自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9038


2061#
發表於 09-7-23 16:58 |只看該作者
5:00 啦嗎,
佢地就收工喇.
原帖由 patajojo 於 09-7-23 16:56 發表
大家都好無聊下呀 ....................


伯爵府

積分: 16607


2062#
發表於 09-7-23 16:58 |只看該作者
原帖由 patajojo 於 09-7-23 16:56 發表
大家都好無聊下呀 ....................


1齊呀.


男爵府

積分: 8032


2063#
發表於 09-7-23 16:58 |只看該作者
原帖由 patajojo 於 09-7-23 16:56 發表
大家都好無聊下呀 ....................

佢地林放工就會係禁架啦..


伯爵府

積分: 16607


2064#
發表於 09-7-23 16:59 |只看該作者
原帖由 PINK0717 於 09-7-23 16:56 發表




介唔介意講你公司係做邊類玩具呀???


男爵府

積分: 9038


2065#
發表於 09-7-23 16:59 |只看該作者
晶晶~
我幫番你~
原帖由 123!@# 於 09-7-23 16:57 發表


做 "架兩"


大宅

積分: 4788


2066#
發表於 09-7-23 17:00 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 16:57 發表


做 "架兩"
係定啦!


伯爵府

積分: 16607


2067#
發表於 09-7-23 17:00 |只看該作者
原帖由 PINK0717 於 09-7-23 16:58 發表

佢地林放工就會係禁架啦..


幾時有喎.


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2068#
發表於 09-7-23 17:00 |只看該作者
做玩具??? 咁咪可以羅 d 版比亞囝玩羅??

pls check pm !!



原帖由 PINK0717 於 09-7-23 16:52 發表


係囉..你公司做乜架??

我公司主要做玩具


伯爵府

積分: 16607


2069#
發表於 09-7-23 17:01 |只看該作者
原帖由 cchingmom 於 09-7-23 17:00 發表
係定啦!


既然係咁,
我唯有................................ 走.


大宅

積分: 4788


2070#
發表於 09-7-23 17:03 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 17:01 發表


既然係咁,
我唯有................................ 走.


咁唔講得笑?


男爵府

積分: 9038


2071#
發表於 09-7-23 17:04 |只看該作者
我捨不得你~
原帖由 123!@# 於 09-7-23 17:01 發表


既然係咁,
我唯有................................ 走.


大宅

積分: 4788


2072#
發表於 09-7-23 17:04 |只看該作者
電視做緊小海綿噃~~~


男爵府

積分: 8032


2073#
發表於 09-7-23 17:04 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 16:59 發表


介唔介意講你公司係做邊類玩具呀???


乜q都有...不過早排捐左好多出去...e+淨返小小..留黎送比自已d朋友,or小朋友同學生日果d咪有用囉


子爵府

積分: 10818


2074#
發表於 09-7-23 17:05 |只看該作者
佢扮野你又信, 佢收5pm 架!!
原帖由 cchingmom 於 09-7-23 17:03 發表

咁唔講得笑?
我叫祉延, 係2004年4月18日出世啦~~2004年8月10日, 我第一次識反身啦!! 2004年12月25日, 我識坐啦!!2005年9月1日, 我有16 隻牙啦!!
18/4/04 2.675kgs 29/7/04 5.5 kgs 61cm23/1/05 9.55 kgs 70 cm28/3/05 10 kgs 72 cm6/5/05 10 kgs 74 cm26/10/05 11.1 kgs 79 cm


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2075#
發表於 09-7-23 17:07 |只看該作者





原帖由 123!@# 於 09-7-23 17:01 發表


既然係咁,
我唯有................................ 走.


男爵府

積分: 9038


2076#
發表於 09-7-23 17:07 |只看該作者
有"正野"做乜唔call 我呀.
原帖由 PINK0717 於 09-7-23 17:04 發表


乜q都有...不過早排捐左好多出去...e+淨返小小..留黎送比自已d朋友,or小朋友同學生日果d咪有用囉


大宅

積分: 4605


2077#
發表於 09-7-23 17:09 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-7-23 16:58 發表


1齊呀.

我都想 ... 但係未忙完, 我都係偷雞上黎追下post ~


水晶宮

積分: 74390

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


2078#
發表於 09-7-23 17:09 |只看該作者
係羅, 我地呢 d 都係有需要家庭黎架!



原帖由 好好笑 於 09-7-23 17:07 發表
有"正野"做乜唔call 我呀.


大宅

積分: 4605


2079#
發表於 09-7-23 17:10 |只看該作者
原帖由 PINK0717 於 09-7-23 17:04 發表


乜q都有...不過早排捐左好多出去...e+淨返小小..留黎送比自已d朋友,or小朋友同學生日果d咪有用囉

咁你慳返唔洗買玩具~


男爵府

積分: 8032


2080#
發表於 09-7-23 17:11 |只看該作者
原帖由 cc0524 於 09-7-23 17:00 發表
做玩具??? 咁咪可以羅 d 版比亞囝玩羅??

pls check pm !!


我之前都有囉玩具返比佢玩..點知...比孖寶搶左
等佢大d先..再囉返去

我留左架全新電動車..比呀仔大d玩..haha

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo