
好心你唔夠食就煮多d啦, 食得太多tea都唔好....

唔關事,我真係無飯隱架,以前ww未番黎同我住,我既dinner咁多年來都係,壽司,pizza,公仔麵,公仔點心,仲有炸豆腐青椒紅腸果d煎炸野,有時都會食下粥既:loveliness: :loveliness: :loveliness: 諗起都想食


伯爵府

積分: 18644


2069#
發表於 08-1-10 16:26 |只看該作者
咪crazy la.......我都無白金card ........係我姑仔話我知:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:21 發表
妳咁清楚嘰
妳一定係佢嘰客啦


琥珀宮

積分: 165356


2070#
發表於 08-1-10 16:27 |只看該作者
5好係拆左個"皇后碼頭" :lol :lol

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:23 發表
flora....你就好la.....泊到過好碼頭


伯爵府

積分: 18644


2071#
發表於 08-1-10 16:27 |只看該作者
咁食都5肥


原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:24 發表

唔關事,我真係無飯隱架,以前ww未番黎同我住,我既dinner咁多年來都係,壽司,pizza,公仔麵,公仔點心,仲有炸豆腐青椒紅腸果d煎炸野,有時都會食下粥既:loveliness: :loveliness: :loveliness: 諗起都想食 ...


水晶宮

積分: 56663


2072#
發表於 08-1-10 16:28 |只看該作者
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:26 發表
咪crazy la.......我都無白金card ........係我姑仔話我知:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:

really
係咪驚我同亞窮鬼c打劫你呀 :-( :-(


伯爵府

積分: 18644


2073#
發表於 08-1-10 16:29 |只看該作者



原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:27 發表
5好係拆左個"皇后碼頭" :lol :lol


珍珠宮

積分: 43437


2074#
發表於 08-1-10 16:29 |只看該作者
你自己都係咁, ww 有咩可能唔 like 零食吖, 有哂你真傳.

原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:24 發表

唔關事,我真係無飯隱架,以前ww未番黎同我住,我既dinner咁多年來都係,壽司,pizza,公仔麵,公仔點心,仲有炸豆腐青椒紅腸果d煎炸野,有時都會食下粥既:loveliness: :loveliness: :loveliness: 諗起都想食 ...


琥珀宮

積分: 165356


2075#
發表於 08-1-10 16:30 |只看該作者
哦...........明啦:lol :lol :lol :lol :lol

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:26 發表
咪crazy la.......我都無白金card ........係我姑仔話我知:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:


水晶宮

積分: 56663


2076#
發表於 08-1-10 16:30 |只看該作者
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:27 發表
咁食都5肥

d野都無益,又食無定時,以前做sales由朝企到晚又要執貨,無咁易既


水晶宮

積分: 56663


2077#
發表於 08-1-10 16:31 |只看該作者
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 16:29 發表
你自己都係咁, ww 有咩可能唔 like 零食吖, 有哂你真傳.

你lee句說話,我足足比人話左三年,仲有ww把臭口都係我真傳


珍珠宮

積分: 43437


2078#
發表於 08-1-10 16:32 |只看該作者
係呢, 你果時做邊區呀??

原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:30 發表

d野都無益,又食無定時,以前做sales由朝企到晚又要執貨,無咁易既


琥珀宮

積分: 165356


2079#
發表於 08-1-10 16:33 |只看該作者
我驚會爆血管多d喎:lol :lol

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:27 發表
咁食都5肥

原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:24 發表

唔關事,我真係無飯隱架,以前ww未番黎同我住,我既dinner咁多年來都係,壽司,pizza,公仔麵,公仔點心,仲有炸豆腐青椒紅腸果d煎炸野,有時都會食下粥既:loveliness: :loveliness: :loveliness: 諗起都想食 ...


水晶宮

積分: 56663


2080#
發表於 08-1-10 16:34 |只看該作者
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 16:32 發表
係呢, 你果時做邊區呀??

n&b果時係太古
再之前果份係rota,周圍都要去,多數都係cwb

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo