自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24890


2061#
發表於 08-6-11 08:55 |只看該作者
原文章由 katherine612 於 08-6-11 08:21 發表
Good morning

morning Kat


侯爵府

積分: 24890


2062#
發表於 08-6-11 08:55 |只看該作者
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-6-11 08:48 發表
早呀各位

morning PP Pig


禁止訪問

積分: 34179


2063#
發表於 08-6-11 09:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2064#
發表於 08-6-11 09:44 |只看該作者
早晨呀
我頭先係出面睇個澳記派$既topic,
見到d人話細個時係個邊讀書,依家派$要去申請返張身份証,
仲有好多好多~我覺得佢地同d黎搵我地著數既大陸人無乜分別


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


2065#
發表於 08-6-11 09:54 |只看該作者
各位,


珍珠宮

積分: 41557


2066#
發表於 08-6-11 10:01 |只看該作者
MORNING ALL~~~~


琥珀宮

積分: 189226

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2067#
發表於 08-6-11 10:02 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 08-6-11 09:44 發表
早晨呀
我頭先係出面睇個澳記派$既topic,
見到d人話細個時係個邊讀書,依家派$要去申請返張身份証,
仲有好多好多~我覺得佢地同d黎搵我地著數既大陸人無乜分別 ...

咁又唔可以咁講既.....佢地係合資格架嘛


珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2068#
發表於 08-6-11 10:02 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 08-6-11 09:44 發表
早晨呀
我頭先係出面睇個澳記派$既topic,
見到d人話細個時係個邊讀書,依家派$要去申請返張身份証,
仲有好多好多~我覺得佢地同d黎搵我地著數既大陸人無乜分別 ...


可以架咩 係咁我仔都有得分啦..佢都係度住左5年囉...有病


琥珀宮

積分: 189226

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2069#
發表於 08-6-11 10:02 |只看該作者
morning all


琥珀宮

積分: 189226

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2070#
發表於 08-6-11 10:06 |只看該作者
原文章由 月希 於 08-6-11 10:02 發表


可以架咩 係咁我仔都有得分啦..佢都係度住左5年囉...有病

咁你有冇問過得唔得?


珍珠宮

積分: 41557


2071#
發表於 08-6-11 10:06 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 08-6-11 09:44 發表
早晨呀
我頭先係出面睇個澳記派$既topic,
見到d人話細個時係個邊讀書,依家派$要去申請返張身份証,
仲有好多好多~我覺得佢地同d黎搵我地著數既大陸人無乜分別 ...



如果係咁,我媽咪,姨媽舅父個d都可以返去拎$啦,佢地真係係個邊出世架


琥珀宮

積分: 189226

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2072#
發表於 08-6-11 10:10 |只看該作者
原文章由 小小靖 於 08-6-11 10:06 發表



如果係咁,我媽咪,姨媽舅父個d都可以返去拎$啦,佢地真係係個邊出世架

係可以架喎~點解佢地唔搞呀


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2073#
發表於 08-6-11 10:11 |只看該作者
原文章由 appleyuen 於 08-6-11 10:02 發表

咁又唔可以咁講既.....佢地係合資格架嘛

我覺得合資格當然無問題啦,不過有d人知道派錢又話拿拿聲幫d老公仔女去攪居留,咁同大陸人黎香港生仔都無乜分別


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2074#
發表於 08-6-11 10:13 |只看該作者
係囉,咁你都應該去問下,可能可以拎非永久居民$3000
原文章由 月希 於 08-6-11 10:02 發表


可以架咩 係咁我仔都有得分啦..佢都係度住左5年囉...有病


珍珠宮

積分: 41557


2075#
發表於 08-6-11 10:14 |只看該作者
原文章由 sandylaw 於 08-6-10 17:29 發表


有無考慮報大小姐母校保良局曾星如呀?



我都諗住問你大小姐之前讀邊間
呢間係邊度架?


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2076#
發表於 08-6-11 10:14 |只看該作者
我頭先去睇話有澳門id係得架,如果你無可以叫你媽咪幫你攪個唔知咩居留證,咁你又可以幫你萱萱同老公申請,個邊d人係咁做架:;pppp:
原文章由 小小靖 於 08-6-11 10:06 發表



如果係咁,我媽咪,姨媽舅父個d都可以返去拎$啦,佢地真係係個邊出世架


珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2077#
發表於 08-6-11 10:15 |只看該作者
原文章由 appleyuen 於 08-6-11 10:06 發表

咁你有冇問過得唔得?


人地寫明要澳門出世既人..有身份證既
一係就係d澳門人同外國人結左婚...申請老公/婆..同仔女有澳門身份證先有


珍珠宮

積分: 41557


2078#
發表於 08-6-11 10:16 |只看該作者
原文章由 appleyuen 於 08-6-11 10:10 發表

係可以架喎~點解佢地唔搞呀



我唔知佢地會唔會返去拎呀~~~
不過佢地而家都無心情返去拎$啦


珍珠宮

積分: 41557


2079#
發表於 08-6-11 10:16 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 08-6-11 10:14 發表
我頭先去睇話有澳門id係得架,如果你無可以叫你媽咪幫你攪個唔知咩居留證,咁你又可以幫你萱萱同老公申請,個邊d人係咁做架:;pppp:



咁我真係同大6人無咩分別喎


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


2080#
發表於 08-6-11 10:17 |只看該作者
唔使怕羞,呢度大把人陪你
原文章由 小小靖 於 08-6-11 10:16 發表



咁我真係同大6人無咩分別喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo