影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   18


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2061#
發表於 17-11-17 12:34 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-17 12:30
大結局之後,你覺得自己係中意宥凡呢個角色定李相燁本人?
我諗我係欣賞佢眼神, 好吸引, 但佢本人我應該唔鍾意, 因為我成日唔記得佢個真名


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2062#
發表於 17-11-17 12:44 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-17 12:26
呢套多男角,連系長戲份都唔少,女角就只集中在秀智身上,申檢都唔多佢戲份可能同洪珠媽差不多
...

如女配角,我覺得孫首席都有發揮過申檢


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2063#
發表於 17-11-17 12:46 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-11-17 09:48
只係覺得系長如果係一早發夢, 好應該一早已知宰燦係所長仔, 但佢一直冇表現出黎, 當係劇情需要唔咁早穿左佢 ...

我覺得系長係刻意唔表露身分的,一來佢細佬害死宰璨爸爸,有愧於佢,佢一心去守護失去了父愛的宰璨所以轉去檢察院工作,又寄錢比宰璨,可能咁做令自己的心舒服d


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2064#
發表於 17-11-17 12:47 |只看該作者
竹兒 發表於 17-11-17 12:44
如女配角,我覺得孫首席都有發揮過申檢

我都覺,申檢剩係識撥頭髮


水晶宮

積分: 68335

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2065#
發表於 17-11-17 12:49 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-17 12:47
我都覺,申檢剩係識撥頭髮

孫首席臨尾都仲叫有love line


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2066#
發表於 17-11-17 12:53 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-11-17 12:34
我諗我係欣賞佢眼神, 好吸引, 但佢本人我應該唔鍾意, 因為我成日唔記得佢個真名
...

佢又冇上綜藝,唔知佢真人係點

佢做宥凡奸到入型入格,見到佢張相都會覺得佢係衰人


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2067#
發表於 17-11-17 12:53 |只看該作者
竹兒 發表於 17-11-17 12:49
孫首席臨尾都仲叫有love line
佢地依PAIR直頭好笑啦!


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2068#
發表於 17-11-17 13:04 |只看該作者
竹兒 發表於 17-11-17 12:44
如女配角,我覺得孫首席都有發揮過申檢

無錯起碼孫首席都有小小單元講下,申檢察官好似間下場咁囉,應該講唔上做女二


珍珠宮

積分: 37060


2069#
發表於 17-11-17 13:05 |只看該作者
見宥凡喊住同系長講佢都係想拉兇手先做假, 我都唔係好嬲得佢落, 佢都慘既


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2070#
發表於 17-11-17 13:06 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-11-17 12:53
佢地依PAIR直頭好笑啦!

重要啵啵真係估佢唔到


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2071#
發表於 17-11-17 13:06 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-17 12:53
佢又冇上綜藝,唔知佢真人係點

佢做宥凡奸到入型入格,見到佢張相都會覺得佢係衰人

佢ig d相唔衰呀!
myimage.jpg


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2072#
發表於 17-11-17 13:07 |只看該作者
stella816 發表於 17-11-17 13:06
重要啵啵真係估佢唔到

肉緊過男女主


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2073#
發表於 17-11-17 13:12 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-17 12:27
我會由頭睇一次呀,但未必即刻,希望my tv super快d出粵語版

呢套由頭到尾都好睇,節奏明快又冇拖冇難尾,係近期佳作


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2074#
發表於 17-11-17 13:13 |只看該作者
fanny590 發表於 17-11-17 13:05
見宥凡喊住同系長講佢都係想拉兇手先做假, 我都唔係好嬲得佢落, 佢都慘既 ...

可惜佢行左條歪路


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2075#
發表於 17-11-17 13:25 |只看該作者
Pollyowen 發表於 17-11-17 13:06
佢ig d相唔衰呀!

呢張好靚仔呀佢最好轉下髮型,唔係會覺得佢係宥凡


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2076#
發表於 17-11-17 13:30 |只看該作者
stella816 發表於 17-11-17 13:12
呢套由頭到尾都好睇,節奏明快又冇拖冇難尾,係近期佳作

感情寫得好細膩,好感人

宰璨在法庭上的一番話,希望國家的執法人員能夠在執法過程中更具責任感,避免無辜的人受到傷害,應該係編劇想要帶給觀眾的訊息


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


2077#
發表於 17-11-17 13:36 |只看該作者
fanny590 發表於 17-11-17 13:05
見宥凡喊住同系長講佢都係想拉兇手先做假, 我都唔係好嬲得佢落, 佢都慘既 ...

大家都好同情宥凡,應該真係同靚仔有關我唔太同情佢,覺得佢價值觀好有問題,又唔肯正視自己的錯誤,不過見佢最後都有悔意同埋真係靚仔就唔再嬲佢啦


珍珠宮

積分: 37060


2078#
發表於 17-11-17 13:40 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-17 13:36
大家都好同情宥凡,應該真係同靚仔有關我唔太同情佢,覺得佢價值觀好有問題,又唔肯正視自己的錯誤 ...
應該係關靚仔事
如果換左系長做, 我應該唔會同情佢


侯爵府

積分: 22849


2079#
發表於 17-11-17 13:42 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-11-17 12:24
我都想知,求baby解答

話人「二」本身就係解傻下傻下,行為騎呢,想法特別,如果有睇碩訪問,有時會俾佢笑死~ 你見過有人因為眼睫毛過長到拮眼,然後走去搵火柴燒未?因為怕黑所以夜晚唔瞓,等太陽出黎先瞓...

另外,因為佢成日影相俾2~
myimage.jpg


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2080#
發表於 17-11-17 13:45 |只看該作者
fanny590 發表於 17-11-17 13:40
應該係關靚仔事
如果換左系長做, 我應該唔會同情佢
幾時都係靚仔靚女著數d

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo