興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3704


2061#
發表於 07-4-10 09:25 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

Good morning all friends....

Well come back....CCD...............
8899


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2062#
發表於 07-4-10 10:00 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

麼零...

8899,




典啊?打爆gow2未?轉disk 2...玩倒呵??
禾仲未計到幾時可以玩返啊~


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2063#
發表於 07-4-10 14:12 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

5月...除左T.R.Anniversary...唔好唔記得佢...

【多機種】...









侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2064#
發表於 07-4-11 12:02 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

喂!你地去晒邊啊??



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

GOWII The End Begins...
>><<




男爵府

積分: 8421


2065#
發表於 07-4-13 01:58 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

冇去邊, 即刻蒲頭...

The End Begins我玩左啦, 真係好正, 基本上成隻game都超正, 一開始左就唔可以停o個隻
btw, o個個好似係Krato個老豆...?

嘩, 咁咪正, 黎緊仲有spiderman3, 單睇呢幾幅圖已經好期待, +埋隻TR, ps2仲未可以退役住喎


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2066#
發表於 07-4-13 10:06 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

麼零...

嘿嘿,
禾仲未可以玩返gow2啊~
(ending :-( )

朱朱俠、T.R.羅拉...跟住仲有無?? 恐怕...
PS2...唔頂得幾耐...






dgow2...


男爵府

積分: 8421


2067#
發表於 07-4-14 02:37 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

C.C.D

未玩先睇ENDING, 到爆機時會唔會冇咁過引?
仲未玩番GOW2? 乜咁忙! 要做番放假o個排d野?

>>快d可以玩番gow2...!!
同個機械人公仔有咩關係? SOFMAP又係咩黎? 好似係 SHOW場咁!


大宅

積分: 1831


2068#
發表於 07-4-14 09:20 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

GOW..真係咁好玩 !? 但真係冇時間玩... too bad..

個機械人, 渣古 MG Ver 2.0..
MG 就出到第100只.. 但未知第100只會係邊只MS呢? RX-78-2 金版!????

玩wii 真係要食"7海活絡"....


男爵府

積分: 8421


2069#
發表於 07-4-15 00:28 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

dom兄

你返黎拿, 日本之行如何? 有咩戰利品? 有冇相睇先??
GOW絕對正野, 100%誠意推介

冇睇開Gundam, 所以唔熟, 你講o個d我完全唔知係咩黎


大宅

積分: 3704


2070#
發表於 07-4-15 08:14 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

too many gundum......

渣古 MG Ver 2.0..
MG 就出到第100只.. 但未知第100只會係邊只MS呢? RX-78-2 金版!.......do not know which is which...

but all of them are very beautiful........
8899


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2071#
發表於 07-4-16 11:41 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

麼零...

嘿嘿,
您o岩一半啦,其實放假前既野要等reply先可以做;點知放完假返黎,又完全兩回事
無計,個ending...禾都係放低太耐忍受不了先會係咁易立一立而已;相信到時玩gow2會再投入番... :lol:
幅圖渣古果一腳...d

dom兄,
無介紹錯既!GOW 1&2真係超正既game黎!
... MG嘛...let it be~
最近先再睇番呢套...>> link <<


8899,嘿嘿,
有雞會過去japan既話,到呢樹參觀下...加深gundam認識



大宅

積分: 1831


2072#
發表於 07-4-16 13:28 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

GOW... 有機會就一定試o下先..

但剛剛買o左架小單車比個仔, 睇來晚晚老婆都會叫我同個仔落街踩車 (即個仔踩, 我跑果只)... Not too much time left for GOW, even for the Wii....


大宅

積分: 3704


2073#
發表於 07-4-16 14:56 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

dom 寫道:
GOW... 有機會就一定試o下先..

但剛剛買o左架小單車比個仔, 睇來晚晚老婆都會叫我同個仔落街踩車 (即個仔踩, 我跑果只)... Not too much time left for GOW, even for the Wii....



agree...it is a hard game to follow the child.......
8899


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2074#
發表於 07-4-16 16:20 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

dom 寫道:

但剛剛買o左架小單車比個仔, 睇來晚晚老婆都會叫我同個仔落街踩車 (即個仔踩, 我跑果只)... Not too much time left for GOW, even for the Wii....


hm...貢咪好囉~
hk""...


男爵府

積分: 8421


2075#
發表於 07-4-18 02:45 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

C.C.D

GOW2 god mode真係懷疑係咪俾人玩既mode黎, 超勁難玩, 可能真係要god先玩得惦 :evil: 又或者要爆埋normal或者其他challenge, 得到某d"贈品"先得, 否則...都係算把啦...
而家掉頭玩番GOW1, 仍然超正

Japan, 好多年前去過一次...記憶中冇乜野玩, 迪士尼又係排隊多過玩, 不過見識到人地d高科技, 都算係大開眼界, 反而係花展會場內個遊樂場好激, 又過山車又跳樓機又盛, 當年香港仲未有跳樓機...

蜘蛛俠3...期待中...


dom兄

兩仔爺齊齊踩單車, 好溫馨耶(雖然正式黎講你係跑唔係踩)
我兩隻馬騮都唔知幾時先識踩單車, 而家仲係踩緊三輪單車
你仔仔踩單車需唔需要用輔助轆?

>>hm...貢咪好囉~
hk"王今保"後繼有人...下話?
dom兄咁追法, 話唔埋"流長"都好快後繼有人


898998

你隻GOW2爆左機未? 我爆左喇, 估唔到我仲快爆過law兄
係喎, 話時話呢排唔見左law兄, 好似從SH番左黎架, 唔通煲緊GOW2??


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2076#
發表於 07-4-18 10:03 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

麼零...

嘿嘿,

您就好啦,貢多時間打雞...
禾...半夜忙+"支力"到..."洽"著訓左都不自知
話明god mode嘛,梗係有番貢上下架啦...
贈品?god mode...可能要搵番碌「葛」至玩得掂


大宅

積分: 1831


2077#
發表於 07-4-18 12:29 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

heard from u guys. GOW GOD mode is a crazy mode woh...
recently even playing Wii, also feel hard... wa ka....

Trip of 日本, my驚喜 was only could see the future release toys in those major toys shops, where in HK only could see it on the web or wait for it releasd.

鐵人賽, 全馬..... 我仍然想玩... 不過冇時間practice... 就唔好"免"強...
dom仔踩2+2輪車.. training him to use brake and not to fall down now.. wa kaka.. hope can bring him a bit far away later on... hehehe


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2078#
發表於 07-4-19 13:16 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

dom兄,

GOW 1/2 god mode...您玩過就知「正」

禾阿仔...仲係玩緊3個"碌"單車...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2079#
發表於 07-4-19 16:17 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

有trailer睇

>><<


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


2080#
發表於 07-4-19 16:32 |只看該作者

Re: ☆★☆ PS2 / PS3 ☆★☆

交叉生碌拎既FORZA 2...玩wide screen啊~
PS3...GT5...幾時有呢???-(

>><<


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo