跳至

首頁

尾頁
   1


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


20781#
發表於 13-8-21 12:26 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-8-21 12:24
哦....原來你同亞麻住架
伯友好識do呢
係呀...不過麻麻係我p時已經走左


水晶宮

積分: 56663


20782#
發表於 13-8-21 12:27 |只看該作者
fw5775 發表於 13-8-21 12:23
婆婆成日話佢D衫褲鞋周圍放...

以前同GF住又唔見佢禁WOR....

ed真係hk老人家通病
我有個2家姐都係咁,食又要好著又要靚,屋企乜野都唔會做
公公婆婆成日背後話佢自私又懶
但又唔抵得行到老遠買我家姐like食既野番來,係屋企就不停幫佢跟手尾


琥珀宮

積分: 165356


20783#
發表於 13-8-21 12:28 |只看該作者
fw5775 發表於 13-8-21 12:23
婆婆成日話佢D衫褲鞋周圍放...

以前同GF住又唔見佢禁WOR....
畫面即時換左係>>>anson d toy周圍放....我又5抵得


我今日發覺mug原來自己咁煩既:lol :lol :lol


琥珀宮

積分: 165356


20784#
發表於 13-8-21 12:30 |只看該作者
jcy 發表於 13-8-21 12:26
係呀...不過麻麻係我p時已經走左
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:


琥珀宮

積分: 165356


20785#
發表於 13-8-21 12:31 |只看該作者
lokwai 發表於 13-8-21 12:27
ed真係hk老人家通病
我有個2家姐都係咁,食又要好著又要靚,屋企乜野都唔會做
公公婆婆成日背後話佢 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


20786#
發表於 13-8-21 12:31 |只看該作者
lokwai 發表於 13-8-21 12:27
ed真係hk老人家通病
我有個2家姐都係咁,食又要好著又要靚,屋企乜野都唔會做
公公婆婆成日背後話佢 ...
係wor...無腳雀又係成日咁講我巴打...我都係叫佢唔好理...總之佢d野全部放返入佢房...唔好執唔好理...無腳雀已經做得...以前1個都會唔抵得執下...e+係x3咁多無手尾... :-( :-(


水晶宮

積分: 56663


20787#
發表於 13-8-21 12:32 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-8-21 12:28
吓 畫面即時換左係>>>anson d toy周圍放....我又5抵得
係好煩架.....
公公婆婆成日幫2家姐執手尾
我地成日話佢地,一係唔好做,做左唔好呻:lol :lol :lol


水晶宮

積分: 56663


20788#
發表於 13-8-21 12:34 |只看該作者
jcy 發表於 13-8-21 12:31
係wor...無腳雀又係成日咁講我巴打...我都係叫佢唔好理...總之佢d野全部放返入佢房...唔好執唔好理...無腳 ...

男果個都可以原諒....做乜亞嫂又咁呢hea架:-(:-(:-(


水晶宮

積分: 74100


20789#
發表於 13-8-21 12:34 |只看該作者
lokwai 發表於 13-8-21 12:17
你做左自己本份就夠,唔好理佢打唔打
即使ly baba屋企真係發生左事都未必想講比你知
有d野唔知好過知,正所 ...
我都冇做本份KA......

如果我打去, 就落左個仔面啦.....

佢地既野, 我更係唔想理禁多啦.....根本都唔到我理TIM


水晶宮

積分: 74100


20790#
發表於 13-8-21 12:37 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-8-21 12:21
亞sir成家好like玩e d報到
我就5 like so 一定5會好似flora咁有心
其實我係想將BABA同佢屋企既關係拉返好D咋.....

老人家都係LIKE我地做到出晒面去關心, 更何況我99


水晶宮

積分: 74100


20791#
發表於 13-8-21 12:38 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-8-21 12:28
吓 畫面即時換左係>>>anson d toy周圍放....我又5抵得
我好似係到講緊你....


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


20792#
發表於 13-8-21 12:38 |只看該作者
lokwai 發表於 13-8-21 12:34
男果個都可以原諒....做乜亞嫂又咁呢hea架
我同我巴打講...一山還有一山高...佢e+知啦...佢完全睇到好似照鏡咁清楚...佢上次係馬交答我: 估唔到有人仲勁過我之餘係完全唔覺亂仲要覺得自己好整齊+乾淨...我起碼都知自己亂只係唔執... :-( :-( :-(


水晶宮

積分: 74100


20793#
發表於 13-8-21 12:40 |只看該作者
jcy 發表於 13-8-21 12:31
係wor...無腳雀又係成日咁講我巴打...我都係叫佢唔好理...總之佢d野全部放返入佢房...唔好執唔好理...無腳 ...
我成日都叫婆婆唔好理佢.....

佢就話間屋已經細, 搬禁多野返黎, 攪到佢都冇地方行.....



水晶宮

積分: 74100


20794#
發表於 13-8-21 12:41 |只看該作者
lokwai 發表於 13-8-21 12:32
係好煩架.....
公公婆婆成日幫2家姐執手尾
我地成日話佢地,一係唔好做,做左唔好呻


如果我禁講, 婆婆又話我唔比佢講野.....


水晶宮

積分: 56663


20795#
發表於 13-8-21 12:41 |只看該作者
jcy 發表於 13-8-21 12:38
我同我巴打講...一山還有一山高...佢e+知啦...佢完全睇到好似照鏡咁清楚...佢上次係馬交答我: 估唔到有人仲勁過我之餘係完全唔覺亂仲要覺得自己好整齊+乾...我起碼都知自己亂只係唔執 ...
:-( :-( :-( :-( :-( :-(
好好笑))))我幻想緊佢講緊果時個樣


水晶宮

積分: 56663


20796#
發表於 13-8-21 12:43 |只看該作者
fw5775 發表於 13-8-21 12:41
如果我禁講, 婆婆又話我唔比佢講野.....

婆婆too la

公公都係暗那底做完就算


水晶宮

積分: 74100


20797#
發表於 13-8-21 12:45 |只看該作者
jcy 發表於 13-8-21 12:38
我同我巴打講...一山還有一山高...佢e+知啦...佢完全睇到好似照鏡咁清楚...佢上次係馬交答我: 估唔到有人仲 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


20798#
發表於 13-8-21 12:47 |只看該作者
fw5775 發表於 13-8-21 12:40
我成日都叫婆婆唔好理佢.....

佢就話間屋已經細, 搬禁多野返黎, 攪到佢都冇地方行.....
講ge野same same...咪唯有繼續搬番入房...無位行都係間房無囉


水晶宮

積分: 74100


20799#
發表於 13-8-21 12:48 |只看該作者
lokwai 發表於 13-8-21 12:43
婆婆too la

公公都係暗那底做完就算
我有時都已經唔出聲, 由佢講, 但有D真係唔係POINT LOR


水晶宮

積分: 56663


20800#
發表於 13-8-21 12:51 |只看該作者
本帖最後由 lokwai 於 13-8-21 12:51 編輯
jcy 發表於 13-8-21 12:47
講ge野same same...咪唯有繼續搬番入房...無位行都係間房無囉

我2家姐果隻仲難頂.....除左佢私人野之外唔比放其他野入去佢房
但係果d其他野佢又成日攞黎用
eg. 旅行喼,基本上佢個個月都用

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo