影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11412


2061#
發表於 15-12-13 01:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+htts+於+15-12-10+發表佢後生

原帖由 靚寶 於 15-12-10 發表
係,但是在成均館的戲一出場我已鍾意佢,有少少蘇蘇feel, 我鍾意佢多過有天

...
比個五我我鐘意劉亞仁都係因為成均館




子爵府

積分: 11412


2062#
發表於 15-12-13 01:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+靚寶+於+15-12-10+發表係,但

原帖由 kcm 於 15-12-10 發表
我只睇過佢呢套,好锺意佢個角色
我當時直頭係中桀驁毒,佢套張玉貞都好睇架。




琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2063#
發表於 15-12-13 08:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-12-10+發表不而

原帖由 jackw852 於 15-12-13 發表
姣婆係邊個?
你唔知劉亞仁而家同宋慧喬一齊咩?



點評

希澂    發表於 15-12-13 13:22


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2064#
發表於 15-12-13 08:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kcm+於+15-12-10+發表我只睇

原帖由 jackw852 於 15-12-13 發表
我當時直頭係中桀驁毒,佢套張玉貞都好睇架。
桀驁都正,不過我中意佳郎同女林多d,其實三個男仔都好好





琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2065#
發表於 15-12-13 08:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+靚寶+於+15-12-10+發表係,但

原帖由 jackw852 於 15-12-13 發表
比個五我我鐘意劉亞仁都係因為成均館
我好少睇劉亞仁的戲,所以feel唔到佢有幾紅,又唔見佢周圍去開FM,又唔見佢拍廣告




琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2066#
發表於 15-12-13 08:48 |只看該作者

引用:Quote:靚寶+發表於+15-12-12+20:42+冇傻,我

原帖由 Heymanma 於 15-12-12 發表
我無笑佢呀,我都"鄧"謝拉特唔抵,並冇幸災樂禍。我講死對頭係站响球隊上面,以我自己黎講係最唔 like 阿 ...
我都覺得你唔係笑,佢太敏感啫曼聯以前的七小福真係好勁




水晶宮

積分: 63751


2067#
發表於 15-12-13 09:06 |只看該作者

引用:Quote:靚寶 發表於 15-12-12 20:42 冇傻,我

原帖由 Heymanma 於 15-12-12 發表
我無笑佢呀,我都"鄧"謝拉特唔抵,並冇幸災樂禍。我講死對頭係站响球隊上面,以我自己黎講係最唔 like 阿 ...
我講笑咋,阿仙奴冇感覺,無like冇唔like


水晶宮

積分: 63751


2068#
發表於 15-12-13 09:07 |只看該作者

引用:Quote:靚寶 發表於 15-12-12 21:39 唔好講

原帖由 kcm 於 15-12-12 發表
真係嚇死人,點解李太會post
但另—首係咪佢唱?好聼咁多
都好難聽

點評

希澂    發表於 15-12-13 13:19


水晶宮

積分: 63751


2069#
發表於 15-12-13 09:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Heymanma 於 15-12-12 發表我

原帖由 ccdccl 於 15-12-13 發表
我都覺得你唔係笑,佢太敏感啫曼聯以前的七小福真係好勁
因為這一跣係謝拉特的痛處,也是利迷的痛處,碰不得,所以太敏感,每次提都好似被人打針咁,痛一痛,個天對謝拉特太殘忍,要佢親手跣走冠軍,是實真係呢腳致命一跣先跣走,心痛,永遠的痛處,唔會好返

點評

ccdccl    發表於 15-12-13 10:22


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2070#
發表於 15-12-13 09:33 |只看該作者
jackw852 發表於 15-12-13 01:01
過左去4年幾

Got7今日去左上海FM,

咁快係上海開fm,佢地都好受歡迎


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2071#
發表於 15-12-13 09:35 |只看該作者
靚寶 發表於 15-12-13 09:07
都好難聽

第三首喎!即係録音個首,似代唱


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2072#
發表於 15-12-13 09:36 |只看該作者
靚寶 發表於 15-12-13 09:07
都好難聽

第三首喎!錄音個首,似代唱


水晶宮

積分: 63751


2073#
發表於 15-12-13 10:05 |只看該作者

引用:Quote:靚寶 發表於 15-12-13 09:07 都好難

原帖由 kcm 於 15-12-13 發表
第三首喎!錄音個首,似代唱
聽左2首完全唔想聽,所以第三首都冇留意,第三首在錄音室錄,我記得肥媽講過,錄音會執好多音,必要時逐句唱再執都得,所以第三首不能作準,何況,只係冇咁難聽而已


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


2074#
發表於 15-12-13 10:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-12-13 發表第三首

原帖由 靚寶 於 15-12-13 發表
聽左2首完全唔想聽,所以第三首都冇留意,第三首在錄音室錄,我記得肥媽講過,錄音會執好多音,必要時逐句 ...
佢唱歌真係好難聽
所以好服李太可以話好聽


水晶宮

積分: 63751


2075#
發表於 15-12-13 10:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 靚寶 於 15-12-10 發表係,但

原帖由 jackw852 於 15-12-13 發表
比個五我我鐘意劉亞仁都係因為成均館
仲要其實我唔覺成均館好睇


水晶宮

積分: 63751


2076#
發表於 15-12-13 10:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jackw852 於 15-12-13 發表比

原帖由 ccdccl 於 15-12-13 發表
我好少睇劉亞仁的戲,所以feel唔到佢有幾紅,又唔見佢周圍去開FM,又唔見佢拍廣告



...
我只睇過成均館及密會一半,頂唔順亂倫feel, 中間停左


水晶宮

積分: 63751


2077#
發表於 15-12-13 10:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jackw852 於 15-12-13 發表姣

原帖由 ccdccl 於 15-12-13 發表
你唔知劉亞仁而家同宋慧喬一齊咩?
完全唔襯,不過邊會有長久,多數好快玩完


水晶宮

積分: 63751


2078#
發表於 15-12-13 10:13 |只看該作者

引用:Quote:靚寶 發表於 15-12-12 21:33 又寸人

原帖由 kcm 於 15-12-12 發表
你竟然話人
我唔話得人咩


水晶宮

積分: 63751


2079#
發表於 15-12-13 10:15 |只看該作者

回覆:3高李相侖+韓星遊樂會.. part II

好多阿,車,利迷都勁唔like曼聯,在英國投票,球迷討厭第一位係曼聯,利物浦唔弱,討厭第二位


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


2080#
發表於 15-12-13 10:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+靚寶+於+15-12-13+發表聽左2

原帖由 kcm 於 15-12-13 發表
佢唱歌真係好難聽
所以好服李太可以話好聽
所以李太地位好穩固



點評

希澂    發表於 15-12-13 13:22

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo