懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6004


2061#
發表於 08-12-8 00:19 |只看該作者
原文章由 Snoopywy 於 08-12-7 23:54 發表
tok :
呀女平時食170左右,有時會食少d既,冇話迫佢食晒佢,有時我諗佢食吾晒可能d奶太高能量,上餐未消化,所以今餐食少左.


死啦。。。唔知點解。。。呢幾日好動搖添。。。覺得個女食人奶 食到咁細粒。。。食奶粉又好似輕鬆d。。。


男爵府

積分: 7685

畀面勳章 BK Milk勳章


2062#
發表於 08-12-8 00:36 |只看該作者
snoopywy / tok

亞仔都唔算好大隻~~~只係碌肶粗~~~~~
用中碼會cool到對肶有條紅線~~~~


男爵府

積分: 7685

畀面勳章 BK Milk勳章


2063#
發表於 08-12-8 00:38 |只看該作者
原文章由 tok604 於 08-12-8 00:19 發表


死啦。。。唔知點解。。。呢幾日好動搖添。。。覺得個女食人奶 食到咁細粒。。。食奶粉又好似輕鬆d。。。



但係食人奶bb會健康d喎~~~~~~~

細粒唔緊要啦~~~~健康咪得law~~~~~

嬌滴滴!!!!我鍾意!!!!


男爵府

積分: 6004


2064#
發表於 08-12-8 01:08 |只看該作者
原文章由 sorsor1129 於 08-12-8 00:38 發表



但係食人奶bb會健康d喎~~~~~~~

細粒唔緊要啦~~~~健康咪得law~~~~~

嬌滴滴!!!!我鍾意!!!!


嘻嘻 係唔係真架? 唔好遲d嫌佢細粒得制喎


男爵府

積分: 6004


2065#
發表於 08-12-8 01:09 |只看該作者
原文章由 sorsor1129 於 08-12-8 00:36 發表
snoopywy / tok

亞仔都唔算好大隻~~~只係碌肶粗~~~~~
用中碼會cool到對肶有條紅線~~~~


嘩哈哈 唔係講笑。。。我個女對脾又係超有份量架喎


男爵府

積分: 6876


2066#
發表於 08-12-8 01:30 |只看該作者
snoopy:
冇計啦~見到靚就唔抵得,
自己慳D都要買比亞囡呢~
有刀都冇用呀!
仲有, 你果條LINK果件我買左,
不過我係YAHOO BID, 貴好多呀~
不過拉鍊位係圖中果個版,並唔係一般拉鍊囉~
好厚好暖架~~

仲有呀~你係咪想死,
又激MABEL, 因住MABEL拎 劈你呀~
哈哈~~


男爵府

積分: 5578


2067#
發表於 08-12-8 01:33 |只看該作者
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-8 01:30 發表
snoopy:
冇計啦~見到靚就唔抵得,
自己慳D都要買比亞囡呢~
有刀都冇用呀!
仲有, 你果條LINK果件我買左,
不過我係YAHOO BID, 貴好多呀~
不過拉鍊位係圖中果個版,並唔係一般拉鍊囉~
好厚好暖架~~

仲有呀~你係 ...


haha~~~
夜晚晚係度攪事~~~


男爵府

積分: 7685

畀面勳章 BK Milk勳章


2068#
發表於 08-12-8 01:34 |只看該作者
原文章由 tok604 於 08-12-8 01:09 發表


嘩哈哈 唔係講笑。。。我個女對脾又係超有份量架喎



玉脾 = 肉脾


男爵府

積分: 7685

畀面勳章 BK Milk勳章


2069#
發表於 08-12-8 01:36 |只看該作者
大獲~~~~隻八哥隻腳又拐下拐下~~~又要帶佢去睇醫生.........又破財...........


男爵府

積分: 6876


2070#
發表於 08-12-8 01:37 |只看該作者
邊有攪事BOR~~
我提下SNOOPY咋嘛~~
OH~~比人話我添~~
少講為妙~~

原文章由 applesimon 於 08-12-8 01:33 發表


haha~~~
夜晚晚係度攪事~~~


男爵府

積分: 8804


2071#
發表於 08-12-8 01:45 |只看該作者
咦! 仲有人喎 !!!!!!!!!
今日去玩完,累死.......
阿仔今日反常,攪到以家勁累,好彩唔多post咋 !!

snoopy,
我一向都容易失手架啦 ! 所以你唔駛幫我喇 !!
我慣架喇


男爵府

積分: 7685

畀面勳章 BK Milk勳章


2072#
發表於 08-12-8 01:47 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-12-8 01:45 發表
咦! 仲有人喎 !!!!!!!!!
今日去玩完,累死.......
阿仔今日反常,攪到以家勁累,好彩唔多post咋 !!

snoopy,
我一向都容易失手架啦 ! 所以你唔駛幫我喇 !!
我慣架喇 ...



去左邊度玩呀?
亞仔做左d咩搞到你咁攰呀?


男爵府

積分: 5578


2073#
發表於 08-12-8 02:04 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-12-8 01:45 發表
咦! 仲有人喎 !!!!!!!!!
今日去玩完,累死.......
阿仔今日反常,攪到以家勁累,好彩唔多post咋 !!

snoopy,
我一向都容易失手架啦 ! 所以你唔駛幫我喇 !!
我慣架喇 ...



掛c我啦~~~
咁夜先上嚟


男爵府

積分: 5578


2074#
發表於 08-12-8 02:06 |只看該作者
原文章由 lovefreecarman 於 08-12-8 01:37 發表
邊有攪事BOR~~
我提下SNOOPY咋嘛~~
OH~~比人話我添~~
少講為妙~~


haha~~
雖然我唔係管長,但我怕snoopy明天拎刀唔係咁好嘛


男爵府

積分: 5578


2075#
發表於 08-12-8 02:07 |只看該作者
咦...
又走哂添


男爵府

積分: 6150


2076#
發表於 08-12-8 08:55 |只看該作者
呢排公司超busy, 所以成日都係上來望2望就走人啦.

唉, 我個b只係食160ml, 仲要呢排有時食下100, 有時食下140咁 所以佢仲食用緊s size 片片

tok
嘩, 原來你係前空姐, 咁咪好高好fit, 唔怪得女女都咁

mama: bb熊
仔仔:     mr cool 史葛仔


男爵府

積分: 5932

好媽媽勳章


2077#
發表於 08-12-8 09:10 |只看該作者
各位靚媽, 早晨呀~~~!!
又係返工的日子....

carmen,
我昨晚難得可以一個人去行下街, 好耐無去旺角,於是去旺角行一轉, 見到好多靚靚阿囝衫, 我都失手了.........又買左好多....


史小姐,
你今日去照胃鏡 ??? 無咩事呀嗎?
好好保重呀~!!!


男爵府

積分: 7626


2078#
發表於 08-12-8 09:34 |只看該作者
女仔可能會細粒d,如果囡囡太重 太大隻你咪重驚..細細粒先夠嬌的的埋 同埋食人奶既bb我覺得睇落係冇咁肥架~~不過會好聚手...
原文章由 tok604 於 08-12-7 21:49 發表


都話我係醜空姐咯。。。即係比咸濕伯父見到都唔會有興趣果隻呀!!
你個女有無唔多肯食奶呀? 我個女成日都唔多肯食奶 同埋我覺得佢好細粒呀。。。怕唔怕呢 ...


別墅

積分: 972


2079#
發表於 08-12-8 09:38 |只看該作者
各位,

早晨呀....


公爵府

積分: 25694


2080#
發表於 08-12-8 09:40 |只看該作者
早呀各位

frender仲有無泵奶呀? 我已經停左公司泵, 只係一早一晚......不過今朝泵得半安......我諗阿仔就快要戒媽媽奶lu

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo