單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2061#
發表於 10-3-16 00:26 |只看該作者
ikle
係咪真係瞓左啦??


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2062#
發表於 10-3-16 00:32 |只看該作者
其實都唔知係咪佢自己想得咁差架啫??
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 00:25 發表
等你聽晚返嚟個好消息喇!!


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2063#
發表於 10-3-16 00:49 |只看該作者
我都唔知佢呀,一時佢男朋友好似好想同佢一齊咁,有時佢又講到個男朋友想分手,可能都係佢諗多咗啫!!
原帖由 wayso 於 10-3-16 00:32 發表
其實都唔知係咪佢自己想得咁差架啫??
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2064#
發表於 10-3-16 11:05 |只看該作者
做咩野今日無曬人呀???


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2065#
發表於 10-3-16 11:11 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 11:05 發表
做咩野今日無曬人呀???

我o岩o岩返到公司呀!!


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2066#
發表於 10-3-16 11:14 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 11:11 發表

我o岩o岩返到公司呀!!


我都係岩岩訓醒咋~
兩隻手同兩隻腳好似唔係自己咁~
痛死啦~


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2067#
發表於 10-3-16 11:18 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 11:14 發表


我都係岩岩訓醒咋~
兩隻手同兩隻腳好似唔係自己咁~
痛死啦~

尋晚o係 fb 睇你話個仔攞左冠軍, 好叻仔喎!! 跟住仲去埋迪迪尼~
係咪玩得好顛, 搞到手手腳腳咁痛呢??
我尋晚公司搞 staff party, 九點開始, 十一點三先食乳豬, 十二點就食完所有野, 勁趕~


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2068#
發表於 10-3-16 11:24 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 11:18 發表

尋晚o係 fb 睇你話個仔攞左冠軍, 好叻仔喎!! 跟住仲去埋迪迪尼~
係咪玩得好顛, 搞到手手腳腳咁痛呢??
我尋晚公司搞 staff party, 九點開始, 十一點三先食乳豬, 十二點就食完所有野, 勁趕~ ...


係呀~佢拎左第一呀~我真係好開心呀~但都有唔開心嫁~因為我問朋友借左dv~想影佢比賽過程嫁~不過因為我要去做義工~結果咩都影唔到~一到會場d老師就話你仔仔拎左第一名呀~我個一刻好開心嫁~但又有唔開心囉~哈哈~好矛盾呀~放左之後都好趕嫁~就直接出發去迪士尼~仔仔玩得好開心~我地重睇埋煙花先走~第一次親身睇煙花咋~個種感覺好正呀~但我上載唔到個短片去fb呀~激死我啦~
可能我陪仔仔玩過山車個時我撞到個雞翼位~所以呢家好痛~對腳就行左6個鍾~唔痛就奇怪啦~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2069#
發表於 10-3-16 11:40 |只看該作者
我喺度架,不過我見今日無人,咪無出聲囉!!
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


2070#
發表於 10-3-16 11:58 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 11:40 發表
我喺度架,不過我見今日無人,咪無出聲囉!!


原來係咁~我重以為今日d人唔見曬tim~


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2071#
發表於 10-3-16 12:20 |只看該作者
wayso就唔知,但係ikle話今日要北上,所以今日唔上嚟lu,但係dada都唔見咗,唔知係咪放假呢!!
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 11:58 發表


原來係咁~我重以為今日d人唔見曬tim~
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2072#
發表於 10-3-16 12:22 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 11:24 發表


係呀~佢拎左第一呀~我真係好開心呀~但都有唔開心嫁~因為我問朋友借左dv~想影佢比賽過程嫁~不過因為我要去做義工~結果咩都影唔到~一到會場d老師就話你仔仔拎左第一名呀~我個一刻好開心嫁~但又有唔開心囉~哈哈~好矛 ...

算啦!! 影唔到都唔緊要啦!! 最緊要個結果 - 攞到第一嘛!!
我上年九月去迪迪尼都有睇煙花 (之前o係迪迪迪出面都睇過), o係城堡後面放, 真係好靚, 好浪漫呢!! (o個時同男朋友去, 但未一齊o架!!)
你抖返下好快無事o架喇!!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2073#
發表於 10-3-16 12:32 |只看該作者
嘻嘻...


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2074#
發表於 10-3-16 12:37 |只看該作者
係佢比到我嘅覺得係"又要馬兒好,又要馬兒不吃草"囉
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 00:49 發表
我都唔知佢呀,一時佢男朋友好似好想同佢一齊咁,有時佢又講到個男朋友想分手,可能都係佢諗多咗啫!!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2075#
發表於 10-3-16 12:40 |只看該作者
嘩...你公司嗰party搞到咁夜至食乳豬,仲要咁快食完晒,真係好趕喎,比人賣豬仔咁 ,最慘食完就要瞓,勁唔健康
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 11:18 發表

尋晚o係 fb 睇你話個仔攞左冠軍, 好叻仔喎!! 跟住仲去埋迪迪尼~
係咪玩得好顛, 搞到手手腳腳咁痛呢??
我尋晚公司搞 staff party, 九點開始, 十一點三先食乳豬, 十二點就食完所有野, 勁趕~ ...


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2076#
發表於 10-3-16 12:42 |只看該作者
你係哥師奶,好快無事架啦
原帖由 sasa0516 於 10-3-16 11:24 發表


係呀~佢拎左第一呀~我真係好開心呀~但都有唔開心嫁~因為我問朋友借左dv~想影佢比賽過程嫁~不過因為我要去做義工~結果咩都影唔到~一到會場d老師就話你仔仔拎左第一名呀~我個一刻好開心嫁~但又有唔開心囉~哈哈~好矛 ...


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


2077#
發表於 10-3-16 12:55 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-16 12:40 發表
嘩...你公司嗰party搞到咁夜至食乳豬,仲要咁快食完晒,真係好趕喎,比人賣豬仔咁 ,最慘食完就要瞓,勁唔健康

我尋晚搞到成點幾先走, 四點幾先訓呀!!
好彩今日返十一點咋!!
(有人話有 N 車點解要搭的士, 結果由上環行到去中環, 搵唔到 N 車, 搭的士)


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2078#
發表於 10-3-16 12:55 |只看該作者
你出現喇咩,一出場就喺度'嘻嘻...'
原帖由 wayso 於 10-3-16 12:32 發表
嘻嘻...
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2079#
發表於 10-3-16 12:59 |只看該作者
咩叫n車呀??咁夜仲要比人點你呀??
哈..行咁耐咪當消化吓囉
原帖由 annieannieleung 於 10-3-16 12:55 發表

我尋晚搞到成點幾先走, 四點幾先訓呀!!
好彩今日返十一點咋!!
(有人話有 N 車點解要搭的士, 結果由上環行到去中環, 搵唔到 N 車, 搭的士)


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


2080#
發表於 10-3-16 13:01 |只看該作者
咪比ikle搞到夜瞓囉,比佢d煩野搞到我都煩埋,要
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-16 12:55 發表
你出現喇咩,一出場就喺度'嘻嘻...'

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo