立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6004
原文章由 Snoopywy 於 08-12-7 23:54 發表 tok : 呀女平時食170左右,有時會食少d既,冇話迫佢食晒佢,有時我諗佢食吾晒可能d奶太高能量,上餐未消化,所以今餐食少左.
積分: 7685
原文章由 tok604 於 08-12-8 00:19 發表 死啦。。。唔知點解。。。呢幾日好動搖添。。。覺得個女食人奶 食到咁細粒。。。食奶粉又好似輕鬆d。。。
原文章由 sorsor1129 於 08-12-8 00:38 發表 但係食人奶bb會健康d喎~~~~~~~ 細粒唔緊要啦~~~~健康咪得law~~~~~ 嬌滴滴!!!!我鍾意!!!!
原文章由 sorsor1129 於 08-12-8 00:36 發表 snoopywy / tok 亞仔都唔算好大隻~~~只係碌肶粗~~~~~ 用中碼會cool到對肶有條紅線~~~~
積分: 6876
積分: 5578
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-8 01:30 發表 snoopy: 冇計啦~見到靚就唔抵得, 自己慳D都要買比亞囡呢~ 有刀都冇用呀! 仲有, 你果條LINK果件我買左, 不過我係YAHOO BID, 貴好多呀~ 不過拉鍊位係圖中果個版,並唔係一般拉鍊囉~ 好厚好暖架~~ 仲有呀~你係 ...
原文章由 tok604 於 08-12-8 01:09 發表 嘩哈哈 唔係講笑。。。我個女對脾又係超有份量架喎
原文章由 applesimon 於 08-12-8 01:33 發表 haha~~~ 夜晚晚係度攪事~~~
積分: 8804
原文章由 CherryB 於 08-12-8 01:45 發表 咦! 仲有人喎 !!!!!!!!! 今日去玩完,累死....... 阿仔今日反常,攪到以家勁累,好彩唔多post咋 !! snoopy, 我一向都容易失手架啦 ! 所以你唔駛幫我喇 !! 我慣架喇 ...
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-8 01:37 發表 邊有攪事BOR~~ 我提下SNOOPY咋嘛~~ OH~~比人話我添~~ 少講為妙~~
積分: 6150
積分: 5932
積分: 7626
原文章由 tok604 於 08-12-7 21:49 發表 都話我係醜空姐咯。。。即係比咸濕伯父見到都唔會有興趣果隻呀!! 你個女有無唔多肯食奶呀? 我個女成日都唔多肯食奶 同埋我覺得佢好細粒呀。。。怕唔怕呢 ...
別墅
積分: 972
公爵府
積分: 25694
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy