立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 74100
SZEYUEN 發表於 13-8-21 14:50 $1。8>>>好正
琥珀宮
積分: 165356
jcy 發表於 13-8-21 14:54 我like呢隻...但好痴牙所以唔食
積分: 157661
jcy 發表於 13-8-21 14:52 個別???其實有心食...一罐好快食晒...食到口淡淡就停下先囉...擺得架麻...
fw5775 發表於 13-8-21 14:54 有時LY係家食飯LIU我都鬧佢
keroppipooh 發表於 13-8-21 14:54 or....呢隻我home 有ar, 上次去welcome買野, 佢放響收銀度, d 收銀姐姐響度sale, 我見都好抵wor, 一大pack ...
SZEYUEN 發表於 13-8-21 14:56 YES。。。一係5好食一食就食2包先夠喉
SZEYUEN 發表於 13-8-21 15:02 YES。。。好抵食 有隻籃色係紫菜味架
keroppipooh 發表於 13-8-21 15:05 or........未見過 wor, 咁邊隻好食 d 頭先開餐前好凍, e+ 食完個人發熱
SZEYUEN 發表於 13-8-21 15:07 因為ANSON食5到辣先BUY 我冇食過BUT佢話好食呀
keroppipooh 發表於 13-8-21 15:11 hahaha.....你好衰ar 咁藍色果隻你5會買啦
積分: 198236
keroppipooh 發表於 13-8-21 15:46 今日咁晏先食野個感覺幾好, 就黎4pm
jcy 發表於 13-8-21 15:56 我e+食...bu仔膠
SZEYUEN 發表於 13-8-21 16:02 係咪熱辣辣架
SZEYUEN 發表於 13-8-21 15:58 會有影響咩
jcy 發表於 13-8-21 16:05 暖架...熱ge會太淋未夠實淨唔好食
jcy 發表於 13-8-21 16:05 感覺上係快左ge...食完好似話咁快又收工
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy