立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 56663
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:33 發表 我驚會爆血管多d喎:lol :lol
積分: 74100
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:23 發表 flora....你就好la.....泊到過好碼頭
伯爵府
積分: 18644
原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:28 發表 really 係咪驚我同亞窮鬼c打劫你呀 :-( :-(
原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:24 發表 唔關事,我真係無飯隱架,以前ww未番黎同我住,我既dinner咁多年來都係,壽司,pizza,公仔麵,公仔點心,仲有炸豆腐青椒紅腸果d煎炸野,有時都會食下粥既:loveliness: :loveliness: :loveliness: 諗起都想食 ...
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:27 發表 5好係拆左個"皇后碼頭" :lol :lol
原文章由 fw5775 於 08-1-10 16:35 發表 雖然唔係點樣好好, 不過都叫做係禁啦, 自問學歷又唔係高.... 我記得之前岩岩出黎做野, 個個assistant扮款到我都唔識講, 鬼叫自己要靠人事, 咪受落去lor, 但佢個人好怪, like時笑笑笑...5mins後可以冇la la黑面 ...
珍珠宮
積分: 43437
原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:34 發表 n&b果時係太古 再之前果份係rota,周圍都要去,多數都係cwb
原文章由 Hin.com 於 08-1-10 16:35 發表 妖:tongue: :tongue: 有...我怕咩認wor.........白金card之嘛有咩特別 咪又係咁碌.......唔洗找數咩 我like pay cash ga:lol :lol :lol :lol :lol ...
原文章由 fw5775 於 08-1-10 16:37 發表 我2公婆都冇飯引ka
琥珀宮
積分: 165356
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 16:38 發表 :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: 咁我係太古做果時又未生 (03年離開太古). 生咗又唔係太古. 唔係可能會見過都唔定.
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:40 發表 小氣:lol :lol :lol
原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:42 發表 我離開時係2003年5月,因為sars,比公司扣到:-( :-( :-( 所以唔撈
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 16:45 發表 eee.....我哋曾經"這麼近, 那麼遠" bor. 我 03年2月走果 bor, 可惜果時無蒲童裝吖.
原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:46 發表 咁即係無見過啦反野,我既食飯時間仲要係2:00後tim,點都撞唔到啦
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:52 發表 a: 5怪之得妳把口冇停啦 sales 多野講都多d客
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-10 16:53 發表 咪就係 timing 完全唔岩 lor. 如果係生咗 cheryl 後, 我實日日落去 look look 啦, 又點會唔識 je. 果時, 同隻飯腳, 真係最 like 行 polo jean, uny, 得閒又入去 look 吓有咩款, 不過係買俾 baba 多. ...
原文章由 lokwai 於 08-1-10 16:55 發表 我真係幾多熟客架,係n&b既人介紹我入去做,我一入去已經係super,睇曬成間太古舖,可惜最後撞著sars啦
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-10 16:58 發表 犀利bor
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy