母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9395


2081#
發表於 07-11-30 14:19 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-11-30 12:35 發表
唔明點解啲人咁鬼祟, 無神神走黎話接子進放學, 但係佢連子進間學校係邊都唔知. 唔知點解佢哋又唔問, 於是係街度行黎行去, 睇下邊度有學生著校服. 咁啱婆婆去接完佢放學撞到佢哋, 可能有人唔抵得啦, 又同個細講啲有骨 ...


子進媽:

我6299同你家的真係不雙百重,有時真係覺得佢地好煩,不過我較幸運有時我老公都會話佢地煩.尋日發生件事過程係咁0既---

回家見到有二件蛋糕係卓上,係6299帶來,通常我唔會郁佢地拿來的東西,等丁爸或姐姐攪.
尋日丁爸回家問:點解有蛋糕?
我話:緊係佢地又上來啦!又話唔日日上,啍!
丁爸:唉!
後來又接電話,我99又唔知講左D咩野,不過丁爸就係電話入面同佢地講,叫佢今天唔好上,因為丁爸今天放假!
丁爸後來說:叫佢地今天唔好上來,費事煩!
丁媽:乜你都會覺得佢地煩咩?
丁爸:我成日都話佢地煩啦!
丁爸(好無奈):唉!不過明天佢地都可能會中上來!麻鬼煩!使乜日日見姐!講左N咁多次啦!
丁媽(匯心微笑)跟丁丁說:你個阿麻阿爺真係好鬼煩!


大宅

積分: 2233


2082#
發表於 07-11-30 14:21 |只看該作者
煩C我!
就finish contract 轉吾轉工人好?
佢真好蠢 ,講完D野成日吾記得,寫低都吾記得.又吾識organize 自已的工作.連切麵包都吾識.吓吓要我自己做.大佬o阿接送個囡上上落落已經係我啦,冲凉係我啦Mug Q都我啦,吾通連家務都我咩,咁不如我收佢份人工啦


大宅

積分: 2233


2083#
發表於 07-11-30 14:24 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 14:19 發表


子進媽:

我6299同你家的真係不雙百重,有時真係覺得佢地好煩,不過我較幸運有時我老公都會話佢地煩.尋日發生件事過程係咁0既---

回家見到有二件蛋糕係卓上,係6299帶來,通常我唔會郁佢地拿來的東西,等丁爸或姐姐攪. ...


丁媽好彩丁爸都覺得佢地煩.


大宅

積分: 2891


2084#
發表於 07-11-30 14:33 |只看該作者
hellocandy,

如果 4/12 在灣仔近金鐘個邊(e.g. 修頓附近, 最好係電車線沿途)食lunch, 我可以join到, 如果唔係, 就約你金鐘mtr交收啦! thank you!


大宅

積分: 2891


2085#
發表於 07-11-30 14:42 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-11-30 12:35 發表
唔明點解啲人咁鬼祟, 無神神走黎話接子進放學, 但係佢連子進間學校係邊都唔知. 唔知點解佢哋又唔問, 於是係街度行黎行去, 睇下邊度有學生著校服. 咁啱婆婆去接完佢放學撞到佢哋, 可能有人唔抵得啦, 又同個細講啲有骨 ...


佢地唔知子進間學校係邊又唔問? 咁佢地同個仔既溝通都好有問題wor?-(

你99講d嘢真係好難頂...唉


男爵府

積分: 9395


2086#
發表於 07-11-30 14:44 |只看該作者
原文章由 diaperb 於 07-11-30 14:21 發表
煩C我!
Mug Q都我啦


OH NO!淑女的你,點會講D咁0既野架?唔應該從你口中喎!

不如搵過啦,賓賓未來過香港,係台灣或新加坡做過,通常佢地奴性較強又醒目D


大宅

積分: 2891


2087#
發表於 07-11-30 14:45 |只看該作者
原文章由 diaperb 於 07-11-30 14:21 發表
煩C我!
就finish contract 轉吾轉工人好?
佢真好蠢 ,講完D野成日吾記得,寫低都吾記得.又吾識organize 自已的工作.連切麵包都吾識.吓吓要我自己做.大佬o阿接送個囡上上落落已經係我啦,冲凉係我啦Mug Q都我 ...


你都轉左好多個工人lor wor. 如果你又轉工人, 怕唔怕入黑名單 :lol

點解你咁黑仔?


男爵府

積分: 8470


2088#
發表於 07-11-30 14:47 |只看該作者
原文章由 diaperb 於 07-11-30 14:21 發表
煩C我!
就finish contract 轉吾轉工人好?
佢真好蠢 ,講完D野成日吾記得,寫低都吾記得.又吾識organize 自已的工作.連切麵包都吾識.吓吓要我自己做.大佬o阿接送個囡上上落落已經係我啦,冲凉係我啦Mug Q都我 ...


come on lady, 你點可以咁粗俗架, 破壞晒你高貴既形象啊

既然佢咁差, 換 q 咗佢啦! :lol


大宅

積分: 2891


2089#
發表於 07-11-30 14:48 |只看該作者
丁媽,

明天去上杜杜叔叔有冇話要帶d mud嘢? 我上次冇上唔知呀.


大宅

積分: 2273


2090#
發表於 07-11-30 14:52 |只看該作者
食飽飽.....又 let go 到........

唔諗咁多先...........來緊仲有好多野要做...小學/中學......地球仲需要我呀........


男爵府

積分: 8470


2091#
發表於 07-11-30 15:01 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-11-30 14:52 發表
食飽飽.....又 let go 到........

唔諗咁多先...........來緊仲有好多野要做...小學/中學......地球仲需要我呀........


係呀...我哋都好需要你架....搜尋王....


男爵府

積分: 9395


2092#
發表於 07-11-30 15:02 |只看該作者
原文章由 onyeebb 於 07-11-30 14:48 發表
丁媽,

明天去上杜杜叔叔有冇話要帶d mud嘢? 我上次冇上唔知呀.


記得帶個女去呀 !冇咩特別野帶呀!

不過我地返今晚補堂,明天丁丁學校親子旅行!去音樂農莊呀!


男爵府

積分: 8470


2093#
發表於 07-11-30 15:04 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-11-30 15:02 發表


記得帶個女去呀 !冇咩特別野帶呀!

不過我地返今晚補堂,明天丁丁學校親子旅行!去音樂農莊呀!




去音樂農莊好呀! 你去幫我睇下自己去 (唔係團體) 得唔得? 有無咩限制? 我啲 friends 好想去.


男爵府

積分: 9395


2094#
發表於 07-11-30 15:05 |只看該作者
原文章由 go4baby 於 07-11-30 14:52 發表
食飽飽.....又 let go 到........

唔諗咁多先...........來緊仲有好多野要做...小學/中學......地球仲需要我呀........


係呀地球D植物仲好需要你製造D二氧化碳來做光合作用,如果你種有機菜,D菜都好需要你D米田共添呀!


男爵府

積分: 9395


2095#
發表於 07-11-30 15:07 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-11-30 15:04 發表




去音樂農莊好呀! 你去幫我睇下自己去 (唔係團體) 得唔得? 有無咩限制? 我啲 friends 好想去.


做左人地呀媽仲咁懶,睇下呢到啦http://www.musicfarm.com.hk/index2.htm


大宅

積分: 2539


2096#
發表於 07-11-30 15:13 |只看該作者
我飛快到追post,見到你們傾得咁開心真...
你哋真的唔駛做咁.

4/12食午飯無問題, 打電話給我吧.

近來,我好忙ar,公司趕住起好多個report. 個客d野又趕.
唉! 我哋做這行, 有時都見到好多起與跌(別人的公司)

又要趕住出糧, 又要做budget. 我真的想c......

你哋傾得開心d, 我有時間一定細細看的.

其實返到屋企真的好忙, 要看手冊, 看看老師近來好要我們做咩.
閱書報告, 愛牙計劃, 昨天返到家仲見到盆花(又要寫報告),當然聖誕都有野要做.

總之, 就忙忙忙忙..........

(好唔開心的一天, 希望講完會好d)
我又要努力工作了.


男爵府

積分: 6033


2097#
發表於 07-11-30 15:17 |只看該作者
原文章由 diaperb 於 07-11-30 14:21 發表
煩C我!
就finish contract 轉吾轉工人好?
佢真好蠢 ,講完D野成日吾記得,寫低都吾記得.又吾識organize 自已的工作.連切麵包都吾識.吓吓要我自己做.大佬o阿接送個囡上上落落已經係我啦,冲凉係我啦Mug Q都我 ...


番來 lor 今朝同嵐嵐覆診, 今次係睇 d 腸, 即係做過手術果度. 一個字 --- "癈". 只係打開個肚睇o下個傷口. 我心諗, 唔通咁都睇得通? 睇得透?? 個手術都做完三個月, 傷口都埋o左口好耐, 唔知仲有咩睇??? 其它咩都無問無講. 莫明其妙???????????

diaperb,
唔好勞氣. 妳係淑女, 要保持儀態. 同我工人一模一樣, 無得救, 仲要我講少句都唔得, 好多時叫得佢o黎自己做無咁嬲, 不過明明俾o左錢都要我做就好唔順氣!!!! 昨天我都有提過, steam 泵唔 steam 樽, steam 樽唔 steam 泵, 正唔正?!!!!!! 我同老公, 阿 ma 都決定放棄佢, 佢完約一定唔會續. 雖然請過個都未必好, 但起碼有個機會博過好 d.


男爵府

積分: 8470


2098#
發表於 07-11-30 15:26 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 07-11-30 15:13 發表
我飛快到追post,見到你們傾得咁開心真...
你哋真的唔駛做咁.


話時話, 其實都唔係無嘢做, 不過唔知點解呢兩日無咩心機做咩, 咁咪上 bk 博命傾囉


大宅

積分: 2891


2099#
發表於 07-11-30 15:26 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 07-11-30 15:13 發表
我飛快到追post,見到你們傾得咁開心真...
你哋真的唔駛做咁.

4/12食午飯無問題, 打電話給我吧.

近來,我好忙ar,公司趕住起好多個report. 個客d野又趕.
唉! 我哋做這行, 有時都見到好多起與跌(別人的公司)


wckmay,

幫你打氣, 加油, 加油


男爵府

積分: 9395


2100#
發表於 07-11-30 15:29 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-11-30 15:26 發表


話時話, 其實都唔係無嘢做, 不過唔知點解呢兩日無咩心機做咩, 咁咪上 bk 博命傾囉


係呀!其實成台野,好多REPORT趕,但係就係冇心機做野!米成日上來囉!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo