
原帖由 jolo 於 09-3-2 12:38 發表
THX ~~![]()
唔好意思, 你意思係咪話『唔痕無紅』就『唔需要用類固醇』??
好煩囉... 通常一痕就抓損, 但又話有傷口儘量少用... 所以今次見阿仔叻叻忍得手, 加埋食緊抗敏藥水, 咪試下唔用藥膏...
近排俾老公 ...


原帖由 skchiu 於 09-3-2 14:59 發表
呢幾日停咗喇, 我上星期唔覺意食咗葡國雞(我估入面有奶煮, 而我係仲俾緊人奶亞囝食, 佢就快8個月), 佢就立即番發喇, 我就用 1:10 elomet 同佢搽咗3日就停, 而呢幾日熱 (又可能我食咗小小鯇魚), 佢個背部都有, 我就同 ...
