跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 56663


20801#
發表於 13-8-21 12:54 |只看該作者
fw5775 發表於 13-8-21 12:48
我有時都已經唔出聲, 由佢講, 但有D真係唔係POINT LOR

:-(:-(:-(:-(你要佢有point你係咪想c呀

叫婆婆多d去下社區中心,你可以同佢報,其實果d地方有好多同聲同氣既人,佢地一齊講仔女講得好開心


水晶宮

積分: 74100


20802#
發表於 13-8-21 13:26 |只看該作者
lokwai 發表於 13-8-21 12:54
你要佢有point你係咪想c呀

叫婆婆多d去下社區中心,你可以同佢報,其實果d地方 ...
講真, 係去, 幾年前已經去啦......

佢有時太執著啦, 成日覺得自己個套係岩.....

同佢出去食飯, 好多時都話人地個D唔好食, 講3講4, 你可以講, BUT唔好太揚LOR.....自己知道, 咪下次唔去LOR....


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


20803#
發表於 13-8-21 14:04 |只看該作者
fw5775 發表於 13-8-21 13:26
講真, 係去, 幾年前已經去啦......

佢有時太執著啦, 成日覺得自己個套係岩.....
講開呢d...上sun tbb咪做個飲食節目去潮汕既...咁隻英係潮州怒婦黎...我一路睇就一路問steel點解你屋企無呢d野食...又話你地好傳統ge...
跟住隻英又講...潮州d野食仲好過你地去泰國食多多聲啦...我都無理...steel唔知訂答: 2樣野黎ge...我去大陸就唔敢周街食啦...


琥珀宮

積分: 165356


20804#
發表於 13-8-21 14:07 |只看該作者
lokwai 發表於 13-8-21 12:51
我2家姐果隻仲難頂.....除左佢私人野之外唔比放其他野入去佢房
但係果d其他野佢又成日攞黎用
eg. ...
咁似我姑仔既
佢已經自己擺間大房

人地d野放係廳佢就亞吱亞左話5好放係到

有次好慶.....5放係到放你張床到囉


琥珀宮

積分: 165356


20805#
發表於 13-8-21 14:08 |只看該作者
jcy 發表於 13-8-21 14:04
講開呢d...上sun tbb咪做個飲食節目去潮汕既...咁隻英係潮州怒婦黎...我一路睇就一路問steel點解你屋企無呢 ...
英姐好勁含沙射影bor :-( :-( :-(


琥珀宮

積分: 165356


20806#
發表於 13-8-21 14:11 |只看該作者
fw5775 發表於 13-8-21 13:26
1. 講真, 係去, 幾年前已經去啦......

佢有時太執著啦, 成日覺得自己個套係岩.....
2. 同佢出去食飯, 好多時都話人地個D唔好食, 講3講4, 你可以講, BUT唔好太揚LOR.....自己知道, 咪下次唔去LOR....


1. yes....要去一早去左5洗我地叫



2. 我99就係咁彈3彈4啦, 最火係同親我地食+比$$先會咁, 咁你就5好成日跟住晒啦


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


20807#
發表於 13-8-21 14:12 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-8-21 14:08
英姐好勁含沙射影bor
佢咁like返潮州食咪自己返囉 :-( :-( :-(


水晶宮

積分: 74100


20808#
發表於 13-8-21 14:21 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-8-21 14:11
1. yes....要去一早去左5洗我地叫
我明婆婆係有要求, 但E家好多野都係差左.....

佢真係好大聲禁講KA, 所以我同BRO都會叫佢細聲D, 禁佢又唔LIKE KA啦


琥珀宮

積分: 165356


20809#
發表於 13-8-21 14:24 |只看該作者
fw5775 發表於 13-8-21 14:21
我明婆婆係有要求, 但E家好多野都係差左.....

佢真係好大聲禁講KA, 所以我同BRO都會叫佢細聲D, 禁佢又唔LI ...
我99個樣係妙咀妙舌咁樣
你見到都冇晒胃口個隻


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


20810#
發表於 13-8-21 14:24 |只看該作者
fw5775 發表於 13-8-21 14:21
我明婆婆係有要求, 但E家好多野都係差左.....

佢真係好大聲禁講KA, 所以我同BRO都會叫佢細聲D, 禁佢又唔LI ...
明架...年紀大左自專心仲強左...覺得自己仲係好勁所以會表現得更加強悍


琥珀宮

積分: 165356


20811#
發表於 13-8-21 14:25 |只看該作者
jcy 發表於 13-8-21 14:12
佢咁like返潮州食咪自己返囉
佢想跟你地去泰國食下同潮州有點5同:lol :lol :lol :lol


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


20812#
發表於 13-8-21 14:26 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-8-21 14:24
我99個樣係妙咀妙舌咁樣
你見到都冇晒胃口個隻
同我隻英same same...食到咀妙妙咁...如果買返屋企食佢仲會搵隻筷子liu liu下...我幾想一野敲落去


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


20813#
發表於 13-8-21 14:27 |只看該作者
SZEYUEN 發表於 13-8-21 14:25
佢想跟你地去泰國食下同潮州有點5同
佢話泰國果d仲污糟...咁咪留番d國產野佢食囉...我去食污糟野


琥珀宮

積分: 157661

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


20814#
發表於 13-8-21 14:32 |只看該作者
mm 叫左個tea, 油支米, 熱0t, 今日無叫凍野飲


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


20815#
發表於 13-8-21 14:34 |只看該作者
keroppipooh 發表於 13-8-21 14:32
mm 叫左個tea, 油支米, 熱0t, 今日無叫凍野飲
我都無食...諗唔到食乜好


水晶宮

積分: 74100


20816#
發表於 13-8-21 14:34 |只看該作者
jcy 發表於 13-8-21 14:24
明架...年紀大左自專心仲強左...覺得自己仲係好勁所以會表現得更加強悍 ...
其實都關佢冇咩出黎做野, 唔知E個社會係點.....

好多野唔係你諗得禁簡單


琥珀宮

積分: 165356


20817#
發表於 13-8-21 14:35 |只看該作者
jcy 發表於 13-8-21 14:26
同我隻英same same...食到咀妙妙咁...如果買返屋企食佢仲會搵隻筷子liu liu下...我幾想一野敲落去:joyo ...
真係睇見火都滾


水晶宮

積分: 74100


20818#
發表於 13-8-21 14:35 |只看該作者
jcy 發表於 13-8-21 14:26
同我隻英same same...食到咀妙妙咁...如果買返屋企食佢仲會搵隻筷子liu liu下...我幾想一野敲落去:joyo ...
一D禮貌都冇


琥珀宮

積分: 165356


20819#
發表於 13-8-21 14:36 |只看該作者
keroppipooh 發表於 13-8-21 14:32
mm 叫左個tea, 油支米, 熱0t, 今日無叫凍野飲


jcy 發表於 13-8-21 14:34
我都無食...諗唔到食乜好
B: LUNCH+TEA???
P: 咁晏仲5食你5餓咩


琥珀宮

積分: 165356


20820#
發表於 13-8-21 14:37 |只看該作者
fw5775 發表於 13-8-21 14:34
其實都關佢冇咩出黎做野, 唔知E個社會係點.....

好多野唔係你諗得禁簡單
都係架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo