親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 629


2061#
發表於 06-7-3 14:03 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

vkzone,

Glad to see your sharing. Enjoy your wonderful trip and hope the weather keeps being good in Hokkaido.


禁止訪問

積分: 4262


2062#
發表於 06-7-3 14:10 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4262


2063#
發表於 06-7-3 14:12 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1713


2064#
發表於 06-7-3 14:14 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Vkzone
Great to hear from you. We have just changed the plan : not going to Hakodate and change to Niseko instead. I am trying to get a room at Milky House too.

For Hot Balloon, we tried in New Zealand but it was no suitable for small children at all. We needed to jump into the Basket once the fire is lighted. Could you tell us more how did you do it at Niseko? How high it will go? Did you children do it too? Also any tips about Milky House? Thanks.


大宅

積分: 1713


2065#
發表於 06-7-3 14:39 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama
你最後決定去不去Niseko(二世古)呀? 點行法呢?
我而家打算在最後三日由富良野架車去夕張--〉登別--〉洞爺--〉二世古--〉機場。如果搞得店就不去涵館啦。

其他媽咪有沒有意見呢?? 還是由夕張先去--〉二世古,才去登別--〉洞爺--〉機場。 涵館跟二世古,邊樹好玩D呢? 請多多指教。


男爵府

積分: 7420


2066#
發表於 06-7-3 15:20 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

MsM

我最後決定去Niseko呀!! 你真係和我的玩法差不多喎, 如果你唔知點行, 不如你睇下HERE 啦 :wink:
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 8507


2067#
發表於 06-7-3 15:28 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

有無mami有煙火嗰個schedule呀 ?
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


大宅

積分: 1453


2068#
發表於 06-7-3 16:23 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Ivyl,

之前有 post 過!

ChristyBBmama 寫道:
All,

這website可以check 到2006年北海道(其實係日本)所有花火大會, 多數都在星期六日, 你地可以check 下邊日邊樹有得睇, 可以去趁下熱鬧啦

2006年北海道花火大會~~click here~~


男爵府

積分: 8507


2069#
發表於 06-7-3 16:35 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay,

係呀,我記得有人post過,但係我無book mark個website ,每次都有你幫我搵番出嚟,唔該晒 .
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


大宅

積分: 3608


2070#
發表於 06-7-3 20:34 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

各位,

請問你們仲好無租車公司介紹, 今日收到 Tocco outlet email話fully booked... :-( :-(


大宅

積分: 1453


2071#
發表於 06-7-3 20:50 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Adrian 媽咪,

我朋友剛巧係北海道旅行番黎, 帶來一大堆旅遊資料給我, 留意到富良野車站附近有間 Toyota 的車行, 不如妳試下有無車子啦!

www.toyotarenta.com


大宅

積分: 3608


2072#
發表於 06-7-3 20:52 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay03,

多謝您..Toyota 之前我已check 過, 但價錢貴好多, 因我們要7人車...


大宅

積分: 1453


2073#
發表於 06-7-3 20:55 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Adrian 媽媽,

http://www.wing-rent.co.jp/hokkaido/parlor/furano.html


大宅

積分: 1453


2074#
發表於 06-7-3 20:56 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Adrian 媽媽,

仲有呢間 https://www.jrerl.co.jp/phpapp/yoyaku/f_inter.phtml?eria_cd_select=01&eigyo_cd_select=02910012


大宅

積分: 3608


2075#
發表於 06-7-3 21:18 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay03,

Thanks a lot. I don't know whether The wing-rent-a-car is the one that tocco referred me to. They have already rejected me..

But I am now trying the other one but do you know what the following means :

1. メールアドレス
2. ふりがな
3. 免許証番号


大宅

積分: 1453


2076#
發表於 06-7-3 21:22 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

1. Mail Address
2. 注音假名
3. License certificate number

Adrian媽媽 寫道:
hay03,

Thanks a lot. I don't know whether The wing-rent-a-car is the one that tocco referred me to. They have already rejected me..

But I am now trying the other one but do you know what the following means :

1. メールアドレス
2. ふりがな
3. 免許証番号


大宅

積分: 3608


2077#
發表於 06-7-3 21:37 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay03,

Thank you very much for your prompt reply..


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


2078#
發表於 06-7-4 00:49 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

各位,
我今日交埋 cx 既尾數時, 問埋佢包果幾日既 保險 係計邊幾日?? 以我為例, 20-29/7, 不過就 20/7, 27-29/7, total住3晚包既hotel, 於是就剩包呢幾日, 我自己再買保險就買 21-26/7 就得喇~~

妳地D 行程又安排成點呀, 我宜家好努力 周圍 copy 定d人地既遊記提示黎參考喇~~

candy,
收到妳個行程喇, 妳真係好有心機呀 佩服...佩服...


別墅

積分: 629


2079#
發表於 06-7-4 14:02 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

各位,

我想在7月出發的媽咪都應該編好了行程吧, 有空可以到下列的網址看看, 我想他一定花了不少心機, 可能之前也有其他媽咪post過:

http://www.rickstudios.com/hokkaido/jr/jr.htm




男爵府

積分: 7420


2080#
發表於 06-7-4 16:29 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

各位會去函館山睇夜景既媽咪, 我o係第二個forum見到有人話函館山晚上幾凍下, 大家記住比多件衫d 小朋友
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo