立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 81530
Naxos 發表於 13-10-26 15:22 昨晚的功課,跟機軟mode食譜,改了部分水做豆漿,用麵包mode, 果然唔使種都好軟熟。
Naxos 發表於 13-10-26 15:26 請問我係咪用機個白麵包食譜,可自己加咩配料都得,好似南瓜,粟米果d,只要調節返個水量就得? ...
伯爵府
積分: 15947
tp168 發表於 13-10-26 14:35 好彩無海潚
大宅
積分: 3983
子爵府
積分: 14184
原帖由 MiuMiuChow 於 13-10-26 發表 我冇自家肉腸, 唯有買腸番嚟整熱狗
瑪瑙宮
積分: 135797
原帖由 tp168 於 13-10-26 發表 毒你地買機自己整
Lucky@128 發表於 13-10-26 14:52 請問Panasonic麵包機,可否整半磅份量麵包嗎? 好想買但我一個人食得少....
MiuMiuChow 發表於 13-10-26 15:42 我冇自家肉腸, 唯有買腸番嚟整熱狗
fish9288 發表於 13-10-26 16:16 原來三包是同牌子
fish9288 發表於 13-10-26 16:30 想買海鹽整包,見數字屋有兩隻,分別是 1幼海鹽 2含碘幼海鹽
積分: 12837
tp168 發表於 13-10-26 15:31 仲要係 BMS 系列先有半磅PAN
原帖由 hallonatalie 於 13-10-26 發表 無特別需要, 用普通海鹽就 OK 碘多同少, 都會有甲狀腺問題
積分: 14186
hallonatalie 發表於 13-10-26 16:51 自家製豬肉腸
pandaray 發表於 13-10-26 17:45 靚到冇人有, 唔講真係以為出面買
珍珠宮
積分: 45770
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy