立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11412
原帖由 靚寶 於 15-12-10 發表 係,但是在成均館的戲一出場我已鍾意佢,有少少蘇蘇feel, 我鍾意佢多過有天 ...
原帖由 kcm 於 15-12-10 發表 我只睇過佢呢套,好锺意佢個角色
琥珀宮
積分: 190250
原帖由 jackw852 於 15-12-13 發表 姣婆係邊個?
原帖由 jackw852 於 15-12-13 發表 我當時直頭係中桀驁毒,佢套張玉貞都好睇架。
原帖由 jackw852 於 15-12-13 發表 比個五我我鐘意劉亞仁都係因為成均館
原帖由 Heymanma 於 15-12-12 發表 我無笑佢呀,我都"鄧"謝拉特唔抵,並冇幸災樂禍。我講死對頭係站响球隊上面,以我自己黎講係最唔 like 阿 ...
水晶宮
積分: 63751
原帖由 kcm 於 15-12-12 發表 真係嚇死人,點解李太會post 但另—首係咪佢唱?好聼咁多
原帖由 ccdccl 於 15-12-13 發表 我都覺得你唔係笑,佢太敏感啫曼聯以前的七小福真係好勁
積分: 68772
jackw852 發表於 15-12-13 01:01 過左去4年幾 Got7今日去左上海FM,
靚寶 發表於 15-12-13 09:07 都好難聽
原帖由 kcm 於 15-12-13 發表 第三首喎!錄音個首,似代唱
原帖由 靚寶 於 15-12-13 發表 聽左2首完全唔想聽,所以第三首都冇留意,第三首在錄音室錄,我記得肥媽講過,錄音會執好多音,必要時逐句 ...
原帖由 ccdccl 於 15-12-13 發表 我好少睇劉亞仁的戲,所以feel唔到佢有幾紅,又唔見佢周圍去開FM,又唔見佢拍廣告 ...
原帖由 ccdccl 於 15-12-13 發表 你唔知劉亞仁而家同宋慧喬一齊咩?
原帖由 kcm 於 15-12-12 發表 你竟然話人
積分: 61445
原帖由 kcm 於 15-12-13 發表 佢唱歌真係好難聽 所以好服李太可以話好聽
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy