跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 56663


2081#
發表於 08-1-10 16:35 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:33 發表
我驚會爆血管多d喎:lol :lol

最多咪爆瘡,你又誇張


水晶宮

積分: 74100


2082#
發表於 08-1-10 16:35 |只看該作者
雖然唔係點樣好好, 不過都叫做係禁啦, 自問學歷又唔係高....

我記得之前岩岩出黎做野, 個個assistant扮款到我都唔識講, 鬼叫自己要靠人事, 咪受落去lor, 但佢個人好怪, like時笑笑笑...5mins後可以冇la la黑面

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:23 發表
flora....你就好la.....泊到過好碼頭


伯爵府

積分: 18644


2083#
發表於 08-1-10 16:35 |只看該作者
妖:tongue: :tongue: 有...我怕咩認wor.........白金card之嘛有咩特別
咪又係咁碌.......唔洗找數咩

我like pay cash ga:lol :lol :lol :lol :lol

原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:28 發表

really
係咪驚我同亞窮鬼c打劫你呀 :-( :-(


水晶宮

積分: 74100


2084#
發表於 08-1-10 16:37 |只看該作者
我2公婆都冇飯引ka

原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:24 發表

唔關事,我真係無飯隱架,以前ww未番黎同我住,我既dinner咁多年來都係,壽司,pizza,公仔麵,公仔點心,仲有炸豆腐青椒紅腸果d煎炸野,有時都會食下粥既:loveliness: :loveliness: :loveliness: 諗起都想食 ...


水晶宮

積分: 74100


2085#
發表於 08-1-10 16:38 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:27 發表
5好係拆左個"皇后碼頭" :lol :lol


伯爵府

積分: 18644


2086#
發表於 08-1-10 16:38 |只看該作者
深不可測


原文章由 fw5775 於 08-1-10 16:35 發表
雖然唔係點樣好好, 不過都叫做係禁啦, 自問學歷又唔係高....

我記得之前岩岩出黎做野, 個個assistant扮款到我都唔識講, 鬼叫自己要靠人事, 咪受落去lor, 但佢個人好怪, like時笑笑笑...5mins後可以冇la la黑面

...


珍珠宮

積分: 43437


2087#
發表於 08-1-10 16:38 |只看該作者
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

咁我係太古做果時又未生 (03年離開太古). 生咗又唔係太古. 唔係可能會見過都唔定.

原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:34 發表

n&b果時係太古
再之前果份係rota,周圍都要去,多數都係cwb


水晶宮

積分: 56663


2088#
發表於 08-1-10 16:38 |只看該作者
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:35 發表
妖:tongue: :tongue: 有...我怕咩認wor.........白金card之嘛有咩特別
咪又係咁碌.......唔洗找數咩

我like pay cash ga:lol :lol :lol :lol :lol ...

有無整番條"粗錬"先


水晶宮

積分: 56663


2089#
發表於 08-1-10 16:40 |只看該作者
原文章由 fw5775 於 08-1-10 16:37 發表
我2公婆都冇飯引ka

由拍拖到而家,佢一係就做夜晚part-time,一係就做夜班既工
:-| :-| :-| 慣左啦我


琥珀宮

積分: 165356


2090#
發表於 08-1-10 16:40 |只看該作者
小氣:lol :lol :lol

原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:35 發表
妖:tongue: :tongue: 有...我怕咩認wor.........白金card之嘛有咩特別
咪又係咁碌.......唔洗找數咩

我like pay cash ga:lol :lol :lol :lol :lol ...


水晶宮

積分: 56663


2091#
發表於 08-1-10 16:42 |只看該作者
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 16:38 發表
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

咁我係太古做果時又未生 (03年離開太古). 生咗又唔係太古. 唔係可能會見過都唔定.

我離開時係2003年5月,因為sars,比公司扣到:-( :-( :-(
所以唔撈


水晶宮

積分: 56663


2092#
發表於 08-1-10 16:44 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:40 發表
小氣:lol :lol :lol

我都廢事直接話佢 :-( :-( :-(


珍珠宮

積分: 43437


2093#
發表於 08-1-10 16:45 |只看該作者
eee.....我哋曾經"這麼近, 那麼遠" bor. 我 03年2月走果 bor, 可惜果時無蒲童裝吖.

原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:42 發表

我離開時係2003年5月,因為sars,比公司扣到:-( :-( :-(
所以唔撈


水晶宮

積分: 56663


2094#
發表於 08-1-10 16:46 |只看該作者
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 16:45 發表
eee.....我哋曾經"這麼近, 那麼遠" bor. 我 03年2月走果 bor, 可惜果時無蒲童裝吖.

咁即係無見過啦反野,我既食飯時間仲要係2:00後tim,點都撞唔到啦


琥珀宮

積分: 165356


2095#
發表於 08-1-10 16:52 |只看該作者
a:

5怪之得妳把口冇停啦
sales 多野講都多d客

原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:46 發表

咁即係無見過啦反野,我既食飯時間仲要係2:00後tim,點都撞唔到啦


珍珠宮

積分: 43437


2096#
發表於 08-1-10 16:53 |只看該作者
咪就係 timing 完全唔岩 lor. 如果係生咗 cheryl 後, 我實日日落去 look look 啦, 又點會唔識 je.

果時, 同隻飯腳, 真係最 like 行 polo jean, uny, 得閒又入去 look 吓有咩款, 不過係買俾 baba 多.

lunch 有成個半鐘, 有時偷雞早啲出去, 逗留係個 mall 的時間, 真係唔少. 不過, 此情不再 lu.

原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:46 發表

咁即係無見過啦反野,我既食飯時間仲要係2:00後tim,點都撞唔到啦


水晶宮

積分: 56663


2097#
發表於 08-1-10 16:55 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:52 發表
a:

5怪之得妳把口冇停啦
sales 多野講都多d客

我真係幾多熟客架,係n&b既人介紹我入去做,我一入去已經係super,睇曬成間太古舖,可惜最後撞著sars啦


水晶宮

積分: 56663


2098#
發表於 08-1-10 16:57 |只看該作者
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 16:53 發表
咪就係 timing 完全唔岩 lor. 如果係生咗 cheryl 後, 我實日日落去 look look 啦, 又點會唔識 je.

果時, 同隻飯腳, 真係最 like 行 polo jean, uny, 得閒又入去 look 吓有咩款, 不過係買俾 baba 多. ...

太古城lunch都好貴下噃,不過果度真係好好行,又有uny又有超市,想要名店又有,想要平野又可以去jusco


琥珀宮

積分: 165356


2099#
發表於 08-1-10 16:58 |只看該作者
犀利bor

原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:55 發表

我真係幾多熟客架,係n&b既人介紹我入去做,我一入去已經係super,睇曬成間太古舖,可惜最後撞著sars啦


水晶宮

積分: 56663


2100#
發表於 08-1-10 17:01 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:58 發表
犀利bor

所以而家好悶,文職既工其實唔岩我
不過而家中女啦,都番唔到轉頭,人地都唔請我啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo