跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 48885


2061#
發表於 04-12-11 15:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

sandy



唔知攪乜
失眠 (午睡)
快d call 我
我 lazy 唔想搵你個 tel no.



侯爵府

積分: 24274


2062#
發表於 04-12-11 15:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Fish Ma:
夜奶方面,如果fish有continuously 4, 5個鐘以上訓,都算成功喇!慢慢先學人地7個鐘啦!我隻仔有連續4個鐘訓都好比面喇!
我地個B仲細,真係要慢慢來呢!!

你都係4:45-5:45am,一個鐘咁大把
我有好幾晚都係12:00am-06:00am,仲要奶奶接班之後都仲有玩野,不過我已經訓左,乜都唔想理了...


伯爵府

積分: 17684


2063#
發表於 04-12-11 15:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Fish喊
一陣先call 您


珍珠宮

積分: 48885


2064#
發表於 04-12-11 15:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

sandy

鴨鵝唔洗介口一百日咩

點呀

仲唔打黎

你放左手比工人揍B 未

我隻野算叫做攪得掂啦


珍珠宮

積分: 48885


2065#
發表於 04-12-11 15:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

fish ma

次次都好似唔係fish喊就bee miu 喊

carol

你點呀


珍珠宮

積分: 48885


2066#
發表於 04-12-11 16:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

fish ma

係樹答你

beebee 幾時介夜奶

我驚你會嚇屎

由於beebee 出世得5.3 lbs
太thin加上飲奶唔叻
and then 我全程放手比工人揍
反正唔係我半夜起身

[size=xx-large]一歲前先介夜奶

你嚇屎咪

haha

今次唔敢放手比呢個maid
所以我都要快手幫佢介

但呢期beebee又倒退

半夜起身叫飲奶

你話屎咪


珍珠宮

積分: 48885


2067#
發表於 04-12-11 16:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol, fish ma

我平時12點喂一餐
攪到1點
就大家入睡
無攪鬧鐘
等佢喊先喂

通常最多4個鐘就叫救命


侯爵府

積分: 24274


2068#
發表於 04-12-11 16:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

TW:
我今日好少少啦!可能係有飲左雞精,個人會精神d!
謙謙訓左,不過同你一樣,自己未訓到,所以上網chat 一陣先
Bee Miu改名未?快滿月囉!仲有五日!!

Sandy:
我睇住中醫
我諗日後為左身體好,都唔好點算生冷野,同埋熱毒野
因為我脾虛,虛不受補,好似飲咩食咩都冇用
人地話食花膠好
我坐月時食過兩次,都肚all 到半死
所以太補又唔掂...
希望一路睇住呢個中醫,身體有好轉啦!!


侯爵府

積分: 24274


2069#
發表於 04-12-11 16:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

其實我都未想咁快同佢戒夜奶住架!
不過一來姑娘話佢增磅得好差(反話)
二來下個月我返番工
又唔想半夜起身,或者要奶奶半夜起身都唔好
所以先決定開始戒夜奶plan之嘛!
其實我好貪心,想佢再食重多少少先戒架!! :mrgreen:
不過,都係唔好喇!


子爵府

積分: 12555


2070#
發表於 04-12-11 16:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi, all ma

午安,好睏呀!
溫書先!
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


2071#
發表於 04-12-11 16:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬 ma,

滾咗煲多四五個字呀!一片片糖夠啦!
如果唔係變糖水呀!

奀豬mami~~ 寫道:
ada,
要煲幾耐架,係唔係一滾就熄火呀???我唔識呀 [quote]
78ada 寫道:
豬 ma,

其實可加可唔加,冬天加片糖冇咁乾燥
夏天就可以唔加片糖。


[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
ada,
要唔要加片糖呀,煲幾耐呀
因為我個女都係咁呀 [quote]
78ada 寫道:
gogoMa,

試吓用金銀花白菊,抹面沖涼。
[/quote][/quote][/quote]
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


2072#
發表於 04-12-11 16:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公(^_^)梓希爸爸,

oh,i see i see!

rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
[quote]由 78ada 於 2004-12-10 13:54:28

rita老公(^_^)梓希爸爸,

福田喺係邊'樹'o架,係咪內地(我8掛問吓喳)。


福田喺係"心震" :wink: [/quote]
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


2073#
發表於 04-12-11 16:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公(^_^)梓希爸爸,

嘩吓,你過關旅程都幾煩覆喎!
咁你咁夜至上嚟bk,係喺香港定福田呀!

rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
[quote]由 car_pretty 於 2004-12-10 14:27:19
mr mok
你 day day 返福田, 我哋住 tko, 咁咪好遠 law, 咁你一日來回要幾耐??


哦! 唔係好耐咋.

TKO -> MTR -> 藍田 -> 皇崗直通巴士 -> 皇崗 -> "心震"的士 -> 福田office. total 大約個半至兩個鐘. 有時撞正啲旅行團過關再多十幾至三十分鐘不等....

晚上回家都係咁上下.........[/quote]
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


2074#
發表於 04-12-11 16:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chun ma,

Ocean Park ,我都想去呀!
依家睇怕冇呢個機會。 :-|
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


2075#
發表於 04-12-11 16:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

豬 ma,

係咩書呀!邊'樹'買!
我依家用緊手寫板喳!
but我老公話我寫得咁快喎!

奀豬mami~~ 寫道:
rita,
我之前買左本書,用2日時間慢慢研究略點拆字,之後慢慢自己開始打,不過頭頭打幾隻字要成2粒鐘.....(我太豬啦 )之後係咁係bk回應,之後又同朋友玩msn & icq....所以宜家好得快啦...哈哈 :lol: :lol:

chun ma,
手寫板好慢架....真係寫到訓著呀 :mrgreen: :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !
該用戶已被刪除

2076#
發表於 04-12-11 16:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12555


2077#
發表於 04-12-11 16:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,

謙謙好叻喎,重得咁好。(不過唔好讚咁多 )

唔駛羨慕,你謙謙都得O架,慢慢嚟啦!努力呀!

kyleung 寫道:
茵:
訓到今朝九點?
羨慕屎我囉!
佢尋晚11:25食,12:00am訓左,4:00am已經叫醒我要食 lu....
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


2078#
發表於 04-12-11 16:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

莫生:
去一個星期呀!
星期一出發,星期日返... :cry: :cry: :cry:


子爵府

積分: 12555


2079#
發表於 04-12-11 16:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

婷蔚,

me too la, :cry:
我都著唔返D褲,重有幾日滿月都唔知點算。 :cry:
都唔知著乜見人呀!
除咗肚腩、大脾、重有個龍'登'呀! :cry:

TingWai 寫道:

好大打激
今日帶個大仔去interivew

屎囉
所有褲都拉唔埋拉練
上次生完都著得返d褲
今次好大犧生
想喊
好沮喪!!!!!

點減好
而家唔敢食得少
運動又唔知做得未
[size=small]My little baby Vivian !
該用戶已被刪除

2080#
發表於 04-12-11 16:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo