嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 4561


2081#
發表於 09-3-2 11:09 |只看該作者
唔痕冇紅就唔好用類固醇啦, 用藥都是想消炎止痕, 最後都是要皮膚自己薄番, 當然用藥會快啲. 但如果還是乾(濕疹那種)就最好用多幾日.

原帖由 jolo 於 09-3-2 10:40 發表
珀珀,慧慧媽,
想問問....
我仔手摺位有撻...
上星期係 紅 + 厚o左+乾o既... 咁o岩傷風要食幾日 piriton, 我見囝囝忍到手, 所以無用類固醇藥膏, 只係平時一樣用 ai cream ....
依兩日, 無食 piriton, 無用藥膏, 見果 ...

[ 本帖最後由 珀珀,慧慧媽 於 09-3-2 14:51 編輯 ]


大宅

積分: 4561


2082#
發表於 09-3-2 11:16 |只看該作者
我仔近排都有少發, 手指腳指都抓損, dermaveen冇大作(之前用開),現日日用燕麥bathing, 好好多了, 但手指腳指都要用藥.

原帖由 kleinpunkt 於 09-3-2 10:54 發表
jolo,珀珀慧慧媽,

我個b呢排手腳又起哂一撻撻, 由r到紅變到深啡色, 因為成日r, 忍唔住要搽elomet 1:10...都唔知點解又發...想問下呢, 咁情況, 用dermaveen/麥沖涼唔知會唔會好o的呢? ...

[ 本帖最後由 珀珀,慧慧媽 於 09-3-2 11:17 編輯 ]


大宅

積分: 3170

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2083#
發表於 09-3-2 11:33 |只看該作者
唔該哂珀珀慧慧媽...天氣乾又唔得濕又唔得, 真係好煩


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


2084#
發表於 09-3-2 12:38 |只看該作者
原帖由 珀珀,慧慧媽 於 09-3-2 11:09 發表
唔痕冇紅就用好用類固醇啦, 用藥都是想消炎止痕, 最後都是要皮膚自己薄番, 當然用藥會快啲. 但如果量是乾(濕疹那種)就最好用多幾日.


THX ~~
唔好意思, 你意思係咪話『唔痕無紅』就『唔需要用類固醇』??
好煩囉... 通常一痕就抓損, 但又話有傷口盡量少用... 所以今次見阿仔叻叻忍得手, 加埋食緊抗敏藥水, 咪試下唔用藥膏...
近排俾老公煩...... 都唔知點解, 近排報紙、一仔興講類固醇 同 抗組織胺.... 要同老公解釋.....
阿仔又有鼻敏感, 加埋濕疹, 都幾常食 piriton... o岩岩前排先講掂老公俾抗敏藥阿仔食, 依家又輪住日日報紙雜誌講副作用.....


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


2085#
發表於 09-3-2 12:47 |只看該作者
原帖由 kleinpunkt 於 09-3-2 11:33 發表
唔該哂珀珀慧慧媽...天氣乾又唔得濕又唔得, 真係好煩


自上次打完流感針起紅粒, 個醫生建議我暫戒 蛋、菇、牛之後, 明明 d 濕疹 好似好 o左 d ... 又濕又轉天氣, 頸都無乜, 只有手摺位一撻....
點知前兩日一熱出汗.... 後頸 d 皮膚又粗番哂、鞋o左....


大宅

積分: 3198


2086#
發表於 09-3-2 13:54 |只看該作者
我囝囝眼蓋尋日紅哂又有 d 腫 + 厚咗, 我只係同佢搽凡士林, 散咗 d, 如果唔係睇咗你地 d post, 我估我都傻傻下同佢搽咗 eloment

原帖由 珀珀,慧慧媽 於 09-3-2 10:23 發表
都20個月好少還會臉上有的, 可否詳細說妳怎處理, 醫生怎醫他?

一家四口


大宅

積分: 3198


2087#
發表於 09-3-2 14:06 |只看該作者
我個兒科醫生叫我第一日 1:1 將 eloment + aq cream 溝埋搽, 之後每日加 aq cream 份量 (1:2, 1:3 ...) 如是者用咗兩個星期喎, 咁又啱唔啱呢?

另外, 我支 eloment 面頭有 0.5%, 我唔知佢係代表咩, 你地知唔知? 係咪類固醇成份低 d 0架?
一家四口


大宅

積分: 3198


2088#
發表於 09-3-2 14:11 |只看該作者
我囝囝都係呀, 上星期熱一熱, 佢個背"隻" 都紅哂 & 鞋咗 , 我攞咗以前醫生俾的熱痱膏佢搽, 搽咗兩日好似好少少!

原帖由 jolo 於 09-3-2 12:47 發表


自上次打完流感針起紅粒, 個醫生建議我暫戒 蛋、菇、牛之後, 明明 d 濕疹 好似好 o左 d ... 又濕又轉天氣, 頸都無乜, 只有手摺位一撻....
點知前兩日一熱出汗.... 後頸 d 皮膚又粗番哂、鞋o左.... :igiv ...
一家四口


大宅

積分: 4561


2089#
發表於 09-3-2 14:24 |只看該作者
sorry 打錯字. 冇話特別怎樣, 最緊要是停藥後冇發番, 我自己就唔痕就少用, 但一用就最少用3日. 而我就有少少損都會用, 如果唔係越抓越損, 而皮膚科亦說少少損也可, 他直情指著仔仔說這可搽、那可以搽.

我今日都有看, 但用什麼藥過量都唔好, 唔理得咁好啦.

原帖由 jolo 於 09-3-2 12:38 發表


THX ~~
唔好意思, 你意思係咪話『唔痕無紅』就『唔需要用類固醇』??
好煩囉... 通常一痕就抓損, 但又話有傷口儘量少用... 所以今次見阿仔叻叻忍得手, 加埋食緊抗敏藥水, 咪試下唔用藥膏...
近排俾老公 ...

[ 本帖最後由 珀珀,慧慧媽 於 09-3-2 14:53 編輯 ]


大宅

積分: 4561


2090#
發表於 09-3-2 14:37 |只看該作者
咁現在用1:?, 原則上正確, 不遇都是濃咗少少, 和長了少少, 妳要keep咗問醫生, 唔好係咁用喎.

Elomet 通常是0.1%, 是不寫錯了?

原帖由 skchiu 於 09-3-2 14:06 發表
我個兒科醫生叫我第一日 1:1 將 eloment + aq cream 溝埋搽, 之後每日加 aq cream 份量 (1:2, 1:3 ...) 如是者用咗兩個星期喎, 咁又啱唔啱呢?

另外, 我支 eloment 面頭有 0.5%, 我唔知佢係代表咩, 你地知唔知? 係咪 ...

[ 本帖最後由 珀珀,慧慧媽 於 09-3-2 14:38 編輯 ]


大宅

積分: 4561


2091#
發表於 09-3-2 14:44 |只看該作者
唔好話傻傻下, 我已前都試遇, 重真係搽, 之後比醫生勁罵.....

眼蓋濕疹好難好, 我女以前幾個月都唔好, 以後醫生用非類固醇藥才好.

原帖由 skchiu 於 09-3-2 13:54 發表
我囝囝眼蓋尋日紅哂又有 d 腫 + 厚咗, 我只係同佢搽凡士林, 散咗 d, 如果唔係睇咗你地 d post, 我估我都傻傻下同佢搽咗 eloment


大宅

積分: 3198


2092#
發表於 09-3-2 14:59 |只看該作者
呢幾日停咗喇, 我上星期唔覺意食咗葡國雞(我估入面有奶煮, 而我係仲俾緊人奶亞囝食, 佢就快8個月), 佢就立即番發喇, 我就用 1:10 elomet 同佢搽咗3日就停, 而呢幾日熱 (又可能我食咗小小鯇魚), 佢個背部都有, 我就同佢搽咗 d 熱痱膏, 咁又退到 d!

我想問你 d 小朋友在 BB 時, 係咪要同佢戒口戒得好清? 因為我個兒科要我只可吃豬、雞 & 蔬果, 其他全部唔可以吃, 因為會過奶俾 BB! 咁我諗我過奶佢都發喇, 咁直接食就梗加冇可能! 咁咪少咗好多食物可以食, 只少蛋糕/麵包唔得已經好頭痛!

原帖由 珀珀,慧慧媽 於 09-3-2 14:37 發表
咁現在用1:?, 原則上正確, 不遇都是濃咗少少, 和長了少少, 妳要keep咗問醫生, 唔好係咁用喎.

Elomet 通常是0.1%, 是不寫錯了?

一家四口


大宅

積分: 4561


2093#
發表於 09-3-2 15:14 |只看該作者
係呀, 介得好清, 不過我是check 完才介(蛋白、奶、花生、魚、牛....etc), 但大大下又可吃番, 現只有少少唔食得.

蔬果都唔係樣樣可吃喎, 我仔以前就南瓜、蕃薯、奇異果等就唔吃得. 我覺得唔好甘快介清, sure唔食得才介會好啲, 係會好麻煩成日發, 但營養緊要啲. 而麵包就試下先, 如真係唔得咪食曼頭, 冇法...

原帖由 skchiu 於 09-3-2 14:59 發表
呢幾日停咗喇, 我上星期唔覺意食咗葡國雞(我估入面有奶煮, 而我係仲俾緊人奶亞囝食, 佢就快8個月), 佢就立即番發喇, 我就用 1:10 elomet 同佢搽咗3日就停, 而呢幾日熱 (又可能我食咗小小鯇魚), 佢個背部都有, 我就同 ...

[ 本帖最後由 珀珀,慧慧媽 於 09-3-2 15:19 編輯 ]


洋房

積分: 159


2094#
發表於 09-3-2 15:55 |只看該作者
skchiu,

what 熱痱膏 are you using? As his eczema not as serious as before, i don't want to continue to use steroid if he is itchy.

原帖由 skchiu 於 09-3-2 14:59 發表
呢幾日停咗喇, 我上星期唔覺意食咗葡國雞(我估入面有奶煮, 而我係仲俾緊人奶亞囝食, 佢就快8個月), 佢就立即番發喇, 我就用 1:10 elomet 同佢搽咗3日就停, 而呢幾日熱 (又可能我食咗小小鯇魚), 佢個背部都有, 我就同 ...


民房

積分: 161


2095#
發表於 09-3-2 23:26 |只看該作者
請問你地有冇同阿b轉豆奶? 有冇試過用紫雲膏?


民房

積分: 55


2096#
發表於 09-3-3 00:15 |只看該作者
原帖由 珀珀,慧慧媽 於 09-3-2 09:52 發表
燕麥粉同麥麩是兩樣野, 燕麥粉是燕麥磨成粉, 完粒燕麥也可, 但溶得冇咁好, 麥麩是麵粉的外皮. 我都是日日用的, 對乾燥、止痕幾有效, 但發得勁時就未必夠.

...
珀珀,慧慧媽 thanks you ,甘2隻邊樣有效D


大宅

積分: 3290

好媽媽勳章


2097#
發表於 09-3-3 10:07 |只看該作者
Hello 各位 mama,

我唔係好開心, 我想有人 share 下我既感受......

arm arm 呢個 weekend 係我第一次帶bb 返新屋既日子 (我bb 已經10個月大), 由於之前要搬屋+執屋, 真係見少左佢好多 (佢o係婆婆度), 終於清到場梗係第一時間帶佢返黎啦......

點知就係星期6開始, 塊面仔 (由下巴, 上到面珠) 都愈來愈紅, 以前只係下巴痕, 訓覺會 r and meet 損, 咁次個面仔都紅埋, 仲有d 出水, 有d 粒粒, 我一時間都唔知同佢塗咩好......唯有塗住d cream先......

點知星期1 我返到婆婆屋企睇到佢, 塊面仔已經白番晒, 下巴都冇咁損 (仲有dd 出水)....

我諗係我唔識湊


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


2098#
發表於 09-3-3 11:11 |只看該作者
唔好 :-( :-( ...

你話新屋, 係咪新裝修完 or 有新傢俬 and 剛剛用清潔劑 抹完屋....
星期六有無食過新o既野 ???
濕疹 bb 好易敏感o架 ....


大宅

積分: 3290

好媽媽勳章


2099#
發表於 09-3-3 11:38 |只看該作者
原帖由 jolo 於 09-3-3 11:11 發表
唔好 :-( :-( ...

你話新屋, 係咪新裝修完 or 有新傢俬 and 剛剛用清潔劑 抹完屋....
星期六有無食過新o既野 ???
濕疹 bb 好易敏感o架 ....


有用好多好多清潔劑抹完屋, 因為2手舊屋, 仲要前排勁濕, 好似霉霉地, 抹左好耐......

好 guilty


大宅

積分: 3198


2100#
發表於 09-3-3 11:58 |只看該作者
盒熱痱膏係我之前另一個兒科醫生開0架 ja !
不過今次個醫生同我講如果係因熱而作出濕疹就真係可以試下用熱痱水搽先, 睇下得唔得, 總好過時時搽類固醇!
而且我發現因熱就會先出紅點點, 有 d 似熱痱, 如果只搽一般 cream, 遲多少少就會變成出濕疹, 又紅又鞋又厚起來呀!

原帖由 kalau 於 09-3-2 15:55 發表
skchiu,

what 熱痱膏 are you using? As his eczema not as serious as before, i don't want to continue to use steroid if he is itchy.

一家四口

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo