立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 24890
原文章由 katherine612 於 08-6-11 08:21 發表 Good morning
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-6-11 08:48 發表 早呀各位
禁止訪問
積分: 34179
水晶宮
積分: 73995
積分: 64943
珍珠宮
積分: 41557
琥珀宮
積分: 189226
原文章由 kitty0502 於 08-6-11 09:44 發表 早晨呀 我頭先係出面睇個澳記派$既topic, 見到d人話細個時係個邊讀書,依家派$要去申請返張身份証, 仲有好多好多~我覺得佢地同d黎搵我地著數既大陸人無乜分別 ...
珊瑚宮
積分: 119927
原文章由 月希 於 08-6-11 10:02 發表 可以架咩 係咁我仔都有得分啦..佢都係度住左5年囉...有病
原文章由 小小靖 於 08-6-11 10:06 發表 如果係咁,我媽咪,姨媽舅父個d都可以返去拎$啦,佢地真係係個邊出世架
原文章由 appleyuen 於 08-6-11 10:02 發表 咁又唔可以咁講既.....佢地係合資格架嘛
原文章由 sandylaw 於 08-6-10 17:29 發表 有無考慮報大小姐母校保良局曾星如呀?
原文章由 appleyuen 於 08-6-11 10:06 發表 咁你有冇問過得唔得?
原文章由 appleyuen 於 08-6-11 10:10 發表 係可以架喎~點解佢地唔搞呀
原文章由 kitty0502 於 08-6-11 10:14 發表 我頭先去睇話有澳門id係得架,如果你無可以叫你媽咪幫你攪個唔知咩居留證,咁你又可以幫你萱萱同老公申請,個邊d人係咁做架:;pppp:
原文章由 小小靖 於 08-6-11 10:16 發表 咁我真係同大6人無咩分別喎
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy