立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 165356
jcy 發表於 13-8-21 14:27 佢話泰國果d仲污糟...咁咪留番d國產野佢食囉...我去食污糟野
積分: 198236
fw5775 發表於 13-8-21 14:34 其實都關佢冇咩出黎做野, 唔知E個社會係點..... 好多野唔係你諗得禁簡單
水晶宮
積分: 74100
SZEYUEN 發表於 13-8-21 14:37 都係架
fw5775 發表於 13-8-21 14:35 一D禮貌都冇
積分: 157661
jcy 發表於 13-8-21 14:34 我都無食...諗唔到食乜好
fw5775 發表於 13-8-21 14:43 所以好多野都係盡量解釋比佢聽, 但我又要就住黎講, 都幾難
keroppipooh 發表於 13-8-21 14:43 原本都係食麥皮, 但原來盒9 倒出黎得返好少, 所以就咁飲左果啖9, e+ 好肚餓 ...
SZEYUEN 發表於 13-8-21 14:36 B: LUNCH+TEA??? P: 咁晏仲5食你5餓咩
keroppipooh 發表於 13-8-21 14:45 yes, 呢個行為真係好5得
SZEYUEN 發表於 13-8-21 14:46 我食緊脆卜卜啦
keroppipooh 發表於 13-8-21 14:46 係ar, 23 都算抵
jcy 發表於 13-8-21 14:46 我罐皮食晒都未買番...
keroppipooh 發表於 13-8-21 14:48 是片 我好耐無食過啦
jcy 發表於 13-8-21 14:48 所以永遠佢liu完果d我都唔會食...夾就夾...liu乜呢...liu一liu上黎又fe去第2度 ...
keroppipooh 發表於 13-8-21 14:50 我5敢買一罐, 怕自己頂5至, 上次都係買左包裝果隻
SZEYUEN 發表於 13-8-21 14:50 $1。8>>>好正
jcy 發表於 13-8-21 14:43 我真心覺得呢d人真係無家教...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy