想生BB

跳至

首頁

尾頁
   33


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2061#
發表於 12-7-9 06:52 |只看該作者

回覆:不想再被紅綠D玩到就癲的jm請集合

又俾隔離房小朋友嘈醒連續第三日4點嘈到7點先停




伯爵府

積分: 16074


2062#
發表於 12-7-9 07:57 |只看該作者

引用:又俾隔離房小朋友嘈醒連續第三日4點嘈到7點

原帖由 aubmaki 於 12-07-09 發表
又俾隔離房小朋友嘈醒連續第三日4點嘈到7點先停
可能係b6




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2063#
發表於 12-7-9 08:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-09+發表又

原帖由 nrsemi 於 12-07-09 發表
可能係b6
我好肯定係b6 and 鬼婆~因為我隔住咗佢地幾個房~下午出出入入都開住門~仲要有幾個2歲至10歲係走廊現
(而家又有幾個鬼婆係門口傾計)




伯爵府

積分: 16074


2064#
發表於 12-7-9 08:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nrsemi+於+12-07-09+發表可能

原帖由 aubmaki 於 12-07-09 發表
我好肯定係b6 and 鬼婆~因為我隔住咗佢地幾個房~下午出出入入都開住門~仲要 ...
上次去如心,都係勁多b6





伯爵府

積分: 16074


2065#
發表於 12-7-9 08:24 |只看該作者

引用:今日day12,都唔知開唔開工~

原帖由 豬龍b 於 12-07-08 發表
今日day12,都唔知開唔開工~
三日一次,等c6的丁丁refresh




伯爵府

積分: 16074


2066#
發表於 12-7-9 08:26 |只看該作者

引用:Quote:豬龍b+發表於+12-7-8+23:52+今日day1

原帖由 ovylam 於 12-07-09 發表
我今日已day20了。紅d好似仲未有反應,體温又唔具有升高,莫非今個cycle又late ...
會唔會同上個月一樣,其實係冇排不過都冇計,睇多幾日先!我已經又進入等bingo隔段:;pppp:




伯爵府

積分: 16074


2067#
發表於 12-7-9 08:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qy_yeung+於+12-07-08+發表應

原帖由 puilam714 於 12-07-09 發表
有無芝士麵個樣睇下?
我前日去都冇,只有芝士杯麵!買左特價薯仔麵,唔知好唔好食




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2068#
發表於 12-7-9 08:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-09+發表我

原帖由 nrsemi 於 12-07-09 發表
上次去如心,都係勁多b6
琴日先同c6講~~堅想快快走~~~




伯爵府

積分: 16074


2069#
發表於 12-7-9 08:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nrsemi+於+12-07-09+發表上次

原帖由 aubmaki 於 12-07-09 發表
琴日先同c6講~~堅想快快走~~~
同酒店講,睇下有冇得換房!




男爵府

積分: 8287


2070#
發表於 12-7-9 08:58 |只看該作者

Quote:原帖由+ovylam+於+12-07-09+發表個電

原帖由 puilam714 於 12-07-09 發表
唔係喎!我呢兩日用平板睇,都係android, 順左喎!而且自由講場果邊都有人咁講



...
佢换咗個面係順咗架,不過唔知點解成日話我發送唔到:;pppp:




禁止訪問

積分: 8753


2071#
發表於 12-7-9 08:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


2072#
發表於 12-7-9 09:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+aubmaki+於+12-07-09+發表琴

原帖由 nrsemi 於 12-07-09 發表
同酒店講,睇下有冇得換房!
頭先見佢地check out 咗~~~




男爵府

積分: 8287


2073#
發表於 12-7-9 10:07 |只看該作者
aubmaki 發表於 12-7-9 09:07
頭先見佢地check out 咗~~~

佢地走O左就好....唔洗勁煩.


禁止訪問

積分: 8753


2074#
發表於 12-7-9 10:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16074


2075#
發表於 12-7-9 13:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nrsemi+於+12-07-09+發表同酒

原帖由 aubmaki 於 12-07-09 發表
頭先見佢地check out 咗~~~
希望新黎個d住客OK啦!妳都係住多幾日,捱埋去




男爵府

積分: 8287


2076#
發表於 12-7-9 14:03 |只看該作者
我今日紅d 終於有深線啦....

不過唔知點解個tel 又upload 唔到


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2077#
發表於 12-7-9 14:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+puilam714+於+12-07-09+發表

原帖由 nrsemi 於 12-07-09 發表
我前日去都冇,只有芝士杯麵!買左特價薯仔麵,唔知好唔好食
試左話我知




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2078#
發表於 12-7-9 14:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+puilam714+於+12-07-09+發表

原帖由 ovylam 於 12-07-09 發表
佢换咗個面係順咗架,不過唔知點解成日話我發送唔到
咁我又無試過喎




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2079#
發表於 12-7-9 14:49 |只看該作者

引用:Quote:puilam714+發表於+12-7-9+01:06+有無

原帖由 qy_yeung 於 12-07-09 發表
我食過一次,覺得唔鐘意食,但好多人買呢隻
我見人人都話好食,老公又鍾意食芝士咪諗住買比佢試下囉!

我仲想買你果隻啫喱,又係賣晒!

我老公初初話我又買零食,點知去到佢係咁擺野落個籃到!反而我買左好少野




公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2080#
發表於 12-7-9 14:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nrsemi+於+12-07-09+發表同酒

原帖由 aubmaki 於 12-07-09 發表
頭先見佢地check out 咗~~~
耳根清靜




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo