想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


伯爵府

積分: 15109


2061#
發表於 12-8-31 16:43 |只看該作者
misstree 發表於 12-8-31 15:46
我個忌廉檳入面冇野嘅

嘩! a貨呀

其實係可能預先知道係你食既, 咁唔食得咁多甜嘛, 可以為左你係就走cream囉


男爵府

積分: 7065


2062#
發表於 12-8-31 16:43 |只看該作者
Fi. 發表於 12-8-31 16:36
我就係明明好似好大件事咁同仁安個醫生講我有b鏈,但佢反應不大,宜家安心左d好彩有你地咋



...

原來臨生前醫院會幫你驗WO..咁就唔使驚LA...


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2063#
發表於 12-8-31 16:44 |只看該作者
moledy 發表於 12-8-31 16:42
原來買幾蚊野都咁好服務WO....

係咪開始覺得買名牌唔抵呢


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2064#
發表於 12-8-31 16:48 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 16:43
嘩! a貨呀

其實係可能預先知道係你食既, 咁唔食得咁多甜嘛, 可以為左你係就走cream囉

嘩...班長咁都俾妳諗到...如果真係...妳去食甜品時...D舖頭全部走糖....我諗妳以後都唔再幫襯呀


大宅

積分: 2776


2065#
發表於 12-8-31 16:52 |只看該作者

版主 的帖子

我想問下大家,咪話要一日一蛋既?咁煮果陣如果個蛋殼爆開左小小,見到bb蛋白,但隻蛋係熟哂既,咁仲可唔可以食架?




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2066#
發表於 12-8-31 16:53 |只看該作者
各位同學...我諗我真係FEEL到胎動啦....由尋日開始每日都有幾次感到亞B大力咁郁架...有一兩次覺得係佢隻腳踢妳架...同埋可能同亞B講得多唔好當個水瘤係枕頭..媽媽會痛同唔舒服....佢今日真係走咗去右邊...無再係我左邊瞓啦...亞B真係孝順喇

點評

pprlala    發表於 12-8-31 23:12


伯爵府

積分: 15109


2067#
發表於 12-8-31 16:53 |只看該作者
doristws 發表於 12-8-31 16:48
嘩...班長咁都俾妳諗到...如果真係...妳去食甜品時...D舖頭全部走糖....我諗妳以後都唔再幫襯呀:ha ...

咁我又會睇咩甜品既, 有時糖水果d我又受唔到太甜架喎, 我係好鍾意食creamy野, 所以連揀乳酪都會食creamy果d, 雪糕又係, 我唔鍾意食sorbet, 我覺得一係唔好食, 一食就要食最好味既, 朱古力又係喎, 我要食dark chocolate 70%左右


男爵府

積分: 7065


2068#
發表於 12-8-31 16:54 |只看該作者
doristws 發表於 12-8-31 16:53
各位同學...我諗我真係FEEL到胎動啦....由尋日開始每日都有幾次感到亞B大力咁郁架...有一兩次覺得係佢隻腳 ...

哈哈..恭喜晒呀!

點評

doristws  真係好開心呀  發表於 12-8-31 16:57


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2069#
發表於 12-8-31 16:54 |只看該作者
Fi. 發表於 12-8-31 16:52
我想問下大家,咪話要一日一蛋既?咁煮果陣如果個蛋殼爆開左小小,見到bb蛋白,但隻蛋係熟哂既,咁仲可唔可 ...

我照食架...因為成日都俾我煮爆架


大宅

積分: 2776


2070#
發表於 12-8-31 16:55 |只看該作者

各位,今日請假,我腸胃炎了。 +

原帖由 chihua815 於 12-08-31 發表
各位,今日請假,我腸胃炎了。
你食左咩離呀,小心




伯爵府

積分: 15109


2071#
發表於 12-8-31 16:55 |只看該作者
Fi. 發表於 12-8-31 16:52
我想問下大家,咪話要一日一蛋既?咁煮果陣如果個蛋殼爆開左小小,見到bb蛋白,但隻蛋係熟哂既,咁仲可唔可 ...

咁你d水乾淨架嘛, 又煲滾左就梗係得啦, 不過係要你煲之前洗乾淨隻蛋計喎, 如果你無洗吓蛋殼就落水, 咁d水就可能唔乾淨嘞


大宅

積分: 3571


2072#
發表於 12-8-31 16:56 |只看該作者
doristws 發表於 12-8-31 16:44
係咪開始覺得買名牌唔抵呢

嘉頓呀, 名牌黎嫁!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHA


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2073#
發表於 12-8-31 16:57 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 16:53
咁我又會睇咩甜品既, 有時糖水果d我又受唔到太甜架喎, 我係好鍾意食creamy野, 所以連揀乳酪都會食creamy果 ...

朱古力我都係要食DARK架...不過我就勁鍾意食生果SORBET架...好味呀


大宅

積分: 3906


2074#
發表於 12-8-31 16:58 |只看該作者

回覆:doristws 的帖子

我剛剛去左黃埔睇下bb展既野啦~
諗住買野俾呀b,點知最後都係買左三樣野俾自己咋,本來都想買你地講既12件床套,點知c6唔俾買,話d質料差,好鞋話bb訓落去都唔舒服




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2075#
發表於 12-8-31 16:59 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 16:55
咁你d水乾淨架嘛, 又煲滾左就梗係得啦, 不過係要你煲之前洗乾淨隻蛋計喎, 如果你無洗吓蛋殼就落水, 咁d水 ...

我次次都有洗淨隻蛋先攞去煲架...應該安全

點評

Purybaby  你係穩陣派, 唔洗擔心你啦  發表於 12-8-31 17:02


大宅

積分: 3571


2076#
發表於 12-8-31 16:59 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-8-31 16:55
咁你d水乾淨架嘛, 又煲滾左就梗係得啦, 不過係要你煲之前洗乾淨隻蛋計喎, 如果你無洗吓蛋殼就落水, 咁d水 ...

下次凍水落蛋, 咁就唔會爆, 我都試過爆左, 我洗左蛋嫁啦, 不過都唔敢食, 費事博


大宅

積分: 3906


2077#
發表於 12-8-31 16:59 |只看該作者

引用:各位同學...我諗我真係FEEL到胎動啦....由

原帖由 doristws 於 12-08-31 發表
各位同學...我諗我真係FEEL到胎動啦....由尋日開始每日都有幾次感到亞B大力咁郁架...有一兩次覺得係佢隻腳 ...
我都好期待呀




男爵府

積分: 7065


2078#
發表於 12-8-31 16:59 |只看該作者
Fi. 發表於 12-8-31 16:52
我想問下大家,咪話要一日一蛋既?咁煮果陣如果個蛋殼爆開左小小,見到bb蛋白,但隻蛋係熟哂既,咁仲可唔可 ...

我成日煮親都列列地架...我都照食架..總知熟晒就無問題LA...


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2079#
發表於 12-8-31 17:01 |只看該作者
misstree 發表於 12-8-31 16:56
嘉頓呀, 名牌黎嫁!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHA

我講果D勁貴既衫同袋呀

唔係食品既名牌呀:;pppp:


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


2080#
發表於 12-8-31 17:01 |只看該作者
Summire123 發表於 12-8-31 16:58
我剛剛去左黃埔睇下bb展既野啦~
諗住買野俾呀b,點知最後都係買左三樣野俾自己咋,本來都想買你地講既12件床 ...

咁妳咪變咗孕婦展囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo